  • 81. Data: 2010-06-30 14:59:49
    Temat: Re: Motorowerem po drodze dla rowerów
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    MadMan pisze:

    > Nigdy nie widziałem wrotek/deskorolek wyposażonych w światło odblaskowe,
    > światło przednie/tylne pozycyjne, dzwonek oraz kierownicę naraz. Ale
    > może mało widziałem :)

    Rower bez tych rzeczy również jest rowerem.

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2010-06-30 15:02:47
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 16:59:49 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Rower bez tych rzeczy również jest rowerem.

    Być może jest, niemniej po drogach publicznych poruszać się nie może,
    gdyż nie ma wymaganego wyposażenia. Nie rozważamy tutaj rowerów które
    nie mogą jeździć po drogach publicznych.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 83. Data: 2010-06-30 17:30:44
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i0dlmv$hmb$1@news.onet.pl>,
    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > Tak, wiem, ty jeździsz zawsze 40, a ustawodawca się tu strasznie myli.

    Moze ty pisales te ustawe?
    Bo wyraznie widze ze ostatni raz na rowerze jezdziles naokolo
    piaskownicy?

    > A prawda jest taka, że sporo rowerzystów nie zna przepisów oraz
    > zachowuje się niebezpiecznie na drodze zagrażając innym pojazdom i
    > sobie. Przepis o ułatwianiu wyprzedzania to w ogóle jest nieznany
    > rowerzystom zazwyczaj, przepis o konieczności jazdy możliwie blisko
    > prawej krawędzi też często jest uznawany za martwy. A jazda obok siebie
    > dwóch rowerzystów to plaga, ustępująca chyba tylko pladze rowerzystów na
    > przejściach dla pieszych.
    >
    > Oczywiście to tak w luźnym związku z B-9, tylko ogólnie w temacie ,,Brak
    > pokory u rowerzystów''.

    Fakt.
    Ja bym dorzucil jeszcze brak pokory u automobistow. Jak rowniez
    nieznajomosc przepisow.
    W szczegolnosci roznica pomiedzy przejsciem dla pieszych, a przejazdem
    rowerowym jest dla nich nie do pojecia.

    TA

  • 84. Data: 2010-06-30 17:33:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <i0dlmv$hmb$1@news.onet.pl>,
    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > przepis o konieczności jazdy możliwie blisko
    > prawej krawędzi też często jest uznawany za martwy.

    A, to jednak nie ty pisales te ustawe.
    Bo widzisz - kluczowe jest tu okreslenie 'mozliwie'.

    TA

  • 85. Data: 2010-06-30 17:47:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-30 19:30, T...@s...in.the.world pisze:
    > W szczegolnosci roznica pomiedzy przejsciem dla pieszych, a przejazdem
    > rowerowym jest dla nich nie do pojecia.

    Dla automobilistów jest niewielka. Dla rowerzystów znaczna i oni właśnie
    tego nie rozróżniają i suną po przejściu

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

  • 86. Data: 2010-06-30 17:47:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-30 19:33, T...@s...in.the.world pisze:

    > A, to jednak nie ty pisales te ustawe.
    > Bo widzisz - kluczowe jest tu okreslenie 'mozliwie'.

    Tak, nigdy nie mówiłem, że po dziurach, kałużach itepe. Ale często
    widuję jak jadą w miejscach, gdzie bezproblemowo możliwe jest bliżej.

  • 87. Data: 2010-06-30 19:54:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > No ale zmienia właściwość pojazdu. To może inaczej. Masz busika na 9
    > miejsc, kategoria B. Dokładasz 4 krzesła na dachu. Wolno?

    Inny przykład: motocykl lekki (do 125ccm i do 11kW) - przerabiasz
    silnik, żeby był mocniejszy. I już inne prawko potrzebne.

  • 88. Data: 2010-06-30 19:54:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MadMan pisze:

    > Na pewno.

    Wypowiedź uzasadnij.

  • 89. Data: 2010-06-30 19:55:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MadMan pisze:

    > Nigdy nie widziałem wrotek/deskorolek wyposażonych w światło odblaskowe,
    > światło przednie/tylne pozycyjne, dzwonek oraz kierownicę naraz. Ale
    > może mało widziałem :)

    Wiesz, ja widziałem rowery bez oświetlenia, nawet odblaskowego, oraz
    dzwonka.

  • 90. Data: 2010-06-30 19:57:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MadMan pisze:

    > Mój 78 :P

    O, to jest szansa na zdjęcie pamiątkowe ;-> (o ile radar dość czuły, bo
    niektóre z małymi motocyklami mają problem)