  • 11. Data: 2009-07-09 19:09:51
    Temat: Re: Motocykl z inną ramą (bez dokumentów)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > I tu się mylisz. Zeszlifowanie w niczym nie przeszkadza akurat :-)

    Ja z rozumiałem, że dziura to dziura. Czyli niebo przez nią widać.

    > czemu sądzisz, że tego się zarejestrować nie da? Pytam. masz dokument, a
    > rama to tylko rama. Trzeba zgłosić w Wydziale Komunikacji wymianę.

    Coś za tanio. Nastepna lewa rama z lewymi dokumentami za 200 zł?

  • 12. Data: 2009-07-09 19:15:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ja z rozumiałem, że dziura to dziura. Czyli niebo przez nią widać.

    No w takim wypadku pewnie sie chemią nic zrobić nie da, choć nie zapominaj,
    ze poza tym numerem widocznym dla Ciebie rama miewa kilka ukrytych w
    miejscach znanych tylko wtajemniczonym.

    Moze się tak zdarzyć faktycznie.

  • 13. Data: 2009-07-09 20:11:49
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 14:09:51 -0500, jakże pięknego
    witek <w...@g...pl.invalid> wystukał co zawarte poniżej:

    : > czemu sądzisz, że tego się zarejestrować nie da? Pytam. masz dokument, a
    : > rama to tylko rama. Trzeba zgłosić w Wydziale Komunikacji wymianę.
    :
    :
    : Coś za tanio. Nastepna lewa rama z lewymi dokumentami za 200 zł?

    Na ramie są te same numery co w dukumentacji. Przyjdzie rama pójdę na policję,
    zapytam
    ich o to czy jest legalna.

    PS. To dlaczego tak dużo osób sprzedaje ramy na allegro bez dokumentacji? Przecież
    niby jest
    to nielegal.

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

  • 14. Data: 2009-07-09 21:03:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Solaris" <s...@b...inspired> napisał w wiadomości
> [...]
    > PS. To dlaczego tak dużo osób sprzedaje ramy na allegro bez
    > dokumentacji? Przecież niby jest to nielegal.

    Sama sprzedaż ramy bez dokumentacji nielegalna nie jest. tylko istnieje
    bardzo duże prawdopodobieństwo, że taka rama pochodzi z przestepstwa. nie
    pewność, ale prawdopodobieństwo.

  • 15. Data: 2009-07-09 21:25:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Solaris wrote:

    > Na ramie są te same numery co w dukumentacji.

    Pytanie czy takie same jak wyszły z fabryki.
    Nie takie rzeczy się podrabia.

    > Przyjdzie rama pójdę na policję, zapytam
    > ich o to czy jest legalna.

    Ewentualnie wyjdziesz bez niej, ale wyjdziesz.

  • 16. Data: 2009-07-09 21:47:43
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Thu, 9 Jul 2009 23:03:03 +0200, jakże pięknego
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wystukał co zawarte poniżej:

[...]

    Czyli jeżeli kupię ramę bez dokumetacji i ta rama była z kradzionego motoru to,
    jeżeli nawet sobie ją postawie ot tak jako ozdoba to już za to grozi mi paserka?
    Czy musi być ona zamontowana na motocyklu, żeby doszło do przestępstwa?

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

  • 17. Data: 2009-07-09 21:51:12
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 16:25:42 -0500, jakże pięknego
    witek <w...@g...pl.invalid> wystukał co zawarte poniżej:

    : Solaris wrote:
    : >
[...]

    I co normalnie mam iść z dokumentacją ramy na policję i poprosić
    ich o to, żeby sprawdzili czy nie jest kradziona? Pomyślą, że jestem
    jakiś jeb***ty... ;-)

    Contact: GG#44450, solargrim at gmail.com
    19:16:28 -!- Platyna Erroneous Nickname

  • 18. Data: 2009-07-09 22:20:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Solaris wrote:

    > I co normalnie mam iść z dokumentacją ramy na policję i poprosić
    > ich o to, żeby sprawdzili czy nie jest kradziona?

    tak

    > Pomyślą, że jestem
    > jakiś jeb***ty... ;-)

    raczej nie.

  • 19. Data: 2009-07-09 22:22:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Solaris wrote:

    > Czyli jeżeli kupię ramę bez dokumetacji i ta rama była z kradzionego motoru to,
    > jeżeli nawet sobie ją postawie ot tak jako ozdoba to już za to grozi mi paserka?

    Tak.
    Kupileś kradzioną rzecz w celu postawienia jako ozdoby. :)

    Pytanie czy wiedziales ze byla kradziona lub latwo mogles sie tego dmyslec.
    Tu raczej nie ma zbyt wielkiego wyboru bo raczej wszyscy wiedza, ze ramy
    maja numery i ze jak go nie ma to cos nie tak.

  • 20. Data: 2009-07-11 09:58:17
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

    > I co normalnie mam iść z dokumentacją ramy na policję i poprosić
    > ich o to, żeby sprawdzili czy nie jest kradziona?

    Masz isc z TA RAMA a dokumenty wziac tez wypada...

    >Pomyślą, że jestem
    > jakiś jeb***ty... ;-)

    Oczywiscie, ze nie

    Picasso