  • 41. Data: 2023-06-10 12:33:27
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I kiedyś tak było. Ale teraz nikt tych "tabloidów" nie traktuje
    > poważnie.

    No jasne - trzeba przywrócić centralny urząd kontroli prasy i widowisk:P

    > Zresztą "gołym okiem" widać, że
    > ktoś podstawowych i publicznie dostępnych informacji nie zweryfikował,
    > więc jak wierzyć, że w tych niedostępnych publicznie ma rację?

    To proste - jeśli policja i prasa różnią się co do faktów to znaczy że
    policja kłamie. Statystyka:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2023-06-10 12:39:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A Ty byłeś "w ogniu"?

    Nie. Nie byłem.

    > I nadal uważasz, że Generał nie miał szansy być w
    > sytuacji uprawniającego do otrzymania tej odznaki?

    Szansę może i miał, ale uważam że na szansie się skończyło. Ja miałem
    szansę zostać arcymistrzem szachowym ale nie upoważnia mnie to do
    noszenia takiego tytułu:P

    > Dla mnie ten materiał prasowy, to jak rzucenie gównem w kręcący się
    > wentylator z nadzieją, że zawsze coś tam, się przylepi.

    No biedny inspektor - nosił publicznie odznakę i ktoś napisał o tym że
    nosi odznakę:P

    > To Ty zacząłeś deprecjonować tę odznakę, a nie ja.

    Fakt jest taki że nie jest to wysokie odznaczenie wojskowe a poprostu
    odznaka że brałeś udział w prawdziwej akcji. A w tym przypadku to nawet
    nie wiadomo:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2023-06-10 12:41:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nigdzie nie pisałem o otrzymaniu żadnego zagranicznego odznaczenia
    > przeze mnie.

    No z kontesktu wynikało że rozmawiamy o odznaczeniach o których ktoś
    kogoś wcześniej pyta a ty wyskakujesz ze swoimi, więc możnaby pomyśleć
    że piszesz na temat:P

    > Wracając do tematu, to na otrzymanie odznaki ne jest wymagana niczyja
    > zgoda i raczej nikt o to nikogo nie pytał. Jeśli był "w ogniu" to dostał
    > odznakę. Śmiem twierdzić, ze nikt tego centralnie nie ewidencjonuje.

    Sądzę że nie masz racji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 44. Data: 2023-06-10 12:44:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 12:25, Shrek pisze:

    > Ja mam taki:
    >
    > - policja mówi że dostał na szkoleniu w USA,
    > - departament obrony mówi że nie dostał,
    > - nic nikomu nie wiadomo o tym żeby brał udział w wymianie ognia w
    > Afganistanie czy iraku.

    Nie nikomu, tylko dziennikarzowi, mnie i Tobie. Na tej garstce świat się
    nie kończy. Spróbuj to ogarnąć.

    > Jak mówi, że wygląda to na ściemę, Ty mówisz, że nie wiadomo bo mógł po
    > tajniaku walczyć. To co zakładamy się?

    Ju Ci kilka razy pisałem, że zakładać można się z ludźmi honorowymi i to
    o mądre rzeczy. >
    > Taa. Zapytali departament obrony i policję. Kogo jeszcze mieli?

    No mogli jeszcze "babci klozetowej" w pobliskim kinie oraz kelnera w
    pobliskiej restauracji. Grona "niewiedzących" było by większe, a w
    Twoich oczach wiarygodność tej informacji by wzrosła niewspółmiernie. >
    > No i i tak się niby domyśliłeś. Co z tego?

    Niczego się nie domyśliłem. Wykazałem, że redaktor oraz przy okazji Ty -
    broniąc go - piszecie o rzeczach, o których nie ma cie zielonego pojęcia.

    > Mnie - bo dyskutujemy czy dostał ją legitnie a wygląda na to że nigdy
    > nie był w sytuacji w której mógłby ją dostać. Inne okoliczności też
    > świadczą o tym że to lipa. No to się interesuje - wolno mi? A ty jak się
    > nie interesujesz, to po co dzwonisz?

    Bo wypisujesz tu bzdury, które zostają później w Internecie. I tylko to
    komentuję. Czasem odnoszę wrażenie, że masz coś z tymi publikacjami
    wspólnego i pisząc tu podnosisz klikalność.

    > Stąd, że się nie znalazło:P

    A ktokolwiek szukał w ogóle?

    > Tak, tak. Tylko te złe pisamki - za komuny był porządek i komu
    > przeszkadzało.

    I to jest argumentacja, by pozwolić pisać bzdury "wyssane z palca" właśnie.

