  • 11. Data: 2006-05-17 09:01:07
    Temat: Re: Molestowany przez Trojke
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1f705ivcaa6vi$.fc98drxhfe7f$.dlg@40tude.net>,
    scream <n...@p...pl> wrote:

    > Niekomercyjne? A jakie niby, charytatywnie dzialaja? Nie rozsmieszaj mnie.

    W znaczeniu takim, ze na takich place miesieczny abonament i nie musza
    chyba wykazywac sie generowanym zyskiem przed udzialowcami...

    Pozdrav
    TA

  • 12. Data: 2006-05-17 09:05:06
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <e4e9p0$705$1@news.onet.pl>, Dusiołek <d...@o...pl>
    wrote:

    > Dnia 2006-05-17 01:47, przez nasze podwórko przetoczyła się procesja
    > prowadzona przez osobę zwaną 'T...@s...in.the.world',
    > która piskliwie wyśpiewywała na cześć swego blaszkodziobego bóstwa:

    > Znów odświeżający flejm o gejach będzie?...

    O gejach nic jeszcze nie wiem. Czy kolega mnie z kims nie pomylil?

    > Do moich starszych regularnie wydzwaniał
    > Zygmunt Wizir Chajzer doprowadzając do
    > pasji moją mamę. Nie wiem, jak się to
    > skończyło, zapytam. Wiem jedynie, że
    > rodzice odgrażają się bojkotem 'Lata
    > z Radiem' czyli audycji, która w zeszłym
    > roku sięgnęła dna, więc trudno nie będzie...

    No i tu wykrakales. Wlasnie dzwonil rzeczony Chajzer (czy jak on tam sie
    pisze) 'znacie mnie panstwo z telewizji, ale od 20 lat jestem zwiazany z
    Programem Pierwszym PR' tym razem...

    Powariowali

    :-(

    Pozdrav
    TA

  • 13. Data: 2006-05-17 09:30:52
    Od: Dusiołek <d...@o...pl>

    Dnia 2006-05-17 11:05, przez nasze podwórko przetoczyła się procesja
    prowadzona przez osobę zwaną 'T...@s...in.the.world',
    która piskliwie wyśpiewywała na cześć swego blaszkodziobego bóstwa:

    > O gejach nic jeszcze nie wiem. Czy kolega mnie z kims nie pomylil?

    To nie słyszałeś, że wieść gminna niesie,
    iż ten wielbłąd przez dwa 'm' to troszkę
    innej orientacji jest niż większość?...

    > No i tu wykrakales. Wlasnie dzwonil rzeczony Chajzer (czy jak on tam sie
    > pisze) 'znacie mnie panstwo z telewizji, ale od 20 lat jestem zwiazany z
    > Programem Pierwszym PR' tym razem...

    I co, powołując się na na wspomnianą
    działalność misyjną usiłował Ci sprzedać?...

    BTW jest chyba jakieś forum Polskiego Radia,
    albo radiowej jedynki. Gdyby tak wiele osób
    zaczęło się dopytywać o tę pozaredakcyjną
    działalność prezentera, to może wk...
    rozjuszony moderator zainteresowałby tą
    sprzedajną miernotą odpowiedzialnych za
    wizerunek i etykę, której brak tak często
    zarzucają innym, komercyjnym stacjom?...

    --
    Dusiołek
    http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

  • 14. Data: 2006-05-17 21:53:24
    Od: Jester <j...@p...onet.pl>

    On 2006-05-17 11:05:06 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > No i tu wykrakales. Wlasnie dzwonil rzeczony Chajzer (czy jak on tam
    > sie pisze) 'znacie mnie panstwo z telewizji, ale od 20 lat jestem
    > zwiazany z Programem Pierwszym PR' tym razem...

    No masz, a do mnie to nikt nie dzwoni...
    Może dlatego, że od miesiąca mam wyłączony telefon i walczę z tepsą?

  • 15. Data: 2006-05-21 18:51:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <e4eqgh$tk2$1@news.onet.pl>, Dusiołek <d...@o...pl>
    wrote:

    > Dnia 2006-05-17 11:05, przez nasze podwórko przetoczyła się procesja
    > prowadzona przez osobę zwaną 'T...@s...in.the.world',
    > która piskliwie wyśpiewywała na cześć swego blaszkodziobego bóstwa:

    Hę?

    > To nie słyszałeś, że wieść gminna niesie,
    > iż ten wielbłąd przez dwa 'm' to troszkę
    > innej orientacji jest niż większość?...

    Ano nie slyszalem. Ale do tego ma prawo i prawde mowiac malo to mnie
    obchodzi...

    > I co, powołując się na na wspomnianą
    > działalność misyjną usiłował Ci sprzedać?...

    A nie wiem... odlozylem sluchawke po slowach: 'tym razem'

> [...]
    > sprzedajną miernotą odpowiedzialnych za
    > wizerunek i etykę, której brak tak często
    > zarzucają innym, komercyjnym stacjom?...

    Do tego zmierzam. Tylko, ze cos tego forum znalezc nie moge...

    Pozdrav
    TA

  • 16. Data: 2006-05-21 20:20:50
    Od: "Piotrek" <p...@m...com>

    do czego to ku%wa było????

  • 17. Data: 2006-05-24 11:13:47
    Od: Dusiołek <d...@o...pl>

    Dnia 2006-05-21 20:51, przybyła do nas z pielgrzymką istota zwana
    'T...@s...in.the.world', wspiąwszy się na ambonę
    wyszczerzyła zęby i zaczęła bredzić, niemiłosiernie kalecząc nasz piękny
    język:

    http://tinyurl.com/njkl3

    > Ano nie slyszalem. Ale do tego ma prawo i prawde mowiac malo to mnie
    > obchodzi...

    Mnie też, ale myślałem, że zaraz nam się
    dyskusja w tym kierunku potoczy. Ostatecznie
    to pręgierz... ;)

    > A nie wiem... odlozylem sluchawke po slowach: 'tym razem'

    Szkoda. Mógłby ktoś nagrać i gdzieś wystawić...

    Bo to się nazywa łatwa nawigacja... ;)
    http://www.polskieradio.pl/jedynka/forum.asp