  • 41. Data: 2024-05-16 22:58:27
    Temat: Re: Mini Netykieta polskich grup i list dyskusyjnych
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.05.2024 o 15:25, Wiesiaczek pisze:

    > Bzdura. Takie rzeczy zdarzały się może dwadzieścia lat temu.

    20 lat temu chodziło dokładnie o inne standardy i kodowania a teraz jest
    kontynuacja w innej formie. Nie podoba się to albo coś innego.

    > Obecnie nie widzę jakichś "innych standardów" ani innych kodowań.
    > Co ma  do tego netykieta?
    > To tylko zbiór zasad ułatwiających życie, tak jak w realu savoir vivre.
    > Można go nie stosować i pierdzieć przy obiedzie, ale zarówno w życiu jak
    > i w sieci tacy są eliminowani z towarzystwa.
    > Plonkownica rządzi! :)

    No i właśnie z zasady nie należy się afiszować swoją ignorancją.
    Potwierdzasz, że wcale nie chodzi o dobre wychowanie tylko butę.

  • 42. Data: 2024-05-16 23:01:04
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.05.2024 o 16:27, _Master_ pisze:

    > Czyli widać a tylko jakieś ŁAJZY mają życiowe problemy

    Nie nie, twoje artykuły są po prostu absurdalnie oderwane od tego jak
    się korzysta z czytników.

    > i wycierają sobie
    > gęby netykietą z wykopalisk.

    A to inna sprawa.

    > LINIJKĘ SOBIE NARYSUJ ;-)
    >
    > Albo zmień czytnik;-)
    >
    > Sorry nie mogłem się powstrzymać ;-)

    Może po prostu stań obok siebie i pomyśl jak jesteś odbierany przez innych.

  • 43. Data: 2024-05-16 23:49:34
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.05.2024 o 15:30, _Master_ pisze:

    > Po co jeśli odpowiadam na całość wiadomości?

    Po to by widzieć treść tej wiadomości.

  • 44. Data: 2024-05-16 23:51:31
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.05.2024 o 15:34, _Master_ pisze:

    > W poście który właśnie napisałeś zacytowane jest jeszcze 2 wcześniejsze
    > posty. (czasem jest to jedna linijka odpowiedzi na 20)
    > Mój skrypt to wie i potrafi te STARE "zwinąć"
    >
    > Dziwię się TOBIE po hooooooooja zacytowałeś 2 wcześniejsze posty.
    >
    > Czy Ty jesteś POPIERDOLONY? ;-)

    Nie tak jak Ty.

  • 45. Data: 2024-05-17 02:01:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-16, io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Zawsze tak było, stąd nazwa 'grupy dyskusyjne' a nie po prostu 'tematyczne'

    Google i inne Altavisty miały cokolwiek wartościowego do przekazania od
    pierwszej dekady tego milenium. Wcześniej opierałeś się głownie na tym
    co sam lub inni znaleźli/wiedzieli.

    > Ale 'jaka rzecz'? Jest tu w ogóle jakaś 'rzecz'? Nie zwykłe snobowanie
    > się na inne kodowania, inne standardy?

    Społeczne zasady funkcjonowania.

    > To nieuprawnione przekonanie, że KF jest używany do filtrowania czegoś
    > naprawdę złego a nie oponenta za to, że ma inne zdanie z którym
    > kategorycznie nie zgadzamy się.

    Nie musi być naprawdę złego, a po prostu subiektywnie dyskwalifikującego
    w ten czy w inny sposób w dyskusji. Manie innego zdania nie ma tu
    kompletnie nic do rzeczy bo pogadać zawsze można. Można tez przerwać
    dyskusję nie odpowiadając, lub wprost pisząc, że sie temat nam
    wyczerpał. Nikt się za to nie obrazi.

    --
    Marcin

  • 46. Data: 2024-05-17 02:22:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-05-16, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    > Na czym niby ta spora oszczędność polega? Np ile poświęcasz na czytanie
    > artykułów a ile zyskujesz przez niepokazywanie wybranych?

    Oszczędzam czas i nerwy. Unikam pokus odpowiedzenia na oczywistą bzdurę,
    a jest to często spora pokusa, która potrafi przyćmić taką oczywistość,
    jak to, że nie z każdym jest sens i warto rozmawiac.

    > No ale mowa o ogóle i musisz mieć coś do napisania by np. napisali, że
    > Cię odfiltrują bo im nie pasuje co tam napiszesz. Ludziom np nie podoba
    > się, że im odpisuję. Tak po prostu.

    To Twoja interpretacja. Zwyczajnie, czasami nie ma już o czym mówić.
    Miałem juz wczesniej z Tobą taką dyskusję na tej właśnie grupie, gdzie
    nie przyjmowałeś moich argumentów. Twoje prawo oczywiście, takoz moje,
    żeby nie chodzić w jakims lupie do usranej smierci. Czasami trzeba się
    zgodzić, że nie da się zgodzić, a misji czy potrzeby, żeby każdego
    przekonać do swojego zdania nie mam.

    --
    Marcin

  • 47. Data: 2024-05-17 09:19:29
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 23:01, io pisze:

    > Nie nie, twoje artykuły są po prostu absurdalnie oderwane od tego jak
    > się korzysta z czytników.

    Jak się korzysta z czytników? MA się w dooooopie funkcjonalności i
    hejtuje tych co potrafią je wykorzystać?

    > Może po prostu stań obok siebie i pomyśl jak jesteś odbierany przez innych.

    Trochę już w życiu widziałem i mam taki luksus że nie muszę zwracać
    uwagi aby się podobać otoczeniu. Nie robię nic złego a że czasem
    dosadnie napiszę to co wielu myśli a są SPĘTANI poprawnością...

    Nie nazywam szamba perfumerią

    Przeszkadza Ci to?
    Jesteś wolnym białym człowiekiem. Nie musisz odpowiadać

    Tak wiem... Tera będą przytyki za rasistowskie odzywki.
    A merytorycznie klapa dlatego będzie do osoby
    Ziew.....

  • 48. Data: 2024-05-17 09:22:38
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Może przestałbyś już pierdzieć w salonie i twierdzić że to OK?

    Ja?

    Taki jaworski tu przylazł i smrodzi średniowieczną netykietą

    Jak wytknąłem jej WADY i nie przystosowanie do rzeczywistości to uważasz
    że śmierdzę? Jesteś faszystą? ;-)

  • 49. Data: 2024-05-17 09:27:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 23:49, io pisze:
    > Po to by widzieć treść tej wiadomości.

    To masz chłopie problem.

    Nie wiem jak Ci pomóc. Może masz za mało Ramu i nie pamiętasz co
    przeczytałeś. Masz to od szkoły czy na starość pojawiły się takie
    dolegliwości?

  • 50. Data: 2024-05-17 09:30:37
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 16.05.2024 o 23:51, io pisze:
    > Nie tak jak Ty.

    Odpowiedz na pytanie dlaczego teraz zacytowałeś zbędny post?

    Jesteś aż tak leniwy czy uważasz że jest on potrzebny bo wtedy WIDZISZ
    WIĘCEJ?

    Dlaczego NIE TNIESZ cytatów i nie stosujesz się do NETYKIETY?

    Teraz możesz na mnie bluzgać bo tylko to Ci pozostało ;-)