  • 11. Data: 2005-09-28 11:50:27
    Temat: Re: Moja Skarga Kasacyjna
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SDD napisał(a):

    > Tutaj bym polemizowal.
    > Inteligentny, zaangazowany w sprawe i podszkolony troszke uczestnik
    > postepowania moze byc czasem o 1000% lepszy niz papuga-miernota piszaca
    > kasacje na odwal sie.

    Jasne, o znajomości prawa autora wątku świadczy pytanie które zadał.
    Skutek jego apelacji będzie taki sam jak skutek apelacji napisanej przez
    "papuga-miernota pisząca kasacje na odwal sie"

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 12. Data: 2005-09-28 12:20:27
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > Jasne, o znajomości prawa autora wątku świadczy pytanie które zadał.
    > Skutek jego apelacji będzie taki sam jak skutek apelacji napisanej przez
    > "papuga-miernota pisząca kasacje na odwal sie"

    A - jesli chodzi konkretnie o autora watku, to nie bede polemizowal... -
    myslalem, ze wyraziles ogolna zasade :)

    Pozdrawiam
    sDD

  • 13. Data: 2005-09-28 15:11:57
    Od: Cr3dO <c...@p...fm>

    SDD napisał(a):
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A - jesli chodzi konkretnie o autora watku, to nie bede polemizowal... -
> [...]

    LUDZIE - pytanie brzmialo czy moge, a nie czy ja dobrze napisze, zle czy
    niejak.
    To juz inna bajka.

    Po wypowiedziach wnioskuje iz MOGE NAPISAC taka skarge sam i zlecic
    wyslanie jej adwokatowi, a w przypadku odrzucenia nie poniesie ON
    ( adwokat ) zadnych konsekwencji, TAK ?

    Tylko o to pytam :)

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2005-09-28 21:39:07
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Cr3dO" <c...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Po wypowiedziach wnioskuje iz MOGE NAPISAC taka skarge sam i zlecic
    > wyslanie jej adwokatowi, a w przypadku odrzucenia nie poniesie ON
    > ( adwokat ) zadnych konsekwencji, TAK ?

    Mozesz napisac i zlecic - ale adwokat tego nie moze zrobic!
    Adwokat moze tylko SAM napisac dla Ciebei kasacje. Jesli podpisze sie pod
    Twoja, to bedzie tak, jakby on sam ja napisal.

    Pozdrawiam
    SDD