  • 141. Data: 2006-02-19 13:49:19
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    bbg napisał(a):

    > Na tym kto trzyma rece na kierownicy spoczywa obowiazek zachowania bezpieczenstwa.
    > Od oceny w danej sytuacji co jest bezpieczne jest mozg kierowcy, a nie
    > ustawa.

    ROTFL, pieszy jest takim samym uczestnikiem ruchu drogowego co kierowca
    i pieszy ma obowiazek znac PORD, i wiedziec co mu wolno a co nie!!

    Nie zwalajmy wszystkiego na kierowcow, mi rowniez kiedys pewien pijak w
    Wawie na Jana Pawla wyskoczyl przed maske bo chcial przejsc przez srodek
    wielkiego skrzyzowania - dzieki refleksowi i wyobrazni go nie zabilem -
    ale przeciez powinienem przewidziec prawda?

    Jacek

  • 142. Data: 2006-02-19 13:49:49
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > To jakiś program telewizyjny? Rozmawiamy tu o przepisach czy o
    > telewizji?

    ROTFL, nie osmieszaj sie

    Jacek

  • 143. Data: 2006-02-19 13:50:07
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Kaja napisał(a):

    > Bo to nie było na pasach.

    Owszem, mialo to miejsce na pasach

    Jacek

  • 144. Data: 2006-02-19 13:50:38
    Temat: Re: Burak za kółkiem
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    ape napisał(a):

    > a jak bys nazwal kierowce bez wyobrazni?

    a jak bys nazwal pieszego bez wyobrazni?

    Jacek

  • 145. Data: 2006-02-19 13:51:41
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    witek napisał(a):

    > I zarobiłbyś mandat za niezatrzymanie się przed przejściem dla pieszych.

    Podstawe prawna podaj, w ktorym to miejscu jakiekolwiek przepisy
    nakazuja zatrzymywac sie przed przejsciem dla pieszych??

    Jacek

  • 146. Data: 2006-02-19 13:56:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Tomasz Motyliński*
    wypowiedziała te słowa:

    > Wiem
    > do czego nawiązujesz do psa, no zdarza się traf chciał że stało się to
    > dośc niedawno i patrząc na ostatni okres można by (przynaję)

    Zadam Ci zasadnicze pytanie: to był pies, pijaczek czy koleiny? Bo tak
    czy inaczej już łgarzem jesteś ale chciałbym poznać ostateczną wersję.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 147. Data: 2006-02-19 13:57:14
    Temat: Burak za kółkiem
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Znajdujacemu sie, a nie stojacemu przed przejsciem.

    bardzo czesto, po dluzszej chwili oczekiwania przed przejsciem,
    powolutku i spokojnie stawiam jedna noge na jezdni, potem konsekwentnie
    druga...
    myslisz, ze kiedykolwiek spowodowalo to zatrzymanie sie strumienia
    pojazdow?
    btw, czy dokonuje wtedy wtargniecia na jezdnie?

    --
    pozdro
    ape

  • 148. Data: 2006-02-19 14:02:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ape wrote:

    > a jak bys nazwal kierowce bez wyobrazni?

    Nazwałbym go "ape", trollu....

  • 149. Data: 2006-02-19 14:33:00
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...blumen.pl> napisał w wiadomości

    > Taa, a ile to razy byles na zachodzie??

    wiele razy. pewnie latwiej by mi bylo podawac w miesiacach niz w dniach
    :-)

    > Bo Polscy kierowcy nie sa tacy najgorsi.

    smiem twierdzic, ze to bydlo w porownaniu z kierowcami niemieckimi

    > Wydawac by sie moglo ze w takim cywilizowanym kraju jak np Francja
    > powinni byc kulturalniejsi i jezdzic bezpieczniej, a tu guzik prawda -
    > nie zauwazylem aby ktos przepuszczal pieszych - ale zauwazylem co
    innego .

    a dlaczego nie przyrownasz do bangladeszu?
    bysmy pewnie na ich tle wypadli na dzentelmenow jezdni

    > Wiec teorie na temat wspanialego i kulturalnego zachodu proponuje
    miedzy
    > bajki wlozyc bo to bujda na resorach

    racje masz tylko czesciowa, co nie zmienia fektu, ze do kultury na
    jezdni duuuuuuuuzo nam brakuje

    --
    pozdro
    ape

  • 150. Data: 2006-02-19 14:38:36
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > I nie generalizuj i nie wyzywaj wszystkich od burakow - bo procentowo
    > jest ich tyle samo w Polsce, co na zachodzie.

    buraka zawsze nazwe burakiem. i w polsce i za miedza.
    btw skad masz te dane procentowe? chetnie poczytam :-)

    --
    pozdro
    ape