  • 61. Data: 2020-08-03 00:29:34
    Temat: Re: Mir domowy a rodzina
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.08.2020 o 23:21, Animka pisze:
    > Tak wiec siedział matce na karku tyle lat, nie postarał się o własne
    > mieszkanie przed założeniem rodziny, a teraz matka mu przeszkadza.
    > Matka, która być może potrzebuje pomocy, a ma go tylko jednego
    > (pasożyta) z tego co czytam.

    animka ma projekcję, widać, że animka to zaborcza mamuśka i wychowuje
    maminsynków, wręcz muminków

  • 62. Data: 2020-08-03 00:32:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-02 o 22:47, Trefniś pisze:

    > Pani ma 84 lata.
    > Jest starsza od Ciebie!

    Moja matka jak umarła to miała 98 lat. Moglaby jeszcze pozyć gdyby nie
    wredność jej syna i jednej córeczki. Nieraz jeszcze tańcowałyśmy sobie ,
    zartowałyśmy, dużo rozmawiałyśmy, Jak się urodziłam to oni nie byli tacy
    młodzi i miałam starsze rodzeństwo ze spora różnicą wieku.
    Codziennie o niej myślę, nie mogę żyć bez niej. Tak bardzo tęsknię.

    --
    animka

  • 63. Data: 2020-08-03 00:36:11
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-08-01 o 12:00, Shrek pisze:

    > Jak chcą, żeby było jak w testamencie, to nie trzeba żadnych hopek
    > robić, a po prostu nie domagać się zachówku, skoro krewny nie życzył
    > sobie jemu nic darować. Problem w tym, że z rodziną to dobrze się
    > wychodzi na zdjęciach (a i to jak staniesz po środku;). Dlatego ludzi
    > piszą te dożywocia, żeby swobodnie dysponować majątkiem. A potem okazuje
    > się, że jednak trzeba bylo mieć w dupie kto dostanie bo sztywnemu to
    > wszystko jedno...

    Prawda.

    --
    animka

  • 64. Data: 2020-08-03 00:39:06
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Ba. Pod zastaw tego mieszkania mogą wziąć kredyt, na zakup kolejnego.
    > Starsza Pani wiecznie żyć nie będzie, to spłacą kredyt po jej śmierci.
    > Uważam, że masz rację. Cokolwiek by tu nie wymyślić, to nie będzie to
    > mądre, ani skuteczne. Mamusia sądziła, ze będzie miała do śmierci synka
    > na usługach, a tu on sobie laskę sprowadził.

    Dlaczego do tej laski nie polazł, tylko ją przywlókł do mieszkania matki.

    --
    animka

  • 65. Data: 2020-08-03 01:27:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-02, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > To nie jest darowizna. To jest wykup. Darowiznę to się sporządza na
    > specjalnym druku i chyba u notariusza.
    > Matka powinna wystąpić o wycofanie wykupu mieszkania przez
    > niewdzięcznego syna-pasożyta.

    Kłiz na jutro: jak umowę k-s samochodu zatytułujesz
    Świadectwo Ślubu, ale z treści będzie wynikało, że dot.
    sprzedarzy samochodu to będzie to?:
    a) umowa k-s samochodu
    b) świdectwo ślubu
    c) kot prezesa

    --
    Marcin

  • 66. Data: 2020-08-03 01:30:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-02, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Dlaczego starsza pani? Czy każda matka musi być stara?

    Te co mają 84 lata raczej tak.

    --
    Marcin

  • 67. Data: 2020-08-03 01:57:36
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-02 o 23:41, u2 pisze:

    > nawet więcej

    Poważnie ubeku?
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2020-08-03 01:58:23
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

  • 69. Data: 2020-08-03 08:26:44
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Kuchnia i łazienka, oraz pewnie przedpokój. około 50 m2, to był standard
    > w PRL.

    To był standard w drugiej połowie lat 80, wcześniej standardem było
    raczej 38-46m przy 2 pokojach.
    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 70. Data: 2020-08-03 12:16:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.08.2020 o 00:25, Animka pisze:

    > To nie jest darowizna. To jest wykup. Darowiznę to się sporządza na
    > specjalnym druku i chyba u notariusza.
    > Matka powinna wystąpić o wycofanie wykupu mieszkania przez
    > niewdzięcznego syna-pasożyta.

    Matka nie jest stroną tej umowy i nie za bardzo może występować o cokolwiek.

    --
    Robert Tomasik