  • 21. Data: 2007-09-27 20:59:31
    Temat: Re: Mundurek szkolny ma być i tyle.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdh507$gd0$1@nemesis.news.tpi.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Ja o tym wiem.
    Ale napisałeś co innego.

    > Tu właśnie tkwi kanał prawny.
    Raczej wyjście bezpieczeństwa. ;)

    > Niech się nazywa jak chce.
    Ale my nie powinniśmy pisać jak chcemy. Powinniśmy pisać jak trzeba, a
    przynajmniej się starać.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2007-09-27 20:59:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdh4kr$otm$1@atlantis.news.tpi.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Ależ to nie przewleka sprawy, tylko ją kończy.
    Nie bardzo.
    Ma w domu niechciany towar, sprawa się nie zakończyła.
    Jak dla mnie bez sensu.

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2007-09-27 21:14:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Szerr" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba że to widzimisię przybierze formę zarządzenia.

    Tylko, co miało by to zarządzenie zarządzać? Obowiązek kupienia mundurka w
    określonej firmie?

  • 24. Data: 2007-09-27 21:22:55
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 27 Sep 2007 23:14:42 +0200, Robert Tomasik napisał(a)
    w:<news:fdh6hp$2ve$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Tylko, co miało by to zarządzenie zarządzać? Obowiązek kupienia mundurka w
    > określonej firmie?

    Obowiązek noszenia. A jak rodzice nie chcą przez szkołę, to muszą sami
    poklamkować troszkę w tej firmie, bo w innej trudno kupić identyczny z
    wymaganiami szkoły..

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 25. Data: 2007-09-27 21:25:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Obowiązek noszenia. A jak rodzice nie chcą przez szkołę, to muszą sami
    > poklamkować troszkę w tej firmie, bo w innej trudno kupić identyczny z
    > wymaganiami szkoły..

    Co to znaczy identyczny? W większości szkół mundurki sprowadziły się do
    kamizelek. Przynajmniej na moim terenie.

  • 26. Data: 2007-09-27 21:37:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdh75b$560$1@atlantis.news.tpi.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Co to znaczy identyczny?
    Ja bym się raczej zastanowił co to znaczy obowiązek noszenia przez uczniów
    jednolitego stroju.
    Jest on zawarty w art. 64a znowelizowanej ustawy OSO.
    Gdzie tam jest napisane, że strój nosić trzeba na sobie?
    Ja bym to spełnił nosząc w plecaku.

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2007-09-27 21:45:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jotte napisał:
> [...]
    > Jest on zawarty w art. 64a znowelizowanej ustawy OSO.
    > Gdzie tam jest napisane, że strój nosić trzeba na sobie?

    No to pomyśl, czy coś co masz w plecaku jest NOSZONYM STROJEM :)

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 28. Data: 2007-09-27 21:56:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fdh8b0$f8q$1@news.onet.pl Arek <a...@e...net> pisze:

    > No to pomyśl, czy coś co masz w plecaku jest NOSZONYM STROJEM :)
    No i co?

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2007-09-27 22:11:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerr wrote:

    > W szkole nie rządzisz ty, ale dyrektor i ustawa.

    Jeśli już, to odwrotnie.

    > Przestań się pieniaczyć i zacznij przestrzegać prawa. Tego samego naucz
    > swoje dziecko.

    Prawem nie jest każdy z sufitu wzięty nakaz, zakaz czy regulamin. Prawo
    to stosowne ustawy.

    Co więcej ustawy te muszą być zgodne z Konstytucją.

  • 30. Data: 2007-09-27 23:13:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jotte napisał:
    > No i co?

    No i to, że to wtedy są co najwyżej rzeczy, ciuchy, a nie STRÓJ.

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com