    > BTW - sam kiedyś się przyznałeś, że im jakiś głupot naopowiadałeś na
    > szybko a potem tez złe pisamki to wzięły i opublikowały. No złe pisamki;)

    Spróbuj czasem zrozumieć, co piszę.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 45. Data: 2023-06-10 12:48:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 12:33, Shrek pisze:

    > No jasne - trzeba przywrócić centralny urząd kontroli prasy i widowisk:P

    Wystarczyłoby, jakby po weryfikacji, że w tym artykule bzdury napisano
    na kilka tygodni autor poszedł na bezwarunkowe pozbawienie wolności.
    Miałby piękny materiał do kolejnego artykułu i może kolejnym razem się
    zastanowił, zanim coś napisze. I tylko o to mi chodzi.

    > To proste - jeśli policja i prasa różnią się co do faktów to znaczy że
    > policja kłamie. Statystyka:P

    Nie. Twoja indolencja. Ze statystyką mało to ma wspólnego. Dziennikarze
    prawdę, to mogą napisać, jak się pomylą. Niestety mało który dziennikarz
    w ogóle próbuje ustalić prawdę. Wiem, ze krzywdzę tę niewielką część
    dziennikarzy, która podchodzi rzetelnie do swojego zawodu. No i nie
    wiem, czy można autorów tych wypocin internetowych nazwać dziennikarzami.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 46. Data: 2023-06-10 12:58:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 12:39, Shrek pisze:

    > Szansę może i miał, ale uważam że na szansie się skończyło. Ja miałem
    > szansę zostać arcymistrzem szachowym ale nie upoważnia mnie to do
    > noszenia takiego tytułu:P

    Tylko kilka postów wcześniej swoje stanowisko opierałeś o wywód, że nie
    miał szansy spełnić kryterium otrzymania odznaki. Teraz piszesz, że może
    i mógł, ale ponieważ Ty nie zostałeś mistrzem szachowym, to on być może
    nie był.

    > No biedny inspektor - nosił publicznie odznakę i ktoś napisał o tym że
    > nosi odznakę:P

    Widziałeś gdzieś artykuł, że nosi? Bo ja widzę stek bzdur, że nosi:
    - bez zgody Prezydenta RP - która ne jest wymagana;
    - wbrew przepisom mundurowym - co jest bzdurą;
    - bezprawnie - czego nikt nie zweryfikował.
    Dla mnie to wygląda na opublikowanie jakiegoś listu kogoś niechętnego
    Generałowi bez choćby podstawowej weryfikacji jej wiarygodności. Dwie z
    trzech informacji są bzdurą. Trzeciej nie potrafię zweryfikować, ale
    ewidentne chybienie dwóch poprzednich deprecjonuje w mojej ocenie trzecią.

    > Fakt jest taki że nie jest to wysokie odznaczenie wojskowe a poprostu
    > odznaka że brałeś udział w prawdziwej akcji. A w tym przypadku to nawet
    > nie wiadomo:P

    I z tym się zgadzam. Ale przyznasz, ze może być dla osoby, która ją
    otrzymała cenna. To jest ocenne. Ktoś może się szczycić tym, że był u
    dentysty - widziałeś takie odznaki "dzielny pacjent"?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 47. Data: 2023-06-10 12:59:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie nikomu, tylko dziennikarzowi, mnie i Tobie. Na tej garstce świat się
    > nie kończy. Spróbuj to ogarnąć.

    Jak wygodnie - za każdym razem jak się jakieś gówno wyleje w policji to
    argumentujesz że nie można tego oceniać, bo w sumie to tylko ci co
    potencjalne gówno uczynili mają pełną wiedze i tylko oni mogą sami
    siebie oceniać. Reszcie nic do tego. Bardzo wygodne, tylko zupełnie
    nierozsądne:P

    > Ju Ci kilka razy pisałem, że zakładać można się z ludźmi honorowymi i to
    > o mądre rzeczy. >

    Otóż nie - pisałeś że sie nie zakładasz bo to nielegalne:P Dlatego
    możemy się założyć o twoją wiarygodność - jest niematerialna a jakby ją
    próbować wycenić to i tak zerowa, więc pod ustawę o grach hazardowych
    nie podpadniesz:P

    > Niczego się nie domyśliłem. Wykazałem, że redaktor oraz przy okazji Ty -
    > broniąc go - piszecie o rzeczach, o których nie ma cie zielonego pojęcia.

    Taa. Bo fakt, że nasi byli w afganistanie czy iraku jest tajny i trzeba
    zmyślać bajki na ten temat:P

    > Bo wypisujesz tu bzdury, które zostają później w Internecie.

