  • 1. