  • 11. Data: 2024-07-31 06:33:33
    Temat: Re: Moto cd.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Uważasz to za szczególnie nieprawdopodobne?

    Normalnie to nawet nie - jakby mnie kolega poprosił to może i bym się z
    morocyklowej ciekawości dopytał o moto i pomógł. Jedyna różnica to że
    moi koledzy nie zajmują się drobną przestępczością;) Ale po jego
    zachowaniu wnoszę że jest tak obsrany na miętowo, że na drugi raz się
    zastanowi zanim coś odjebie, nawet jak się z tego wywinie. Więc jakiś
    skutek jest.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2024-08-06 14:49:13
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > że załadował moto za czteropak królewskiego i o niczym nie wiedział -
    > moto miało być wujka tego pierwszego i iść do "renowacji".

    Znaczy się motorek ci "pożyczyli"? Nie śledzę epopei.

  • 13. Data: 2024-08-06 14:58:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.08.2024 o 14:49, n...@o...pl pisze:

    > Znaczy się motorek ci "pożyczyli"? Nie śledzę epopei.

    W skrócie. Na chodnik stał jakiś złom. Ktoś go ukradł (albo posprzątał)
    i zawiózł do pobliskiego warsztatu. Shrek robił wszystko, by motocykl
    się nie odnalazł, czyli przykładowo publikował w mediach informację, że
    wie, kto ukradł i że sprawcy się nagrali. Na szczęście chyba sprawcy
    tych mediów nie czytywali, bo jakby przeczytali, to by motocykl do huty
    pojechał.

    Pomimo tego Policja odzyskała motocykl po dwóch dniach chyba. Teraz
    kręcimy aferę, czy można było 10 minut wcześniej i dlaczego sąd nie chce
    uwierzyć, ze to zorganizowana mafia dybała na ten złom.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 14. Data: 2024-08-06 16:48:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Znaczy się motorek ci "pożyczyli"? Nie śledzę epopei.

    Ano pożyczyli. Ale się znalazł.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2024-08-06 16:52:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pomimo tego Policja odzyskała motocykl po dwóch dniach chyba.

    Taa... Policja odzyskała;)

    > Teraz
    > kręcimy aferę, czy można było 10 minut wcześniej i dlaczego sąd nie chce
    > uwierzyć, ze to zorganizowana mafia dybała na ten złom.

    Już dawno po aferze. Teraz tylko piszę co było w sądzie z
    dziennikarskiego obowiązku.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2024-08-06 16:52:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Aug 2024 14:58:54 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > wie, kto ukradł i że sprawcy się nagrali. Na szczęście chyba sprawcy
    > tych mediów nie czytywali, bo jakby przeczytali, to by motocykl do huty

    No, jakby tak Shrek sie zdał całkowicie na was ... załóżmy, że do
    twojego komisariatu przychodzi obywatel i zgłasza kradzież starego
    motocykla. To
    a) spytacie czy widział jak ukradli? Bo może zniknął.
    A znikniecie to nie przestępstwo, mozna odmówić
    Tak tylko podpowiadam.

    b) ruszy jakis kulson 4 litery, czy tylko wypisze zgłoszenie, i odłoży
    na kupkę "do umorzenia" ?

    c) bo jakby ruszył i poszedł na oględziny, to może by zauważył kamery
    monitoringów, i nagrania uzyskał.

    No ale Szrek was załatwił na cacy, i sam przyniósł film z monitoringu,
    i dane swiadka, co zna dwie z trzech osób zabierających motocykl do
    busa. Ktorego nr rejestracyjne na filmie są.

    I co by było dalej w NS?
    d) rok byscie się zastanawiali czy własciciela busa i tych dwoje
    przesłuchac jako świadków, czy postawić zarzuty, aż by się w koncu
    przedawniło?

    czy
    e) pojechali do własciciela busa i ... nie wiem jak to sie fachowo
    nazywa, ale spytali o jego wersję.

