  • 51. Data: 2007-09-28 09:02:41
    Temat: Re: Mundurek szkolny ma być i tyle.
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 27 Sep 2007 10:08:02 -0500, witek napisał(a):

    > tak. przestań wysługiwać się dzieckiem w rozwiązywaniu twoich problemów
    > filozoficznych.

    Debilku jeden - napisał przecież w pierwszym poście że swoje stanowisko w
    sprawie mundurku PRZEKAZAł temu kretynowi wychowawcy na "wywiadówce". Po
    jakimś czasie jego dziecko wraca w mundurku - i co znowu ma biec i
    tłumaczyć kretynowi-wychowawcy swoje stanowisko?
    Za tydzień znowu debil wychowawca wyśle dziecko po zakończonych lekcjach w
    mundurku - i co znowu będzie nasz pytający musiał przedstawiać swoje
    stanowisko? W sumie - sobie może tka biegać co tydzień ....

    Czytaj posty na które chcesz odpisywać.

  • 52. Data: 2007-09-28 09:13:20
    Od: Marcin Gabryszewski <f...@g...pl>

    Wojciech Kulesza pisze:
    > Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś belfremi przemawia przez Ciebie belfer, a nie rodzic. Więc nie
    > opowiadaj o wychowawczym bagnie w szkole, bo to nauczyciele przestali sobie
    > radzić z dzieciakami, którzy są dokładnie tacy sami jak kilka, czy
    > kilkanaście lat temu :P

    No co ty nie powiesz.
    W czasach kiedy ja chodziłem do szkoły (i to nie tak dawno)
    - o narkotykach to słyszałem i to w filmach,
    - odzywki typu "spie... k..." do nauczycielki groziły wydaleniem ze szkoły.
    Teraz wyzwiska, narkotyki, pobicia i kradzieże to norma.

    Kiedyś nauczyciel/wychowawca mógł interweniować, teraz się boi.
    Sam dostałem parę razy od wychowawcy (i to nie lekko), ale za każdym
    razem mi się należało. Teraz "uczeń" może cię opluć, wyzwać, pobić
    a ty nie możesz głosu na niego podnieść bo ciebie wywalą z roboty.

    I nie, nie jestem nauczycielem.

    --
    Regards,
    Marcin Gabryszewski

  • 53. Data: 2007-09-28 09:21:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Marcin Gabryszewski wrote:
    [...]
> [...]
    > - odzywki typu "spie... k..." do nauczycielki groziły wydaleniem ze
    > szkoły. Teraz wyzwiska, narkotyki, pobicia i kradzieże to norma.

    Kiedyś jak uczeń dostał po głowie od nauczyciela, to potem dostał od
    rodzica jako bonus po d... . Dzisiaj rodzic idzie skarżyć się do dyrektora,
    kuratorium, recznika praw dziecka/ucznia i wszystkich świętych (nie
    omijając po drodze prasy).

    p. m.

  • 54. Data: 2007-09-28 09:28:07
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 28 Sep 2007 11:21:00 +0200, mvoicem napisał(a)
    w:<news:fdih3f$5m9$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    I właśnie z takim szkolnym pieniaczem mamy do czynienia w osobie autora
    wątku. Boksować się ze szkołą własnego dziecka, gdy temuż dziecku żadna
    krzywda się nie dzieje, to tylko damski bokser potrafi.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 55. Data: 2007-09-28 09:29:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerr wrote:
> [...]
    >
    > Mnie i innych rodziców guzik obchodzą twoje fobie prawne. Przez takich jak
    > ty szkoła minionych lat zaczęła przypominać wychowawcze bagno.

    Jasne, mundurki remedium na wszelkie problemy wychowawcze... Elektorat
    konia z grzywką się odezwał...

  • 56. Data: 2007-09-28 09:29:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Szerr napisał:
    > Mnie i innych rodziców guzik obchodzą twoje fobie prawne.

    A mnie i innych rodziców gówno obchodzą Twoje totalitarne zapędy.

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 57. Data: 2007-09-28 09:29:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerr wrote:
    > Dnia Fri, 28 Sep 2007 10:20:27 +0200, Paweł U. napisał(a)
    > w:<news:fdidq8$4le$1@nemesis.news.tpi.pl>:
    >
    > Mnie i innych rodziców guzik obchodzą twoje fobie prawne. Przez takich jak

    PS: i bądź łaskaw nie wypowiadać się w imieniu innych - nie masz do tego
    upoważnienia.

  • 58. Data: 2007-09-28 09:32:11
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Marcin Gabryszewski napisał:
    > No co ty nie powiesz.
    > W czasach kiedy ja chodziłem do szkoły (i to nie tak dawno)

    To ile Ty masz lat.
    Bo ja mam pod 40 i pamiętam i pobicia nauczycieli i wyzwiska i kradzieże
    i narkotyki i - szczególnie rozpowszechnione - wąchanie budaprenu itd.

    > Sam dostałem parę razy od wychowawcy (i to nie lekko), ale za każdym
    > razem mi się należało. Teraz "uczeń" może cię opluć, wyzwać, pobić

    Chyba nie tylko od wychowawcy skoro uważasz bicie dzieci za akceptowalne
    zachowanie. :(

    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 59. Data: 2007-09-28 09:33:20
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 28 Sep 2007 11:29:32 +0200, Arek napisał(a)
    w:<news:fdihj4$vmk$1@news.onet.pl>:

    Ale nie ty w szkole rządzisz. Mundurki mają być, bo tak nakazuje ustawa, i
    tyle.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 60. Data: 2007-09-28 09:37:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Szerr napisał:
    > Ale nie ty w szkole rządzisz. Mundurki mają być, bo tak nakazuje ustawa, i
    > tyle.

    Na szczęście mundurków w szkole nie będzie to kwestia miesięcy.
    Bez względu na to jaka będzie ustawa.

    A jak chcesz mundurki to może zachęcisz swoją szkołę do mojej propozycji? :
    http://www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia/?p=7

    Te na pewno zapewnią ukrycie wszelkich różnic :)

    zdrówka
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com