  • 31. Data: 2024-07-06 17:28:51
    Temat: Re: Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Jul 2024 15:07:42 +0200, io napisał(a):

    > To przecież nie wiesz kto i gdzie będzie czytał twoje wypowiedzi.

    Póko co, jeszcze wiem z kim rozmawiam w realu :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 32. Data: 2024-07-06 17:31:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Jul 2024 15:03:27 +0200, io napisał(a):

    > Pisanie pod nickiem to przejaw autokreacji. Bez tej autokreacji to
    > właściwie nie wiadomo po co kogoś czytać.

    Pierdolenie w bambus. Czy jak wolisz, sranie w banię.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 33. Data: 2024-07-06 17:33:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Póko co, jeszcze wiem z kim rozmawiam w realu :)

    Lepiej niech będzie anonimowo, bo co to za dyskusja byłaby gdyby się
    okazało, że Master jest szefem Shreka, lub Trybyn mężem Animki. :)

    Robert

  • 34. Data: 2024-07-06 17:38:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Lepiej niech będzie anonimowo, bo co to za dyskusja byłaby gdyby się
    > okazało, że Master jest szefem Shreka,

    Szrek ma szefową co nie mieszka w lublinie i raczej zarabia dwie średnie
    krajowe:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2024-07-07 02:55:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-07-06, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Lepiej niech będzie anonimowo, bo co to za dyskusja byłaby gdyby się
    > okazało, że Master jest szefem Shreka, lub Trybyn mężem Animki. :)

    Szrek żoną Roberta. AF lub ącki córką Olina. Ja, córką Kaczyńskiego i
    Ziobry. Stawiajmy wyzwania na miarę naszych trudnych czasów.

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2024-07-07 07:53:15
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > Nie zamierzam polemizowac z tak niskiej jakości zarzutami.

    Doskonale rozumiem.

  • 37. Data: 2024-07-07 07:57:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Jul 2024 07:53:15 +0200, Trybun napisał(a):

    > Doskonale rozumiem.

    Rzadko się zdarza żeby ktoś się przyznawał do własnej głupoty tak jak to
    właśnie zrobiłeś :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 38. Data: 2024-07-07 07:59:32
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    > Lepiej niech będzie anonimowo, bo co to za dyskusja byłaby gdyby się
    > okazało, że Master jest szefem Shreka, lub Trybyn mężem Animki. :)
    >

    > Robert

    Normalna, skoro można wyrazić to co naprawdę się myśli. Katalogowanie
    dyskutujących, podobnie jak dyskusje w realu to uniemożliwiają. Na
    'Polityce " jest agitator piszący pod czterema różnymi nickami, ale czy
    to komuś przeszkadza aby obalać te jego śmieszne tezy, i wykazywać
    absurdy systemu?

  • 39. Data: 2024-07-07 18:50:52
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 6.07.2024 o 15:10, io pisze:
    > W ogóle nigdy netykieta nie miała innego sensu niż snobowanie się na
    > inne standard, inne kodowania.

    Inne standardy? Tak! Ale nie kodowania. Za najważniejsze w tej wer.
    netykiety uważam to:

  • 40. Data: 2024-07-08 08:35:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Jul 2024 15:10:40 +0200, io napisał(a):

    > W ogóle nigdy netykieta nie miała innego sensu niż snobowanie
    > się na inne standard, inne kodowania.

    Kolejne sranie w banie.
    --
    Jacek