  • 171. Data: 2023-06-14 14:37:54
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Jun 2023 21:24:53 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie masz pojęcia, jak się to kręci. Naprawdę sądzisz, że Prezydent RP
    > zarządza uroczystymi zbiórkami w całej Polsce?

    Ale kto mowi o prezydencie?

    > Ale nadal nie musi z Prezydentem RP. Takich wizyt w jednostkach, na
    > które wpada wysoki przedstawiciel nie jest szczególnie mało. Oczywiście

    Przedstawiciela zagranicznego w jednostce wojskowej/policyjnej?
    Przeciez najpierw nie wpuszczą. Nawet, jak to generał z USA/NATO :-)
    No dobra - poczeka chwile na wartowni i wpuszczą do komendanta.

    Potem by sie przydało, aby odznaczony był obecny,
    wiec gdzies tam przydałoby sie wczesniej uzgodnic i podac cel wizyty.

    > dowódca wie, ale żeby Prezydenta powiadamiał? I zauważ, że przynajmniej
    > w Polsce można do wręczenia kogoś tam upoważnić. Takim upoważnionym może
    > być przykładowo Poseł na Sejm. W wypadku odznaczenia zagranicznego
    > zapewne jakiś wyższy rangą wojskowy. A tu nie tyle chodzi o
    > poinformowanie, co zgodę.

    Owszem, ale jak juz komendant pismo dostanie, ze uprasza sie o
    zorganizowanie uroczystej zbiorki celem wreczenia odznaczenia,
    to moze pchnąc drogą służbową w góre ...
    A przeciez z reguły, to pismo dostanie jakis odpowiedni zwierzchnik, i
    pchnie w dół..

    > I właśnie dlatego to jest po stronie wręczającego, a nie odznaczanego.

    A tego akurat to ja jakos wyczytac nie potrafię :-)

    > Czemu ja mam to analizować. Ja wiem, komu ja mam zgłosić, ale tego w
    > Ustawie nie ma :-) On ma wiedzieć komu on ma.

    I komu chcesz zgłosić?

    Bo zgłosić oczywiscie można, ale ustawa o tym jakby milczy :-)

    J.

  • 172. Data: 2023-06-14 18:31:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 14:23, J.F pisze:

    > Bo mogli. Wnosisz urządzenie wypchane elektroniką, to nie wiesz,
    > co może zrobic.

    W zasadzie wiesz - może się połączyć bezprzewodowo z chuj wie czym i
    przesłać dalej chuj wie co. Wygląda na to że ten człowiek ma papiery do
    stopnia tajne a zachowuje się jak suski co dostał smartfona od chińskiej
    delegacji...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 173. Data: 2023-06-14 18:37:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 13:59, J.F pisze:

    > IMHO to nie tak działa :-)
    >
    > W zdrowej korporacji ... osoba awansuje, az przekroczy próg swoich
    > kompetencji. Wniosek - na stanowiskach są osoby niekompetentne :-)
    >
    > W niezdrowej awansuje sie "swoich", nie patrząc na kompetencje.

    Kwiatek ma rację - są jeszcze organizacje, gdzie wyjątkowych tępaków
    kierownik jednostki organizacji "awansuje" tak żeby tępak znalazł się
    poza zarządzaną przez niego jednostką. Czasem bywa ze dostaje kopa w
    górę - jak jest odpowiednio tępy i szkodliwy dla bezpośredniego
    otoczenia to dostaje statystycznie więcej kopów i część z nich będzie w
    góre.

    Inny przypadek to że łatwiej i taniej wykształcić dobrego menadżera niż
    inżyniera, co powoduje że dobrzy inżynierowie mają problem z awansem
    jeśli struktura inżynierów jest mało rozbudowana pioniowo. Zapewne
    dotyczy to innych specjalistów również.Trzeba zmieniać pracę, no a w
    policji nie zmienisz na drugą policję;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 174. Data: 2023-06-14 18:38:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 13:21, J.F pisze:

    > A tymczasem ilosc wakatow rosnie - widac za mało jest odwaznych,
    > aby wstepowac do policji dzis :-)

    Widzą co się dzieje a emki gorsze i w sumie nie wiadomo czy się suweren
    nie wkurwi nie nie zabierze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 175. Data: 2023-06-14 21:17:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 14:27, J.F pisze:
    > Co to, nie wolno sobie ciastka przy uchu trzymać?
    Podczas jazdy nie. A opublikowanie tego filmiku, to "samopodp...nie" się
    za 200 pkt.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 176. Data: 2023-06-14 21:22:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 06:40, Shrek pisze:

    > Bla, bla, bla. Po prostu nie chce się zadawać, zwłaszcza publicznie z
    > pewnymi osobami. Póki co jego prawo.

    Oczywiście, ze masz rację. Jego prawo.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 177. Data: 2023-06-14 21:25:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Masz jakieś dziwne przekonanie, że osoba, która jest nominalnym
    > dzierżawcą jakiegoś tytułu moze zrobić dowolną rzecz, a wszyscy powinni
    > koło niej skakac bo inaczej będzie to potwarzą dla tytułu, który
    > dzierży. Na szczęście to tak nie działa. To nie są czasy monrachii
    > absolutnej.
    Ja mu nie każę nadskakiwać. Przyjść, wziąć, wyjść. Bo to daje Ci Polska,
    a jedynie ktoś wręcza. Inna sprawa, że ta sama Polska nie szanuje siebie
    i nadanych przez siebie zaszczytnych wyróżnień i to w jakimś tam stopniu
    może usprawiedliwiać.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 178. Data: 2023-06-14 21:25:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Podczas jazdy nie. A opublikowanie tego filmiku, to "samopodp...nie" się
    > za 200 pkt.

    Jakieś szczegóły? "kto trzyma ciastko przy uchu w czasie kierowania
    pojazdem mechanicznym...":)

    No i inflacja punktu dopadła że 200 za jednym zamachem dają:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 179. Data: 2023-06-14 21:31:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 21:25, Shrek pisze:

    > Jakieś szczegóły? "kto trzyma ciastko przy uchu w czasie kierowania
    > pojazdem mechanicznym...":)
    > No i inflacja punktu dopadła że 200 za jednym zamachem dają:P

    Wyciąłeś z cytatu, więc poczytaj trochę wyżej w wątku.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 180. Data: 2023-06-14 21:33:17
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ja wszystko zrozumiałem.

    LOL :)

    > Powiem Ci więcej, ze nawet wiem, co to za
    > samochody

    Więc zdradź tajemnicę :)

    > i dlatego nie mogę jedynie zrozumieć Twojego toku rozumowania.

    Nie możesz, bo jesteś zbyt tępy.

    Podpowiedź: mój tok rozumowania jest taki, że za tymi ciężarówkami nie
    jeździ FBI.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr