  • 161. Data: 2009-12-21 08:15:45
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hgn9rd$nb6$1@news.onet.pl...
    (...)

    > Sorki, ale nieduczonych to i teraz jest wielu. Jeśli policjant w drogówce nie
    > zna PRoD, to o czym my rozmawiamy?
    >
    > --
    > Kaczus
    > http://kaczus.republika.pl

    Może trochę off topic, ale tą jakość widać przy kontakcie na linii
    policjant powiedział, "proszę pokazać", po czym stwierdził, że żadnych błędów
    nie widzi, a jak nie zgadzam się na przyjęcie, to sprawa zostanie skierowana do
    Sądu Grodzkiego :-) Następny kruczek na mandacie (tym razem nie mój), w wyrazie
    "szejset". Widać, że ta jakość troszkę kuleje. Ale jesteśmy na dobrej drodze :-)

    --

    Piotr Zawiły

  • 162. Data: 2009-12-21 08:45:55
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > i co chcesz od nich zaczynac?
    > jak chcesz przyciagnac do tej roboty inteligentnych i silnych, a nie tylko
    > silnych?

    no jak to? m.in. dobrymi warunkami finansowymi. Ale na dobra prace sklada
    sie szereg warunkow. Lepsze ubezpieczenie zdrowotne, telefon sluzbowy,
    samochod sluzbowy, dobry komputer zamiast maszyny do pisania, temperatura na
    komisariacie wyzsza niz +13 st. w zimie, czajnik elekt5ryczny, posilki
    regeneracyjne+stolowka firmowa. Jest masa bonusow, ktore mozna dac
    pracownikowi. Popatrz na firmy dzialajace na wolnym konkurencyjnym rynku.
    Jak one trzymaja pracownikow ? To dokoladnmie tak samo postepowac musi
    policja.

    Icek

  • 163. Data: 2009-12-21 08:48:55
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > W policji sytuacja jest odwrotna o czym mogą zaświadczyć rodziny
    > poległych policjantów. Policjantów, którzy poświęcili swoje życie
    > zarówno w potyczkach z przestępcami jak i chociażby ratując tonących
    ludzi.

    ale policjant gdyby przestrzegal regulaminu, zachowywal sie w sposob
    cywilizowany tez nie umieralby na sluzbie.

    Smierc na sluzbie w imie ojczyzny zdarza sie raz na ruski rok. Inne
    przypadki to przypadki lamania regulaminu, braku zdrowego rozsadku, braku
    wyobrazni i braku umiejetnosci (np. brak umiejetnosci szybkiej jazdy
    radiowozem w przypadku poscigu)

    Icek

  • 164. Data: 2009-12-21 08:50:36
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > I niejednokrotnie jest tak, że siedzący za biurkiem ma wyższe uposażenie,
    niż
    > ten, który naraża życie będąc w służbie operacyjnej :-) To są dopiero
    > paradoksy. I proszę powiedzieć, jak tu przejść obojętnie obok takiej
    sytuacji i

    ale to moze wydawac sie oczywiste. Ten za biurkiem moze byc lepiej
    wyedukowany, inteligentny. Ten w terenie moze byc fizolem i idiota. Nie zna
    przepisow. Jest od tlumienia zamieszek. Pracuje palka i kajdankami. Ew poza
    protokolem jeszcze butem i lokciem.

    Icek

  • 165. Data: 2009-12-21 09:10:35
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-21 08:17, Użytkownik szerszen napisał:

    > jasne, to dlaczego teraz nie ida do policji?
    > nabory sa
    > powtorze tylko jedna drobra kwestie, w policji jak i w wielu innych
    > zawodach nie liczy sie ilosc tylko jakosc, aby miec jakosc, trzeba tycch
    > ludzi czyms zacheci, pensja nie zacheca

    Bo widać są miejsca gdzie policja ma braki ja znam tylko takie
    gdzie do policji czeka się aż się miejsce zwolni.

    Pozdrawiam

  • 166. Data: 2009-12-21 11:03:56
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > no jak to? m.in. dobrymi warunkami finansowymi.

    ok, to zacznijmy najpierw od polepszania warunkow finansowych, a za
    ograniczanie przywilejow zabierzmy sie potem, nie na odrot, bo znajac
    po0lska mentalnosc, skasujemy przywileje, a podwyzki odlozmymy na swiete
    nigdy

  • 167. Data: 2009-12-21 11:05:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    wiadomości news:hgn9rd$nb6$1@news.onet.pl...

    > Sorki, ale nieduczonych to i teraz jest wielu. Jeśli policjant w drogówce

    to znaczy ze ma byc ich jeszcze wiecej?

  • 168. Data: 2009-12-21 11:17:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    > ograniczanie przywilejow zabierzmy sie potem, nie na odrot, bo znajac
    > po0lska mentalnosc, skasujemy przywileje, a podwyzki odlozmymy na swiete

    Nie - zamiana - lepsze warunki finansowe za ograniczenie przywilejów.
    Kij i marchewka.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 169. Data: 2009-12-21 11:55:42
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Icek pisze:

    > ale policjant gdyby przestrzegal regulaminu, zachowywal sie w sposob
    > cywilizowany tez nie umieralby na sluzbie.

    Powiedz to rodzinie policjanta z Mikołajek, którego zastrzelono tylko
    dlatego, że był w mundurze. Nawet interwencji nie rozpoczął.

> [...]
    > przypadki to przypadki lamania regulaminu, braku zdrowego rozsadku, braku
    > wyobrazni i braku umiejetnosci (np. brak umiejetnosci szybkiej jazdy

    Znam z mojego miasta przykład gdy młody chłopak na służbie zimą choć nie
    musiał z Wisły kobietę wyciągał i sam niestety utonął.

    To jest właśnie poświęcenie. Rota ślubowania nas do tego zobowiązuje.

    Niestety taki biurowy policjant w większości przypadków na ulicy nie
    pomoże bo się na tym nie zna lub ze swej niewiedzy boi się.
    Gdyby uprawnienia emerytalne mieli tylko policjanci pracujący na co
    dzień na ulicy nie było by tego problemu. Nikt by się nie pchał na
    ciepłą posadkę za biureczko.

    Tutaj jest patologia.
    Ustawą emerytalną objęto wszystkich. Takiego co przy -25 na ulicy
    ludziom pomaga i takiego co w tym samym czasie przy +20 przy biureczku
    siedzi i niekoniecznie czysto policyjna robotę wykonuje..

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 170. Data: 2009-12-21 12:59:29
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > ograniczanie przywilejow zabierzmy sie potem, nie na odrot, bo znajac
    > po0lska mentalnosc, skasujemy przywileje, a podwyzki odlozmymy na swiete

    nie nie, jak damy podwyzki, ludzie przyzwyczaja sie do podwyzek to myslisz,
    ze zaraz nie bedzie protestow jak sie uprawnienia emerytalne bedzie zabierac
    ?

    COs za cos znaczy zabieramy jedno dajemy drugie. W tym samym czasie. Bo
    inaczej to taki ktos dostanie podwyzke i ucieknie na szybsza emeryture bo
    40% od takiej po podwyzce to juz cos.

    Icek