  • 21. Data: 2005-07-10 07:03:23
    Temat: Re: Monitoring pracownika (GSM) legalny czy tez nie??
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:dapep0$4bc$1@news.dialog.net.pl>
    autorstwa niejakiego Jotte wyjaśniam co następuje:

    > W trakcie pracy też można sobie poradzić (zostawienie włączonej komórki
    > gdzieś tam - np. w samochodzie itp.).

    Hmm myślę, że w czasie pracy telefon służy także do odbierania rozmów.
    Pracownik nie może schować telefonu do bagażnika i pójść w tango, jeśli
    jest to jego czas pracy.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 22. Data: 2005-07-10 07:10:17
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:daphfi$fs3$1@inews.gazeta.pl> autorstwa
    niejakiego Kira wyjaśniam co następuje:

    > W zasadzie to biorac pod uwage, ze z chamami i tak sie nie
    > powinno pracowac...

    Hint: ustawić przekierowanie ze służbowego na prywatny, służbowa komórka
    włączona siedzi sobie w domku a rozmowy lecą na prywatną. Wilk syty i
    owca cała.
    A rozpatrywanie wszystkich aspektów dzisiejszego rynku pracy wyłącznie w
    kategoriach przepisów faktycznie nie jest do końca sensowne. Są czasem
    rzeczy, o których się nie tylko filozofom nie śniło.

  • 23. Data: 2005-07-10 09:05:04
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:86b4m17i8vgz.dlg@olgierd.gov.pl Olgierd
    <n...@n...spam.no.problem> pisze:

    > Hmm myślę, że w czasie pracy telefon służy także do odbierania rozmów.
    TAKŻE do odbierania rozmów? Czyżbyś sugerował, że jego funkcją zasadniczą
    jest namierzenie pracownika? ;)))

    > Pracownik nie może schować telefonu do bagażnika i pójść w tango, jeśli
    > jest to jego czas pracy.
    Zasadniczo niby nie, ale incydentalnie od czasu do czasu jeśli koniecznie
    trzeba, to można np. zapomnieć telefonu w uchwycie w aucie, na siedzeniu...
    A jeśli nie ma zestawu samochodowego to nie można odbierać w czasie
    prowadzenia pojazdu, bo to wykroczenie drogowe... ;))
    To tak półżartem, a o przekierowaniu rozmów sam wspomniałeś.

    Jotte

  • 24. Data: 2005-07-10 09:45:17
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Jotte" <t...@W...pl> niebacznie popelnil

    > Naturalnie jest każdego prawem zgadzać się na to,
    > że za zwykłą pensję klient jego pracodawcy będzie go
    > mógł o 23:15 z kobiety zerwać.

    A to pod konwencję genewską czy sztokholmską
    o zakazie tortur nie podpada?
    Ani chybi, zbiorowa skarga do Strasburgera się szykuje ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 25. Data: 2005-07-10 13:32:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Niestety nie pozwalaja, a proba przeciwstawienia moze sie skonczyc zle, bo
    > taki
    > mamy kraj i rynek pracy niestety

    a czego oczekujesz tu na grupie, zalozmy ze ktos Ci napisze iz paragraf XX
    tego zabrania, pojdziesz
    pwoiesz to szefowi to i tak Cie moze wyp.

    Jak dla mnie ten watek nie ma sensu.

    P.

  • 26. Data: 2005-07-10 13:53:52
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dar80p$fk9$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > a czego oczekujesz tu na grupie, zalozmy ze ktos Ci napisze iz paragraf
    > XX tego zabrania, pojdziesz
    > pwoiesz to szefowi to i tak Cie moze wyp.
    Być może, ale gdyby taki przepis istniał i tu by go podano, to ktoś
    posiadający elementarną odwagę a będący w podobnej sytuacji mógłby z tej
    informacji skorzystać. I to jest uwaga ogólna, bo często jest tak, że
    pracownicy dają sobie jeździć po głowach po prostu z powodu nieznajomości
    przepisów i własnych praw.

    > Jak dla mnie ten watek nie ma sensu.
    A to akurat nic nie szkodzi.

    Jotte

  • 27. Data: 2005-07-10 15:11:50
    Od: "Tomek S." <t...@p...onet.pl>

    > a czego oczekujesz tu na grupie, zalozmy ze ktos Ci napisze iz paragraf XX
    > tego zabrania
    tego wlasnie oczekiwalem
    , pojdziesz
    > pwoiesz to szefowi to i tak Cie moze wyp.

    nie do szefa tylko do sadu

    > Jak dla mnie ten watek nie ma sensu.
    Przeczytaj caly watek to moze zrozumiesz, jesli bylby paragraf ktory tego
    zabrania, to pracodawca moze poniesc jakies konsekwencje i zwolnilbym sie z
    jakimis korzysciami dla siebie. Pomysl zanim cos napiszesz nastepnym razem

    Pozdrawiam Tomek

  • 28. Data: 2005-07-10 16:08:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > jakimis korzysciami dla siebie. Pomysl zanim cos napiszesz nastepnym razem

    nie mam zwyczaju czytac calego watku zanim zdecyduje si eskomentowac
    danego posta.

    A korzysc z tego zadnej nie bedziesz miec(krotka satysfakcja), bo jak
    pracodawca sprytny to Cie tak udupi ze nigdzie nie znajdziesz pracy.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 29. Data: 2005-07-10 17:53:32
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl>

    Przemek R... wrote:

    > A korzysc z tego zadnej nie bedziesz miec(krotka satysfakcja), bo jak
    > pracodawca sprytny to Cie tak udupi ze nigdzie nie znajdziesz pracy.

    To następna psychoza mas, która większości ludzi przesłania racjonalne
    myślenie.

  • 30. Data: 2005-07-10 18:31:17
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Przemek R... [Sun, 10 Jul 2005 18:08:35 +0200]:

    > A korzysc z tego zadnej nie bedziesz miec(krotka
    > satysfakcja), bo jak pracodawca sprytny to Cie tak
    > udupi ze nigdzie nie znajdziesz pracy.

    Jak mu pracodawca powie "od dzisiaj pan w kolczatce latasz"
    to tez ma sie zamknac 'bo jeszcze go udupi'?

    Ludzie bez przesady, pamietam ze gdzies, kiedys, bylo cos
    takiego jak godnosc osobista. Wcielo to juz calkiem...?

    Kira