    śmiem twierdzić, ze można go aresztować na 3 miesiące, albo i dłużej,
    i wtedy powie do której huty zawiózł.

    czy
    f) można sobie zaoszczędzić jeżdzenia, bo wiadomo co sprawcy powiedzą,
    wyjdą na niewinnych, więc po co kłopot.

    > Pomimo tego Policja odzyskała motocykl po dwóch dniach chyba.

    W zasadzie to chyba w ciągu niecałych 24h.
    Tylko zapomniałeś dodac, ze odzyskała, jak was Shrek wezwał na
    konkretne miejsce jego postoju, bo ustalił to szybciej niz sie
    kulsonom d* chciało ruszyc.

    Kłamać to trzeba umieć.

    > Teraz
    > kręcimy aferę, czy można było 10 minut wcześniej

    Zdecydowanie można było wczesniej.

    No ale Shrek sie pośpieszył, to nie wiemy, czy dzielna Policja by
    odzyskała motor w ciągu kolejnych 24h (razem 48) czy umorzyła po
    miesiacu.
    Przyjmuję, że by odzyskała, bo była na dobrej drodze, ale może znasz
    lepiej własną organizację.

    > i dlaczego sąd nie chce
    > uwierzyć, ze to zorganizowana mafia dybała na ten złom.

    nie kłam, nikt tego nie zarzucał.
    Co tam sąd z prokuratorem robią, to robia, nie ma w tym waszej,
    policjantów, winy.

    J.

  • 17. Data: 2024-08-06 17:24:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.08.2024 o 16:52, J.F pisze:

    > nie kłam, nikt tego nie zarzucał.

    Powiem więcej - zawsze twierdziłem że to "gang olsena" w postaci
    obszymurków tak głupich, że to aż nieprawdopodobne. To Robert rozwijał
    myśli "jak oni myślą" i jak dobrze są zorganizowani a skok i pożniejsze
    składowanie moto w szczegółach przemyślane a policja zbierała siły
    adekwatne do przestępczości tak zorganizowanej, co spowodowało że tyle
    im się schodziło - wszak to nie takie chop siup taką ekipę zebrać. Także
    kto tu pisał o mafii?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2024-08-06 17:37:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > i dane swiadka, co zna dwie z trzech osób zabierających motocykl do
    > busa. Ktorego nr rejestracyjne na filmie są.

    Bo to byli właśnie tacy "złodzieje". Im do głowy nie przyszło, ze ktoś
    po tym złomie będzie tęsknił. Raczej liczyli na nagrodę za działania
    proczystościowe :-)

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 19. Data: 2024-08-06 18:01:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo to byli właśnie tacy "złodzieje". Im do głowy nie przyszło, ze ktoś
    > po tym złomie będzie tęsknił. Raczej liczyli na nagrodę za działania
    > proczystościowe :-)

    Poważnie - powinieneś napisać do prokurator że popełnia błąd oskarżając
    niewinnych ludzi. Ba... pamiętam że sam pisałeś że to niezwykle
    zorganizowna szajka udająca tylko debili:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2024-08-06 22:26:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.08.2024 o 18:01, Shrek pisze:

    > Poważnie - powinieneś napisać do prokurator że popełnia błąd oskarżając
    > niewinnych ludzi. Ba... pamiętam że sam pisałeś że to niezwykle
    > zorganizowna szajka udająca tylko debili:P

    Nikt nie jest doskonały. Od kiedy moje zdanie jest dla Ciebie tak ważne.
    Po za tym, z czego wnosisz, że uważam, że są niewinni? Po prostu
    zauważam, że poniechali zwykłych środków ostrożności, gdyż ne sądzili,
    ze ktoś się brakiem tego motoru przejmie. Czemu tak sądzili i na ile ma
    to znaczenie dla ich winy, to już sąd musi ogarnąć.

    --
    (~) Robert Tomasik