  • 11. Data: 2003-07-23 10:00:42
    Temat: Re: Moje zdjecie w gazecie
    Od: o...@p...onet.pl

    > a skad gazeta miala dostep do negatywu? pliku? z aparatu?
    > przeciez ktos im musial go dac...
    >
    > pozdrawiam
    >
    > romekk

    Tego nie wiem skad to maja, ale mam oryginaly i to kilka ujec tej samej sceny
    oraz te ktora ukazala sie w gazecie na marginesie dosc popularnej :)
    Ale orientujecie sie kto jest autorem? Ja robiacy, czy kumpel proszacy mnie o
    to?
    Leon

  • 12. Data: 2003-07-23 10:01:20
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc,
    > Jedna z gazet umiescila moje zdjecie, bez zgody i podpisu w swoim
    dzisiejszym
    > wydaniu. Mozna ich za to scignac?

    A skąd gazeta ma twoje zdjęcie?

  • 13. Data: 2003-07-23 10:05:14
    Od: "Big Jack" <A...@t...cy>

    Prawa autorskie do zdjeęcia należa do tego, kto je zrobił.

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 14. Data: 2003-07-23 10:11:20
    Od: o...@p...onet.pl

    > Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > dzisiejszym
    > >
    > A skąd gazeta ma twoje zdjęcie?

    Nie mam najmniejszego pojecia ????????????????

  • 15. Data: 2003-07-23 10:14:00
    Od: o...@p...onet.pl

    > Nie mam najmniejszego pojecia ????????????????

    A tak swoja droga moge zadac wyjasnien??? od wydawcy??

  • 16. Data: 2003-07-23 10:15:07
    Od: r...@r...pl

> [...]
    > Ale orientujecie sie kto jest autorem? Ja robiacy, czy kumpel proszacy mnie o

    byc moze ktos jeszcze zrobil zdjecia _podobne_ do Twoich?
    Jakos nie potrafie sobie wyobrazic tego sposobu uzyskania przez gazete
    negatywow, ktore trzymales w kieszeni...

    pozdrawiam

    romekk

  • 17. Data: 2003-07-23 11:06:54
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > oraz te ktora ukazala sie w gazecie na marginesie dosc popularnej :)
    > Ale orientujecie sie kto jest autorem? Ja robiacy, czy kumpel proszacy

    Nie, no to jasne, że Ty jesteś autorem, chyba że kumpel sterował robieniem
    zdjęcia, a Ty byłeś tylko jego takim narzędziem.
    Nie każde zdjęcie jest chronione prawem autorskim - musi to być utwór. IMHO
    masz pełne prawo domagać się od gazety trzykrotności normalnej stawki za
    zdjęcie. A stawki za zdjęcie są opublikowane w jakimś rozporządzeniu
    ministra kultury. IMHO możesz uzyskac niezłe odszkodowanie. Powodzenia!

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 18. Data: 2003-07-23 12:56:18
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On 23 Jul 2003 10:14:51 +0200, o...@p...onet.pl wrote:

    >Czesc,
    >Jedna z gazet umiescila moje zdjecie, bez zgody i podpisu w swoim dzisiejszym
    >wydaniu. Mozna ich za to scignac?
    >
    >Leon

    niech zgadne - malucha ;-) ?

    pomysl, skad je maja

  • 19. Data: 2003-07-23 13:21:04
    Od: "shivy" <s...@i...pl>

    > A tak swoja droga moge zadac wyjasnien??? od wydawcy??

    na twoim miejscu najpierw dowiedzialbym sie czy to w ogole jest twoje
    zdjecia a jesli tak to skad je maja?? chyba nie maja zdolnosci
    telepatycznych??