  • 11. Data: 2005-05-17 10:50:27
    Temat: Re: Molestowanie seksualne-kurs prawa jazdy...
    Od: scream <n...@p...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > skoro nie proponowal Ci seksu to mowienie o mlestowaniu jest przegieciem.

    a jakby ja tylko poobmacywal, ale nie proponowal seksu, to byloby
    molestowanie czy nie ... ?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2005-05-17 10:55:38
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-05-17 12:24, Użytkownik Przemek R... napisał:

    > skoro nie proponowal Ci seksu to mowienie o mlestowaniu jest przegieciem.

    A od kiedy proponowanie seksu to jest molestowaniem?

    --
    Witiia

  • 13. Data: 2005-05-17 11:41:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Witiia" <w...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d6cij7$bjj$1@news.onet.pl...

    > A od kiedy proponowanie seksu to jest molestowaniem?

    ustne nigdy.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 14. Data: 2005-05-17 11:42:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > a jakby ja tylko poobmacywal, ale nie proponowal seksu, to byloby
    > molestowanie czy nie ... ?

    jezlei by sie dawala to nie, tak po z atym opeirajmy sie na konretnym watku.

    Czesto bywaja sytuacje (i ostatnio oczywiscie gwalcicielami takei osoby
    nazwano w nedznej imitacji pod napieciem w tv publicznej)
    ze dziwzyna jest na imprezce upija sie, dochodzi do seksu, nastepnego dnia
    jak trzezwieje
    mysli sobie, "k" co ja zrobilam .... i na policje ze ja zgwalcono

    P.

  • 15. Data: 2005-05-17 15:08:16
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    może dałoby się pożyczyć habit z wypożyczalni i dalej w habicie chodzić na
    ten kurs ? założę się że ten satyr jest jednocześnie fanatykiem religijnym
    i uszanuje zakonnicę. trzeba się wytłumaczyć że poczułaś powołanie i
    wstąpiłaś do zakonu. zakonnicy nie ruszy.

  • 16. Data: 2005-05-17 18:04:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d6clau$67s$1@inews.gazeta.pl...

    Znam analogiczne przypadki, gdy dziewczyna była trzeźwa jak świnia i
    zgadzała się na to, ale później zmieniła zdanie. Kwestia jest delikatna,
    choć z tematem ma mało wspólnego. Instruktor tylko świntuszy.

  • 17. Data: 2005-05-17 21:26:05
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zgadzała się na to, ale później zmieniła zdanie. Kwestia jest delikatna,
    > choć z tematem ma mało wspólnego. Instruktor tylko świntuszy.

    podobalo mi sie w tej sprawie ze sedzia nie zdecydowal sie na areszt,
    a prokurautra
    chce zmienic kwalifikacje czynu. Nie pamietam teraz na jaka(nazwy nie
    pamietam) ale wkazdym razie
    na cos co pasuje do molestowania osoby niepelnosprawnej umyslowo.
    tez absurd, co innego jak ja zmusili do picia. ALe zmusic to nie namowic.

    Powinni zamknac osoby za tego typu falszywe oskarzenia na minimum 10 lat czy
    nawet wiecej,
    i publicznie to oglaszac by wyperswadować takie pomysly "kobietom"

    P.