  • 21. Data: 2024-08-06 23:14:03
    Temat: Re: Moto cd.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nikt nie jest doskonały. Od kiedy moje zdanie jest dla Ciebie tak ważne.

    Na potrzeby dyskusji z tobą to powiedziałbym że twoje zdanie jest kluczowe:P

    > Po za tym, z czego wnosisz, że uważam, że są niewinni?

    Z twojej wypowiedzi:

    "Bo to byli właśnie tacy "złodzieje". Im do głowy nie przyszło, ze ktoś
    po tym złomie będzie tęsknił. Raczej liczyli na nagrodę za działania
    proczystościowe ?"

    Kradzież jest przestępstwem umyślnym, więc jakby sprawy stały jak
    napisałeś to nie da się im przypisać winy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2024-08-06 23:45:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.08.2024 o 23:14, Shrek pisze:

> [...]
    > proczystościowe ?"
    > Kradzież jest przestępstwem umyślnym, więc jakby sprawy stały jak
    > napisałeś to nie da się im przypisać winy.

    Już tyle razy prosiłem, byś się poświęcił i przeczytał pierwszych
    kilkanaście artykułów kodeksu karnego. Przykładowo byś się dowiedział,
    co to przestępstwo umyślne.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 23. Data: 2024-08-06 23:47:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Już tyle razy prosiłem, byś się poświęcił i przeczytał pierwszych
    > kilkanaście artykułów kodeksu karnego. Przykładowo byś się dowiedział,
    > co to przestępstwo umyślne.

    Tobie polecam to samo:P
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 24. Data: 2024-08-07 11:25:21
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > i zawiózł do pobliskiego warsztatu. Shrek robił wszystko, by motocykl
    > się nie odnalazł, czyli przykładowo publikował w mediach informację, że
    > wie, kto ukradł i że sprawcy się nagrali. Na szczęście chyba sprawcy
    > tych mediów nie czytywali, bo jakby przeczytali, to by motocykl do huty
    > pojechał.
    >
    > Pomimo tego Policja odzyskała motocykl po dwóch dniach chyba. Teraz
    > kręcimy aferę, czy można było 10 minut wcześniej i dlaczego sąd nie chce
    > uwierzyć, ze to zorganizowana mafia dybała na ten złom.

    Szkoda, że nie dokonali napadu na bank tym motorkiem.
    Podciągnąłbym to wtedy pod współsprawstwo i byłby spokój od Szurka :P

  • 25. Data: 2024-08-08 14:28:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Aug 2024 17:37:38 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Bo to byli właśnie tacy "złodzieje". Im do głowy nie przyszło, ze ktoś
    > po tym złomie będzie tęsknił. Raczej liczyli na nagrodę za działania
    > proczystościowe :-)

    W tym sie też nie sprawdzacie, bo im jakis wyrok dajecie w ramach
    podziękowania :-)

    Możliwe, ze jakby Shrek był na dłuższym urlopie, to by filmy z
    monitoringu znikły, i zostałoby "do umorzenia".

    J.

  • 26. Data: 2024-08-08 20:12:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.08.2024 o 14:28, J.F pisze:
    > Możliwe, ze jakby Shrek był na dłuższym urlopie, to by filmy z
    > monitoringu znikły, i zostałoby "do umorzenia".

    Tylko ktoś gdzieś być może próbowałby taki motocykl zarejestrować, a
    gdyby Shrek jednak z urlopu wrócił i złożył zawiadomienie to pewnie by
    to odnotowano w CKRU. Po za tym trudno mieć pretensje do Policji, że nie
    szuka skradzionego motocykla, zanim ktoś jej o samej kradzieży nie
    powiadomi. Albo, że monitoring się gdzieś zatarł, bo za późno
    powiadomiono. To po prostu jest życie i tyle.

    --
    (~) Robert Tomasik