  • 21. Data: 2006-07-29 07:53:30
    Temat: Re: Minimalna płaca?
    Od: Boczkowski <b...@g...dot.pl>

    Dnia 28 lip o godzinie 21:26, na pl.soc.prawo, Jotte napisał(a):

    > W pierwszym roku pracy (pierwszym w ogóle) można płacić pracownikowi 80%
    > minimalnego wynagrodzenia. To jest właśnie 719,28 zł.

    Zmieniło się co nieco.
    Nie ma już 80% w pierwszym roku - ostało się tylko 90% minimalnej płacy.

  • 22. Data: 2006-07-29 08:04:54
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik " Krzysztof" <b...@W...gazeta.pl> napisał w

    > chciałbym dowiedzieć się jaka jest minimalna płaca jeżeli jest się
    > zatrudnionym na czas nieokreślony? W internecie znalazłem iż od 01.01.2006
    > wynosi ona 899,10 zł. Jednak nie wiem czy to jest brutto czy netto

    Zawsze brutto.

    Neko

  • 23. Data: 2006-07-29 09:18:33
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1hefutaje81ab$.dlg@gazeta.pl Boczkowski
    <b...@g...dot.pl> pisze:

    > Zmieniło się co nieco.
    > Nie ma już 80% w pierwszym roku - ostało się tylko 90% minimalnej płacy.
    Ano faktycznie, zmieniło.
    Ale czytam, że na dz. 01.01.2006 to jest nie mniej niż 80% minimalnej w
    pierwszym roku pracy.
    Coś się jeszcze potem zmieniło?

    Jotte

  • 24. Data: 2006-07-29 11:00:55
    Temat: Kuzwa Panowie........
    Od: " Krzysztof" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Szanowni Panowie,
    zamiast się tu kłucić które argumenty mają większe szanse bytu w
    rzeczywistosci prosilbym tylko o danie odpowiedzi na tak wg Was banalne
    pytanie:

    a/ ile wyniesie netto płaca minimalma?
    b/ co tu jest brane pod uwage: całość zarobku czy tylko
    place zasadniczą czy razem z premią? a może razem z dodatkiem za
    nadgodziny????

    Serdecznie dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 25. Data: 2006-07-29 11:02:50
    Temat: Re: Kuzwa Panowie........
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysztof napisał(a):

    > a/ ile wyniesie netto płaca minimalma?

    Leniu jeden w internecie są dziesiątki kalkulatorów netto-brutto, wysil się.

    > b/ co tu jest brane pod uwage: całość zarobku czy tylko
    > place zasadniczą czy razem z premią? a może razem z dodatkiem za
    > nadgodziny????

    W internecie jest tez ustawa o której mówimy i tam też jest to napisane.
    Wysil się.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 26. Data: 2006-07-29 11:18:38
    Od: " Krzysztof" <b...@W...gazeta.pl>

    > Leniu jeden w internecie są dziesiątki kalkulatorów netto-brutto, wysil się.

    > W internecie jest tez ustawa o której mówimy i tam też jest to napisane.
    > Wysil się.

    Wielkie dzieki pracusiu :/
    Skoro wolisz się wymądrzac i odsyłac do jakiś ustaw ktorych zapewne
    zrozumienie w ich zawilym jezyku jest dla mnie nie zrozumiale, zamiast
    podzielić się konkretną wiedzą wolisz czas tracić na glupie aluzje to widzę
    iz jestes naprawde TYTANEM pracy :/
    W kazdym razie pozdrawiam.
    Wszystkiego Naj
    brutex

  • 27. Data: 2006-07-29 11:21:15
    Od: " krzysztof" <b...@W...gazeta.pl>

    > Wszystkiego Naj
    > brutex

    Sorry jesli wprowadziłem takiego idealiste w błąd:
    brutex=Krzysztof

  • 28. Data: 2006-07-29 11:35:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysztof napisał(a):
> [...]
    > podzielić się konkretną wiedzą wolisz czas tracić na glupie aluzje to widzę

    Oj, oj. Wreszcie mnie ktoś docenił :)

  • 29. Data: 2006-07-29 12:17:46
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eaff57$jsg$1@inews.gazeta.pl Krzysztof
    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> pisze:

    > Szanowni Panowie,
    > zamiast się tu kłucić
    Eee tam zaraz kłócić... ;)

> [...]
    > b/ co tu jest brane pod uwage: całość zarobku czy tylko
    > place zasadniczą czy razem z premią? a może razem z dodatkiem za
    Liczą się wszystkie składniki, premie, nagrody, nadgodziny, dodatki,
    świadczenia itp.
    Ale o ile pamiętam liczą się różnie - dochodowy płacisz od każdej zarobionej
    złotówki, zaś składki różnie, tu nie podejmuję sie odpowiedzieć bo nie wiem.
    Z grubsza od sumy zarobków brutto odejmij sobie ~30%.
    A jak chcesz dokładnie, to kalkulatorów płac jest w sieci sporo.

    Jotte

  • 30. Data: 2006-07-29 12:31:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Liczą się wszystkie składniki, premie, nagrody, nadgodziny, dodatki,
    > świadczenia itp.

    Twoja odpowiedź nie wydaje sie prawidłowa ;) zwłaszcza w zakresie tych
    godzin nadliczbowych. Zamiast wprowadzać ludzi w błąd, weź tę ustawę i
    ją przeczytaj, a potem dopiero pisz.
    Wiem że jesteś leniem więc masz tu link:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1679.htm
    i rzuć okiem na art. 6 ust. 5 ustawy.