  • 21. Data: 2006-02-18 13:53:50
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Motyliński wrote:

    > Tu pytanie, nie potrąciłem jej, ale jak bym potrącił to pewnie bym miał
    > cieplutko, mimo, że sama wlazła prawie pod same koła (a inni przechodnie
    > cierpliwie stali przed przejściem...

    I zarobiłbyś mandat za niezatrzymanie się przed przejściem dla pieszych.

  • 22. Data: 2006-02-18 13:56:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Motyliński wrote:

    > Wpadam na taki pomysł często, ale nie robie tego gdy ludzie podchodzą do
    > przejścia gdy ja jestem niecałe 10m od niego.

    A ta cała reszta na przejściu to podchodziła do niego, czy stała na nim
    już od dobrych paru minut?

  • 23. Data: 2006-02-18 13:58:10
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    R2r wrote:

    > Rozumiem, że powołujesz się na art.13 PoRD, tylko, że tam oprócz tego,
    > że pieszy ma na przejściu pierwszeństwo jest napisane m.in. o obowiązku
    > zachowania przez niego szczególnej ostrożności. Ponadto jest również
    > m.in. art. 14 pkt. 1a.
    > Tak więc piesi na przejściu mają nie tylko prawa ale i pewne obowiązki,
    > o których często - niestety na swoją zgubę - zapominają.

    Pieszemu nie wolno wejść na pasy przed nadjeżdżający samochód, a
    kierowca ma się zatrzymać jeżeli czekają piesi na przejście.

  • 24. Data: 2006-02-18 14:02:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    W...@w...pl wrote:

    > może się nie znam, ale wydaje mi się, że pieszy nie ma pierwszeństwa, gdy
    > jest na chodniku, lecz dopiero wtedy, gdy wejdzie na jezdnie - z wyłączeniem
    > przypadku "wtargnięcia". To że ktoś stoi przed przejściem dla pieszych, nie
    > oznacza, że kierujący ma obowiązek go przepuścić - tak przynajmniej było,
    > gdy robiłem prawo jazdy, gdyż egzaminator dał mi upomnienie za zatrzymanie
    > się przed przejściem dla pieszych, gdzie piesi czekali, aż będą mogli
    > przejść.

    :) pl.rec.humor

  • 25. Data: 2006-02-18 14:13:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Tomasz Motyliński*
    wypowiedziała te słowa:

    > Tu pytanie, nie potrąciłem jej, ale jak bym potrącił to pewnie bym
    > miał cieplutko, mimo, że sama wlazła prawie pod same koła (a inni
    > przechodnie cierpliwie stali przed przejściem.

    Tu pytanie: dlaczego masz tyle problemów na drodze? Bo coś mi mówi, że
    czas się nad pewnymi sprawami zastanowić...

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 26. Data: 2006-02-18 14:14:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Andrzej Lawa* wypowiedziała
    te słowa:

    > Ewidentne wtargnięcie, jak w pysk dał.

    Jak to jest, że czegoś nie widzisz ale i tak wszystko jest dla Ciebie
    "ewidentne"?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 27. Data: 2006-02-18 14:17:33
    Od: bbg <v...@c...com>

    On Sat, 18 Feb 2006 14:10:52 +0100
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Bzdury. Przecież to ona byłaby sprawcą zdarzenia.

    A czyje rece byly na kierownicy?

    > Poza tym od czego jest OC?

    Od wypadkow, a nie niedbalstwa.

  • 28. Data: 2006-02-18 14:21:52
    Od: bbg <v...@c...com>

    On Sat, 18 Feb 2006 13:29:27 +0100
    R2r <b...@m...net.pl> wrote:

> [...]
    > Tak więc piesi na przejściu mają nie tylko prawa ale i pewne obowiązki,
    > o których często - niestety na swoją zgubę - zapominają.

    Tylko ze te obowiazki nie sa rownomierne z obowiazkami kierowcy.

  • 29. Data: 2006-02-18 14:23:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Tomasz Motyliński*
    wypowiedziała te słowa:

    > Można by też jej zrobić mały wykład z fizyki o
    > iloczynie masy i prędkości, może wtedy by pojęła, że 1,5t samochód nie
    > dość że nie staje w miejscu to mimo małej prędkości w momencie
    > uderzenia może zrobić bardzo dużą krzywdę.

    Sobie zrób taki wykład.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 30. Data: 2006-02-18 14:24:46
    Od: bbg <v...@c...com>

    On Sat, 18 Feb 2006 13:50:59 +0100
    Tomasz Motyliński <m...@w...pl> wrote:

    > O tym właśnie chciałem uświadomić Panią (z poziomu agresji wnioskuję, ze
    > słuchaczkę Radia Maryja). Można by też jej zrobić mały wykład z fizyki o
    > iloczynie masy i prędkości, może wtedy by pojęła, że 1,5t samochód nie dość
    > że nie staje w miejscu to mimo małej prędkości w momencie uderzenia może
    > zrobić bardzo dużą krzywdę.

    a czy da sie przewidziec ze jednak z grupki na pasach ktos wyskoczy?

    Czy do tego potrzeba calek?