  • 1. Data: 2024-07-30 11:30:10
    Temat: Moto cd.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Właśnie wróciłem - następna rozprawa w październiku.

    Busiarz jak pisałem nie ma zarzutów. Przyszedł drugi z żuli i rozpruł
    się na pierwszego. Okazało się że melinował u tego pieszego i twierdzi
    że załadował moto za czteropak królewskiego i o niczym nie wiedział -
    moto miało być wujka tego pierwszego i iść do "renowacji".

    Plotłist - na melinie znaleźli całkiem niemały arsenał amunicji;) Coś
    czuję że z tym busiarzem instruktorem strzelectwa się lepiej znali niż
    twierdzą i ten pajac to zostawił na melinie - trzeba mieć łeb, żeby
    amunicję zostawiać żulom spod znaku gangu olsena, no chyba że meliniarze
    już z gnatami po kwadracie chodzą, tylko klamek nie znaleźli...

    OT - sprawę prowadził sędzia - bardzo dobre wrażenie - profesjonalizm,
    konkret i spokój - żadnego odczytywania pouczeń głosem jakby cię sędzia
    podejrzewała o zamiar ich złamania i emocji w głosie w stylu
    zniecierpliwienia "i co ja robię tu" charakterystycznego dla babek.
    Widać chłopy lepiej się na tym stanowisku sprawdzają albo trafilem po
    prostu profesjnalistę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-07-30 11:36:52
    Temat: Re: Moto cd.
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 30.07.2024 o 11:30, Shrek pisze:
    > Właśnie wróciłem - następna rozprawa w październiku.

    Nie śledziłem tej sagi od początku.
    Jakie są Twe oczekiwania? Przeprosiny, zadośćuczynienie, zemsta...? ;)
    Czy to już biegnie swoim życiem a tylko śledzisz z ciekawości?

    Robert

  • 3. Data: 2024-07-30 11:40:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie śledziłem tej sagi od początku.
    > Jakie są Twe oczekiwania? Przeprosiny, zadośćuczynienie, zemsta...? ;)

    Żadne - no może niech się nauczą że się nie kradnie.

    > Czy to już biegnie swoim życiem a tylko śledzisz z ciekawości?

    Już swoim życiem, mogłem być oskarżycielem posiłkowym, ale mi się nie
    chciało - po prostu z kronikarskiego obowiązku piszę - skoro zacząłem to
    nie wypada się nie podzielić. Ale muszę przyznać że ta amunicja
    rozbudzila moją ciekawość na nowo;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-07-30 14:50:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Jul 2024 11:30:10 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > że załadował moto za czteropak królewskiego i o niczym nie wiedział -
    > moto miało być wujka tego pierwszego i iść do "renowacji".

    Czyli nie na sprzedaż ?

    Ale coś sąd drugiemu chyba nie wierzy, i w areszcie trzyma ?

> [...]
    > amunicję zostawiać żulom spod znaku gangu olsena, no chyba że meliniarze
    > już z gnatami po kwadracie chodzą, tylko klamek nie znaleźli...

    Albo fałszywe wrażenie. Bo instruktor strzelectwa pozwolenie na bron
    chyba ma, i nie ma potrzeby trzymac amunicji po melinach.

    Poza tym pewnie by już sypał ten pierwszy.

    A listę tej amunicji słyszałeś?

    Bo może to jakies stare łuski, puste i wystrzelone.

> [...]
    > zniecierpliwienia "i co ja robię tu" charakterystycznego dla babek.
    > Widać chłopy lepiej się na tym stanowisku sprawdzają albo trafilem po

    Albo raz na nieprofesjonalistkę. Albo po prostu taki głos miała :-)

    J.

  • 5. Data: 2024-07-30 18:14:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.07.2024 o 14:50, J.F pisze:

    > Czyli nie na sprzedaż ?

    Tka obecnie obowiązuje wersja;)

    > Ale coś sąd drugiemu chyba nie wierzy, i w areszcie trzyma ?

    Nie - każdy odsiedział 48. Busiarz się wywinął (być może papugę sobie
    zatrudnił bo jego pozwolenie na szali było). Reszta zarzuty i wypuścili.
    Ten drugi to nieźle obsrany, niemal mi go szkoda;)

    > Albo fałszywe wrażenie. Bo instruktor strzelectwa pozwolenie na bron
    > chyba ma, i nie ma potrzeby trzymac amunicji po melinach.

    Tak - miał mnóstwo broni i amunicji na chacie. Ale skąd na melinie
    amunicja i to w wielu kalibrach (łącznie z 22)? Skoro znał się z
    busiarzem, to ockham mówi że to pewnie ma związek.

    > A listę tej amunicji słyszałeś?

    Słyszałem - ale nie pamiętam - z sześć rodzajów łącznie z 22LR i coś do
    strzelb.

    > Bo może to jakies stare łuski, puste i wystrzelone.

    Nie - było powiedziane że amunicja i wymienione czego po ile.

    > Albo raz na nieprofesjonalistkę. Albo po prostu taki głos miała :-)

    Hmmm. Ja nie drugi raz w sądzie. Ale dopiero teraz uświadomiłem sobie
    dlaczego tamte sędziny (tak teraz należy mówić?) robiły na mnie
    denerwujące wrażenie - one całymi sobą okazywały zniecierpliwienie że
    muszą jakiś głupich ludzi słuchać. Nawet jak cię pouczały o prawach to
    robiły to z takim głosem, żebyś czuł się winny - co prawda ine
    naruszyłeś tych pouczeń, no ale mogłeś:P Anyway - gość na mnie zrobił
    bardzo dobre wrażenie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-07-30 18:38:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Jul 2024 18:14:38 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > zatrudnił bo jego pozwolenie na szali było). Reszta zarzuty i wypuścili.
    > Ten drugi to nieźle obsrany, niemal mi go szkoda;)

    Jesli naprawde tylko pomagał wtoczyć, całkiem nieświadomie ...

> [...]
    > busiarzem, to ockham mówi że to pewnie ma związek.

    > Słyszałem - ale nie pamiętam - z sześć rodzajów łącznie z 22LR i coś do

    No popatrz - jak się przeszuka 1000 losowych mieszkan, to sie cos
    ciekawego znajdzie, i na ulicach będzie bezpieczniej :-)

    J.

  • 7. Data: 2024-07-30 18:48:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 30.07.2024 o 18:14, Shrek pisze:

    > Nie - było powiedziane że amunicja i wymienione czego po ile.

    A sędzia nie zapytał skąd to posiada? Czy to jeszcze nie na tym etapie?

    Robert

  • 8. Data: 2024-07-30 19:14:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.07.2024 o 18:38, J.F pisze:

    > Jesli naprawde tylko pomagał wtoczyć, całkiem nieświadomie ...

    Jeśli...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2024-07-30 19:17:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A sędzia nie zapytał skąd to posiada? Czy to jeszcze nie na tym etapie?

    W ogóle ten temat nie był poruszany - ten który ma zarzuty o amunicję
    nie był obecny. O tej amunicji dowiedziałem się przy odczytywaniu
    zarzutów przez prokurator. Przez chwilę myślałem że coś pogmatwałem i
    busiarzowi/strzelcowi jednak zarzuty postawi, ale nie - właściciel
    meliny. W sumie to się robi z tego scenariusz jakieś komedii
    kryminalno-milicyjnej;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2024-07-30 21:48:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > że załadował moto za czteropak królewskiego i o niczym nie wiedział -
    > moto miało być wujka tego pierwszego i iść do "renowacji".

    Uważasz to za szczególnie nieprawdopodobne?
    --
    (~) Robert Tomasik