  • 151. Data: 2009-12-20 00:45:25
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Arek <a...@e...net>

    grzech pisze:
    > Nie jest to nowatorskie rozwiązanie. Już wcześniej niemal takie samo
    > zastosował towarzysz Jóźwiak ksywa Witold. Ubocznym efektem tego były między
    > innymi dowcipy o milicjantach.
    > Jak widać idee Lenina pozostaną wiecznie żywe.

    Jak widać kolega niedoedukowany - to jest jeszcze wcześniejsze. Dużo
    wcześniejsze :)

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 152. Data: 2009-12-20 07:36:03
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > czyli wg Ciebie wszystko jest OK? I cale to zamieszanie to z igly widly ?
    >
    > Dramat.
    >
    > Icek

    Przenieś się do dyskusji z wczoraj (początek grupy) na temat "Emerytury
    mundurowe".

  • 153. Data: 2009-12-20 08:04:15
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu>

    > Przestań gadać głupoty. Nie jedyna to po pierwsze po drugie więcej zginęło
    > niewinnych ludzi z rąk policjantów niż policjantów zabitych przez przestępców,
    > a po trzecie gościu siedzący za biurkiem to czym
    > ryzykuje niby?
    >
    > Arek
    I niejednokrotnie jest tak, że siedzący za biurkiem ma wyższe uposażenie, niż
    ten, który naraża życie będąc w służbie operacyjnej :-) To są dopiero
    paradoksy. I proszę powiedzieć, jak tu przejść obojętnie obok takiej sytuacji i
    nie domagać się zniesienia przywilejów emerytalnych? Przecież ludzie nie są
    idiotami i widzą, jak to wszystko funkcjonuje.
    --
    Piotr Zawiły

  • 154. Data: 2009-12-20 09:36:37
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Arek pisze:

    > Jak widać kolega niedoedukowany - to jest jeszcze wcześniejsze. Dużo
    > wcześniejsze :)

    Co nie zmienia faktu że głupie.

    Wyobraź sobie, że Ciebie doświadczonego pracownika ze swoimi
    przyzwyczajeniami, ułomnościami nagle zwalniają i przyjmują 20-to latka
    świeżo po szkole.
    A teraz pomyśl, że przychodzisz jako klient, petent do takiego, a On
    dopiero swoje magiczne przewodniki otwiera aby się nauczyć jak cię
    obsłużyć. Teraz dołóż do tego fakt iż nie ma z boku nikogo starszego,
    doświadczonego, który by coś podpowiedział.

    Chciałbym Cię wówczas zobaczyć jak z wściekłością bulteriera nie możesz
    doczekać się zakończenia sprawy, którą doświadczona osoba załatwiłaby w
    5 minut.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 155. Data: 2009-12-20 09:38:43
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Piotr Zawiły pisze:

> [...]

    Skoro nie jedyna to pokaż mi inną, której ustawowo taki obowiązek nałożono.

    > I niejednokrotnie jest tak, że siedzący za biurkiem ma wyższe
    > uposażenie, niż ten, który naraża życie będąc w służbie operacyjnej :-)

    I tu jest właśnie problem.

  • 156. Data: 2009-12-20 09:39:43
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Flo pisze:

    > Skoro nie jedyna to pokaż mi inną, której ustawowo taki obowiązek nałożono.

    Sorry, źle cytaty przyciąłem. To nie do Ciebie było.

  • 157. Data: 2009-12-20 09:40:04
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

  • 158. Data: 2009-12-21 07:17:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ci którzy teraz stoją w kolejce do prywaciarza po pracę ze tysiąc
    > miesięcznie często na czarno.

    jasne, to dlaczego teraz nie ida do policji?
    nabory sa
    powtorze tylko jedna drobra kwestie, w policji jak i w wielu innych zawodach
    nie liczy sie ilosc tylko jakosc, aby miec jakosc, trzeba tycch ludzi czyms
    zacheci, pensja nie zacheca

  • 159. Data: 2009-12-21 07:19:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > ale teraz to juz jest banda idiotow i przestepcow. Gorzej raczej byc nie
    > moze.

    moze

    > Nie trzeba tez robic wszystkiego w jeden dzien. Zacznijmy od tych co maja
    > zaczac pracowac w policji. A moze starzy wyjadacze zobacza, ze jak sie
    > innym
    > oplaca to moze im tez ?

    i co chcesz od nich zaczynac?
    jak chcesz przyciagnac do tej roboty inteligentnych i silnych, a nie tylko
    silnych?

  • 160. Data: 2009-12-21 07:58:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > nie no zajebiusty pomysl ;)
    > a wiesz ze w tej robocie duzo wazniejsza jest jakosc a nie ilosc?
    > zdjesz sobie z tego sprawe czy nie zaspecjalnie, bo potem bedziesz
    > plakal na grupie i prosil o pomoc, bo cie jakis niedouczony kraweznik
    > potraktuje nie tak jak potrzeba, a sad przyzna racje jemu, jako
    > przedstawicielowi "wymiaru prawa"

    Sorki, ale nieduczonych to i teraz jest wielu. Jeśli policjant w
    drogówce nie zna PRoD, to o czym my rozmawiamy?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl