  • 11. Data: 2003-08-05 09:41:06
    Temat: Re: ModChipy a polskie prawo
    Od: "soomal" <s...@N...pl>

    Jakub "Qba" Kamecki <q...@1...0.0.1> wrote:
    > taaaak bo to ja jestem ten niedobry siejący ferment i zabijający syf
    > klimatem zwany

    Klimatem byly AFAIK ot'y i rodzinna atmosfera.

    > zapraszam ale na tematy około konsolowe pomijając piractwo. od tego
    > mamy
    > nową grupę

    Dopoki grupa nie bedzie dostepna na news.tpi.pl nie bede na nia szedl z
    moimi pytaniami... jesli jakies sie zrodza.

    --
    SOOMAL soomal(at)o2(dot)pl
    --- Kupie napęd CD-ROM posiadający na przednim panelu,

  • 12. Data: 2003-08-05 11:39:34
    Od: "qFel" <d...@t...pl.ANTYSPAM>

    > wygląda na to, że tak jestem postrzegany :)

    i jak, dobrze ci z tym? ;D

    > nie mówię żeby były interesujące, bo się wszystim nie interesuję- no
    > ale żeby mnie nie denerwowały :)

    mam nadzieje ze zartujesz ;-) nigdy sie geografia nie fascynowalem, ale na
    prawde nie sadze, aby swiat sie krecil wokol qby z prgkonsole =)

    > w absurdalnej sytuacji używa się absurdalnych argumentów :)

    i w dodatku dowcipny... ;P

    --
    qFel

    "Life, so, unnecessary"

  • 13. Data: 2003-08-05 14:52:50
    Od: ory nieśmiertelny <p...@g...pl>

    > nie rozumiem, dlaczego na alt.costam.underground? Czlowiek sie pyta czy to
    > legalne - wiec spokojnie mu mozna odpowiedziec. Nie pyta sie jak
    przerobic,
    > skad zassac nowe EvoX itd.

    Jeśli już rzucamy bzdurnymi argumentami to w nazwie grupy stoi GRY,
    a nie PRAWO POLSKIE A MODCHIPY.

    Z takimi pytaniami niech sobie człeniu wali na pl.soc.prawo (ironia ofkoz)

    > Poza tym - jezeli grupa po przeniesieniu sie rozmow dot. sposobow
    piracenia
    > zamrze, oznacza to, ze nie byla potrzebna, bo juz nikogo tu nie
    interesowaly
    > gry na konsole i same konsole, tylko nowe sposoby na kradziez softu.

    To by raczej oznaczało, że niewiele osób interesuje dyskutowanie
    o samych grach i konsolach. Jak wiesz na grupie jest masa osób
    wysyłających po >100 postów miesięcznie. Gdyby na miesiąc pojawiało
    się 10 wątków (z czego wypowiedzieć się można na 30-50% z nich bo
    przeca we wszystkie gry się nie grało, tymbardziej jeśli się gra na
    oryginałach
    only) to gdzie by taki KILu wysmarzył 900 mail'i? To by była śmierć grupy.
    No powiedzmy, że agonia.

    --
    C H O R Y p...@g...pl
    Gry - 602 73 26 80 Dziadu-dziadu - 4505178

  • 14. Data: 2003-08-05 15:04:07
    Od: "Piotr Gnyp" <t...@N...rpg.pl>

    In news:bgogc4$5qp$1@inews.gazeta.pl, ory nieśmiertelny
    > Jeśli już rzucamy bzdurnymi argumentami to w nazwie grupy stoi GRY,
    > a nie PRAWO POLSKIE A MODCHIPY.

    Ktory argument jest bzdurny?

> [...]
    > oryginałach
    > only) to gdzie by taki KILu wysmarzył 900 mail'i? To by była śmierć

    Czyli grupa nie jest potrzebna.

  • 15. Data: 2003-08-05 15:32:13
    Od: "..::CHORY::.." <p...@g...pl>

    > Ktory argument jest bzdurny?

    Powyższy.
    Ale takowe przeciwko mnie rzucano (wtedy zdaje sie nikt
    poza mną nie zauważał bzdurności takich "argumentów"), a ja
    lubię gdy czyjeś słowa (choć nie twierdzę, że to Twoje słowa
    ale padały one od osobnika który był po tej samej stronie
    co i Ty w batalii przeciw podejmowaniu dyskusji o piractwie)
    świadczą na jego niekorzyść.

    > Czyli grupa nie jest potrzebna.

    Niepotrzebne są dyskusje na temat tego jakie zagadnienia powinny
    być podejmowane a jakie nie. Niepotrzebne jest również odsyłanie
    na inne grupy (chociażby test.pl), na gamefaqs, jak również rzucanie
    trollami na lewo i na prawo. Za to przydałoby się nieco życzliwości
    i zrozumienia, a zdecydowanie mniej nadgorliwości owocującej
    robieniem niepotrzebnych uwag.

  • 16. Data: 2003-08-05 15:55:41
    Od: "soomal" <s...@N...pl>

    Jakub "Qba" Kamecki <q...@1...0.0.1> wrote:
    > zapraszam ale na tematy około konsolowe pomijając piractwo. od tego
    > mamy
    > nową grupę

    A wlasciwie to po co jest ta nowa grupa? Bo ludzie na ta wysylaja
    pytania o przerobke i nie chce wam sie sciagac dodatkowych kb?

  • 17. Data: 2003-08-05 15:55:43
    Od: "soomal" <s...@N...pl>

    Piotr Gnyp <t...@N...rpg.pl> wrote:
    > nie rozumiem, dlaczego na alt.costam.underground? Czlowiek sie pyta
    > czy to legalne - wiec spokojnie mu mozna odpowiedziec. Nie pyta sie
    > jak przerobic, skad zassac nowe EvoX itd.

    Mi sie wydaje, ze chory tylko ironizowal:)

  • 18. Data: 2003-08-05 18:11:19
    Od: "KILu" <k...@p...pl>

    soomal wrote:
    > A wlasciwie to po co jest ta nowa grupa?

    Prawdopodobnie dlatego, że na tej panuje bałagan i samowolka, a piraci
    publicznie dyskutują o swoich osiągnięciach w tej dziedzinie.

    ':-P

    KILu

  • 19. Data: 2003-08-05 18:16:47
    Od: "KILu" <k...@p...pl>

    [...]

    Przepraszam, nie zauważyłem, że to crosspost.

    To była ironia oczywiście.

    KILu

  • 20. Data: 2003-08-06 07:32:01
    Od: "soomal" <s...@N...pl>

    ory nieśmiertelny <p...@g...pl> wrote:
    > only) to gdzie by taki KILu wysmarzył 900 mail'i? To by była śmierć
    > grupy. No powiedzmy, że agonia.

    No wlasnie, bylaby to smierc grupy, tylko jakos wszystkim lata to kolo
    d.... nosa;)
    BTW Chory dzieki za porcje polewki z ksywki, maila i siga (gry):))