  • 11. Data: 2006-07-21 10:22:33
    Temat: Re: Minimalna kwota transakcji kartą.
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    badzio napisał(a):
    > Patrze, patrze a tu mvoicem porozsypywal nastepujace haczki:
    > Czesto sa takie informacje przy kasie

    Ale to już jest za późno, bo jest po publicznej ofercie i przystąpieniu
    klienta do tej oferty (czy tam jak to się formalnie nazywa)

    p. m.

  • 12. Data: 2006-07-21 10:49:24
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    mvoicem <m...@g...com> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Ale to już jest za późno, bo jest po publicznej ofercie i
    > przystąpieniu klienta do tej oferty (czy tam jak to się formalnie
    > nazywa)

    Oferta to jest na zawarcie umowy sprzedaży i sklep jak najbardziej jest
    gotów tę umowę zawrzeć, ale elementem istotnym takiej umowy jest cena, a nie
    sposób jej zapałaty. Toteż sklep może ten element umowy sprzedaży dalej
    ustalać - czyt, żądac zapłaty gotówką. Jak tu już napisano - sklep nie musi
    akceptowac kart.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 13. Data: 2006-07-21 12:26:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Roman Rumpel napisał(a):

> [...]
    > nie sposób jej zapałaty. Toteż sklep może ten element umowy sprzedaży
    > dalej ustalać - czyt, żądac zapłaty gotówką. Jak tu już napisano - sklep

    Wywieszając przy wejściu informację o akceptacji kart, sklep oferuje
    także konkretny sposób płatności.

    p. m.

  • 14. Data: 2006-07-21 12:26:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

  • 15. Data: 2006-07-21 18:52:57
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-07-21 09:55, osobnik Grzesiex stwierdził, iż:
    > zadzwoń do POLCARDu, tam ci wyjaśnią iż żaden sklep nie ma obowiążku
    > akceptowania kart płatniczych a jeśli je akceptje to może sobie
    > ustalać limity od których realizuje płatności

    Racja. Zadzwoń, to się dowiesz, jakie bzdury wypisujesz. A jak skończysz
    z POLCARD'em, to zadzwoń do e-Service, później do innych "ekłajerów".

    > ponieważ poniżej pewnych kwot staje się to nieopłacalne.

    Jak się nie opłaca, to zamknij sklep, albo nie przyjmuj w ogóle
    płatności kartami.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 16. Data: 2006-07-22 19:09:01
    Od: "Jurq" <j...@i...pl>

    W UK jest to 5 funtów, w sumie są w niektórych sklepach informacje na ten
    temat ale nikt z takiego powodu nie robi afery, wyluzuj i następnym razem
    miej te parę groszy przy sobie...

  • 17. Data: 2006-07-22 21:01:22
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 20 Jul 2006 23:00:49 +0200, Lukasz napisał(a):

    > Firma płaci prowizję za każdą transakcję i poniżej pewnej kwoty zapłącą tej
    > prowizji mniej, niż zarobią na marży. IMHO to głupie myślenie, bo zrażają
    > sobie klientów.
    >
    > A na odmowę sprzedaży jest jakiś paragraf KW.

    A kiedy odmowa rozliczania kartą płatniczą jest odmową sprzedaży? Póki co w
    RP obowiązuje jedna oficjalna waluta jak jej nie posiadasz to musisz sie
    liczyć z odmową uznania innego rozliczania jak karta/przelew.

    --
    pozdrawiam,

  • 18. Data: 2006-07-22 23:42:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ...@...c wrote:

    > A kiedy odmowa rozliczania kartą płatniczą jest odmową sprzedaży? Póki co w
    > RP obowiązuje jedna oficjalna waluta jak jej nie posiadasz to musisz sie
    > liczyć z odmową uznania innego rozliczania jak karta/przelew.

    Złożyli ofertę? Złożyli. Oferta obejmowała możliwość zapłacenia kartą?
    Obejmowała. Była w ofercie jakaś informacja o limitach kwotowych? Nie było.

    Więc z czym do wodza?

  • 19. Data: 2006-07-24 11:51:20
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl>

    > Racja. Zadzwoń, to się dowiesz, jakie bzdury wypisujesz.
    [cut]

    No właśnie dzwoniłem do centrum obsługi kart banku PEKAO SA bo taką
    mam karte i właśnie to mi powiedzieli (miałem podobny problem na
    stacji paliw bo nie akceptują poniżej 50 zł, chciałem kupić batoniki i
    cole i się nie dało kartą zapłacić), więc nie pisz waść że bzdury
    piszę (ewentualnie oni bzdury gadają).

    Grzesiex