    Ja? Ja się odnoszę tylko do artykułu. Jeśli uważasz, że ten artykuł to
    bzdury i mają jakiś doniosły wpływ na rzeczywistość to zwróć uwagę swoim
    "prasownikom" - niech reagują, zamieszczją sprostowania - od tego one som:P
    > I tylko to
    > komentuję. Czasem odnoszę wrażenie, że masz coś z tymi publikacjami
    > wspólnego i pisząc tu podnosisz klikalność.

    Masz mnie - ale nikomu nie mów, to tajemnica:P

    > A ktokolwiek szukał w ogóle?

    Coś koło tego "Co na to Biuro Prasowe Komendy Głównej Policji?
    "Uprzejmie informujemy, że wręczona została ona przez przedstawicieli
    służb amerykańskich podczas pobytu w USA z inicjatywy tamtejszych służb
    i w związku z tym nie dysponujemy uzasadnieniem tej decyzji" czytamy w
    przesłanym nam oświadczeniu."

    > I to jest argumentacja, by pozwolić pisać bzdury "wyssane z palca" właśnie.

    Wolność prasy ci się nie podoba? Jakie bzdury - przecież zacytowali
    stanowisko biura prasowego k.o.mendanta głównego policji. Jeśli już to
    właśnie oni stworzyli bzdurę o tym, że walczył na szkoleniu w USA:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2023-06-10 13:01:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.06.2023 o 12:41, Shrek pisze:
    > No z kontesktu wynikało że rozmawiamy o odznaczeniach o których ktoś
    > kogoś wcześniej pyta a ty wyskakujesz ze swoimi, więc możnaby pomyśleć
    > że piszesz na temat:P

    Na temat, tylko trzeba to rozumieć. Co do zasady o otrzymaniu
    odznaczenia zawsze dowiadujesz się formalnie w chwili odczytania decyzji
    i odznaczenia. Nie ważne, czy to krajowe, czy zagraniczne odznaczenie.
    Jakbyś choć raz w czymś takim uczestniczył, to byś zrozumiał. Dlatego
    domaganie się od obdarowanego, byt wcześniej zapytał kogoś o prawo
    przyjęcia jest niedorzecznością.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 49. Data: 2023-06-10 13:07:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wystarczyłoby, jakby po weryfikacji, że w tym artykule bzdury napisano
    > na kilka tygodni autor poszedł na bezwarunkowe pozbawienie wolności.

    Grubo - (uwaga sarkazm!) - ale wiesz że to przestępstwo umyślne, więc
    jak powie że nie chciało mu się sprawdzać to musisz odmówić wszczęcia
    postępowania, bo on niechcący? No i nie pismak wymyślił, że kolo dostał
    odznakę na szkoleniu w usa a pion prasowy k.o.mendanta głównego policji
    - swoich będziecie wsadzać?

    > Nie. Twoja indolencja. Ze statystyką mało to ma wspólnego.

    Wręcz przeciwnie - za każdym razem jak pismaki coś do was mają to się
    okazuje że to oni są stanowczo bliżej prawdy niż policja. Wniosek jest
    dość prosty:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 50. Data: 2023-06-10 13:13:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tylko kilka postów wcześniej swoje stanowisko opierałeś o wywód, że nie
    > miał szansy spełnić kryterium otrzymania odznaki.

    Nie napisałem że nie miał szansy a że raczej nie spełnił. I dalej to
    podtrzymuje bo KGP twierdzi że przywiózł ją ze szkolenia w USA z gwardią
    narodową, a osobiście wątpię, żeby się wtedy teleportował do iraku czy
    afganistanu. Wolno mi wyciągać logiczne wnioski tak jak tobie wolno
    wyciągać z tych samych danych głupawe hipotezy.

    > Widziałeś gdzieś artykuł, że nosi?

    Tak - w tym arcie było zdjęcie:P

    > Bo ja widzę stek bzdur, że nosi:
    > - bez zgody Prezydenta RP - która ne jest wymagana;

    I tu i przyznałem rację.

    > - wbrew przepisom mundurowym - co jest bzdurą;

    Nie jest.

    > - bezprawnie - czego nikt nie zweryfikował.

    Historia się kupy nie trzyma - walczył na szkoleniu z gwardią narodową w
    usa?

    > I z tym się zgadzam. Ale przyznasz, ze może być dla osoby, która ją
    > otrzymała cenna.

    To czy odznaka stoi wysoko w hierarchi odznak jest raczej zjawiskiem
    obiektywnym. Dla kogoś rożne rzeczy moga mieć wartość sentymentalną ale
    nie zmienia to obiektywnej "wartości" odznaczenia czy odznaki.
    > To jest ocenne. Ktoś może się szczycić tym, że  był u
    > dentysty - widziałeś takie odznaki "dzielny pacjent"?

    No właśnie coś w tym stylu - głupio byłoby to przyklejać do munduru -
    prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!