  • 61. Data: 2024-05-18 00:22:24
    Temat: Re: Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Wszyscy wiedzą komu odpowiadasz bo to wyświetla czytnik. Tu nie trzeba
    się niczego domyślać.

    Jeśli masz problem z odpowiedzą na post którego w danej chwili nie
    widzisz (nie potrafisz zapamiętać) możesz tamten wyświetlić w osobnym
    oknie albo sobie go skopiować.

    To nie jest trudne.

  • 62. Data: 2024-05-18 00:24:05
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Dobry początek ale jeden błąd. Powinieneś użyć dużych liter co drugie
    > słowo ? On inaczej nie wczytuje.

    O widzisz.

    Zacząłem używać wielkich liter bo gamonie z goooogla nie widzą pogrubienia.

    Stosuję też AKAPITY.

  • 63. Data: 2024-05-18 00:25:46
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 17.05.2024 o 15:29, io pisze:
    > No więc nie umiesz ich wykorzystywać. Nie ogarniasz tak prostej kwestii
    > że jak niczego nie zacytujesz to w okienku pokazuje się tylko treść
    > twojej wypowiedzi a nie tych, na które odpowiadasz.

    Jestem inteligentny.

    Wiem co chcę napisać ;-)

    Jeśli masz problem to sobie skopiuj

  • 64. Data: 2024-05-18 00:27:21
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 17.05.2024 o 15:29, io pisze:
    > No chyba, że chcesz by Cię przeczytali, wtedy musisz.

    Nie zależy mi aby mnie czytali ludzie którzy nie potrafią odpisywać bez
    podglądu poprzedniej wiadomości.

  • 65. Data: 2024-05-18 00:28:48
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 17.05.2024 o 15:29, io pisze:
    > Co kogo obchodzą te brednie?! Skup się na tym by ktoś chciał Ciebie czytać!

    Nie muszę nic robić. Ty masz problem aby mi odpowiedzieć.

    Jak nie potrafisz to jesteś białym, myślącym człowiekiem i nie musisz.

    Jesteś?

  • 66. Data: 2024-05-18 00:33:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2024 o 00:22, _Master_ pisze:
    > Wszyscy wiedzą komu odpowiadasz bo to wyświetla czytnik.
    Skoro ja nie widzę, to nie wszyscy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 67. Data: 2024-05-18 05:40:18
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.05.2024 o 15:12, io pisze:

    > Zacytuję co wyciąłeś "Wiesiaczek: Sam tak robię i oszczędzam sporo czasu."

    > No to nie odpisują a nie piszą mi, że trzeba mnie filtrować czy jakieś
    > inne pierdoły bez sensu.

    Błądzisz!
    Jeśli Ci nie odpiszą to będziesz sądził, że się z Tobą zgadzają a Ty
    będziesz zamulał grupę pisząc do tego, który Ci ie odpowiada.

    Informacja o wrzuceniu do KF-a ma Cię zniechęcić do odpisywania i
    informuje, że adresat tych wiadomości nie przeczyta.

    Dlatego wysoce nagannym jest odpisywanie komuś, kto Cię odfiltrował.

    Niestety, nieznajomość netykiety powoduje, że ludzie, których
    plonkowałem w dalszym ciągu odpisują na moje posty. Po co?

    Dobrym zwyczajem jest odfiltrowanie u siebie plonkującego, oczywiście
    już bez informowania o tym (on i tak nie przeczyta).
    W ten sposób nie widzicie wzajemnie swoich postów i przestajecie
    zaśmiecać grupę postami, które nie mają żadnego sensu.

    Prościej chyba się nie da?

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 68. Data: 2024-05-18 05:54:25
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.05.2024 o 15:21, io pisze:
    > Domyślacie się pewnie komu odpowiadam.

    Nie.

  • 69. Data: 2024-05-18 07:47:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 May 2024 00:24:05 +0200, _Master_ napisał(a):

    > O widzisz.
    >
    > Zacząłem używać wielkich liter bo gamonie z goooogla nie widzą pogrubienia.
    >
    > Stosuję też AKAPITY.

    To powinieneś pisać po kaszubsku, bo gamonie z Kaszub cię nie rozumieją.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 70. Data: 2024-05-18 10:36:55
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 18.05.2024 o 00:25, _Master_ pisze:

    > Jestem inteligentny.
    >
    > Wiem co chcę napisać ;-)
    >
    > Jeśli masz problem to sobie skopiuj

    A jeśli nie ja mam problem tylko Ty?