  • 41. Data: 2009-12-17 09:01:04
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Danusia" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hgcqnp$ca5$2@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > Ależ wypisujecie brednie panowie.:)
    > Nie istnieje żadne państwo na świecie gdzie nie ma policji. W żadnym państwie
    > na świecie policja nie jest na zasadach emerytalnych takich jak cywile. I
    > dotyczy to wszystkich państw i tych dużo bogatszych od Polski i tych dużo
    > biedniejszych. Wszędzie policjat może przejść na emeryturę dużo wcześniej niż
    > cywil.
    > To jest reguła! To jest to norma!

    http://www.isp.policja.pl/portal/isp/12/338/Emerytur
    y_policyjne_w_Europie.html

    --
    andreas

  • 42. Data: 2009-12-17 09:30:27
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Icek pisze:
    > 35 lat i emeryt ??????? Kto za to placi? To powinien byc skandal.

    To czemu nie zostałeś takim policjantem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 43. Data: 2009-12-17 09:35:08
    Od: Arek <a...@e...net>

    Danusia pisze:
    > Dalej powtarzasz brednie innych. Od trzech lat mamy dodatni przyrost, a dwa

    Buacha cha cha cha...
    Za mojej szczeniackiej młodości rodziło się w Polsce 400 tys. dzieci,
    teraz w szczycie 250 tys.
    To nawet 10 lat urodzeń nie zrównoważy skali emigracji, nie mówiąc już o
    umierających ludziach.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 44. Data: 2009-12-17 09:36:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    Danusia pisze:
    > A ja nie rozumiem dlaczego jeszcze nie wstąpiłeś do policji, na takie super
    > waruki, na co czekasz?

    Dlatego, że to w absolutnej większości są zwykli zbrodniarze.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 45. Data: 2009-12-17 09:40:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Danusia pisze:
    > Ależ wypisujecie brednie panowie.:)
    > Nie istnieje żadne państwo na świecie gdzie nie ma policji. W żadnym

    Doprawdy?

    > państwie na świecie policja nie jest na zasadach emerytalnych takich jak
    > cywile. I dotyczy to wszystkich państw i tych dużo bogatszych od Polski i

    Doprawdy!?

    > tych dużo biedniejszych. Wszędzie policjat może przejść na emeryturę dużo
    > wcześniej niż cywil.

    Ależ to jest dopiero kosmiczna bzdura.

    > To jest reguła! To jest to norma! Nawet w najbiedniejszym kraju w Afryce!

    Chyba za bardzo przejęłaś się totalitarnymi rozwiązaniami, gdzie policja
    jest najważniejszą instytucją chroniącą dupy Władzy.
    W normalnych krajach jest to zwykła praca i nic więcej.

    > A jak ktoś uważa że w policji tak dobrze to czemu jeszcze nie wstąpil do
    > policji, taka okazja, na co czekacie?

    Może ktoś chciał, ale go nie przyjęli i co wtedy?

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 46. Data: 2009-12-17 09:42:21
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > To czemu nie zostałeś takim policjantem?

    bo gdybys przeczytal caly watek to bys sie dowiedzial. Opisalem dokladnie

    Icek

  • 47. Data: 2009-12-17 09:45:22
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    http://www.isp.policja.pl/portal/isp/12/338/Emerytur
    y_policyjne_w_Europie.html

    taaaaa. Po 15 lat emerytem ? Wskaz Danusia moze w ktorym kraju tak jest.

    Co innego renta za utracone zdrowie (jak taka sytuacja sie zdarzy). A co
    innego norma pod tytulem 15 lat w policji to juz emeryturka.

    Icek

  • 48. Data: 2009-12-17 09:48:51
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Czyli operacyjni oprócz policyjnych zarobków mają jeszcze normalną cywilną pensję -
    tą z drugiej tożsamości.
    Na kasie w markecie nie siedzą, więc biedy nie mają.
    BTW ciekawe co z emeryturą od "drugiej tożsamości", przez 15 lat się trochę składek
    uzbierało??
    JaC

    -----

    > Jak by ktos mial watpliwosci to "operacyjni" to Ci, ktorzy w ramach swoich
    obowiazkow sluzbowych udaja kogos innego niz faktycznie
    sa
    > Generalnie bierze sie tam mlodych ludzi bez doswiadczenia, ktorym latwiej wyrobic
    jakas
    historie.

  • 49. Data: 2009-12-17 10:00:53
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 17 Dec 2009 10:01:04 +0100, andreas napisał(a):

    > http://www.isp.policja.pl/portal/isp/12/338/Emerytur
    y_policyjne_w_Europie.html

    I tyle po "danusi" :)))))
    Zamilkła na wieki :)))))))))))))))))))

  • 50. Data: 2009-12-17 10:16:37
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Bo jak przyjmowali to same komusze sq...ny szły do milicji/policji?
    Kto dziś w policji pełni funkcje dowódcze?
    Rozpoczynający pierwszą pracę przed 1989 rokiem!
    JaC

    -----