  • 11. Data: 2011-05-30 20:21:17
    Temat: Re: Motocykliści - zakłócanie ciszy
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "MS" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:is0me1$bg5$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Grupy wyrostków hałasuja motocyklami bez tłumików (założone atrapy
    > tłumików) dzień w dzien po godz. 22 i policja nie reaguje na problem a
    > jedynie przyjmuje zgłoszenia do wiadomości? Natężenie hałasu jest tak duże
    > ze szyby w oknach dostaja wibracji. Jak ukrócić skuteczne ten proceder?
    > Gdy dzwonię na 112 mówią tylko, ze takich telefonów, że na tej ulicy
    > hałasują, dostają dziesiątki.

    To nie są motocykliści tylko jednostki aspołeczne.
    Na to prawo powinno być jak na kiboli.
    Bezsilność Policji/Straży Miejskiej/Wiejskiej jest żenująca.

    Na okolicznym podwórku zaparkował samochód blokując 100% chodnik.
    Teraz ma połamane lusterka i spuszczone powietrze. No ale jak ma teraz
    odjechać?

    Nagrać na video i do TVN UWAGA.

    Pozdrawiam
    Feromon

  • 12. Data: 2011-05-30 22:29:22
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-05-30 20:08, MS pisze:

    > Grupy wyrostków hałasuja motocyklami bez tłumików (założone
    > atrapy tłumików)

    Bez sensu - zakładając atrapę jak piszesz - zazwyczaj traci się
    moc motura ... nikt sobie w kolano nie strzeli. Ja mam dość
    głośny tłumik, ale jak chcesz mogę ci pokazać "jak silnik nie
    ciągnie", i jak hałasuje bez tłumika.

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 13. Data: 2011-05-31 05:07:33
    Od: MS <g...@o...pl>

    > Bez sensu - zakładając atrapę jak piszesz - zazwyczaj traci się moc
    > motura ...

    Ciekawe to co piszesz, bo do tej pory slyszałem ze zdjecie tłumika
    powoduje niewielki wzrost mocy. Nie jestem znawca - wiem to od innych,
    jeżdżacych.

  • 14. Data: 2011-05-31 05:51:25
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.05.2011 22:07, Marek Dyjor pisze:

    > a może by tak kur... policja to zrobiła.

    A może ma jeszcze przytulić, pogłaskać i kołysanki ci nucić?

    Czy może mają dać uciec złodziejowi, bo jaśnie panu Mareczkowi hałas
    przeszkadzał i musieli wszystko rzucić i jechać uciszać?

    Policja nie ma nieskończonej liczby etatów, a patroli terenowych jest
    żałośnie mało.

  • 15. Data: 2011-05-31 05:53:23
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.05.2011 22:12, MS pisze:

    > Tablice sa celowo zamazywane i jezdza w kaskach, mozliwosci
    > identyfikacyjne nikłe..:(

    No to jeśli nie tylko tobie to przeszkadza to zbierzcie się z sąsiadami
    i zróbcie "łańcuch ludzkich serc" i wytłumaczcie gnojkom bez wydechów
    żeby byli ciszej.

    Policja nie ma tak wielkiej obsady, żeby można było oddelegować patrol
    do stałego pilnowania jednego miejsca tylko z powodu hałasu.

  • 16. Data: 2011-05-31 06:01:40
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2011 07:07, MS pisze:

    > Ciekawe to co piszesz, bo do tej pory slyszałem ze zdjecie tłumika
    > powoduje niewielki wzrost mocy. Nie jestem znawca - wiem to od innych,
    > jeżdżacych.

    Podobnie jak dolanie 100-oktanowego paliwa powoduje potężny wzrost mocy ;->

    Generalnie usunięcie tłumika nic zauważalnie nie powinno zmienić - chyba
    że założony był solidnie zapchany.

    Z ciekawostek - w dwusuwach zdjęcie wydechu mogło doprowadzić nawet do
    tego, że silnik w ogóle nie będzie chciał pracować.

  • 17. Data: 2011-05-31 06:41:09
    Temat: Re: Motocyklici - zakcanie ciszy
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > begin MS

    > Przeprowadź się do lasu.

    i zamiast halasu motocykli bedzie miec halas quadow <lol>

  • 18. Data: 2011-05-31 07:21:12
    Od: Bartek <j...@s...inthe.net>

    Misiek pisze:

    > i zamiast halasu motocykli bedzie miec halas quadow <lol>
    i motocykli:
    http://www.stopquadom.pl/incydenty/szczegoly/cross-i
    -2-quady/

    --
    Bartek

  • 19. Data: 2011-05-31 12:53:29
    Od: gary <g...@c...pl>

> [...]
    > duże ze szyby w oknach dostaja wibracji. Jak ukrócić skuteczne ten
    > proceder? Gdy dzwonię na 112 mówią tylko, ze takich telefonów, że na tej

    może musi wydarzyć się jakaś mała kolizja bez ofiar w ludziach
    wtedy wezwana policja będzie musiała przyjechać i przy okazji rutynowo
    sprawdzić stan pojazdów czy aby nie należy któremuś zatrzymać dowodu
    rejestracyjnego,

  • 20. Data: 2011-05-31 19:18:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Ława wrote:

    > A może ma jeszcze przytulić, pogłaskać i kołysanki ci nucić?

    Drogi trolu...

    Policja jest od tego i tamtego...
    ponadto nie słyszałem aby drogówka ścigała złodziei.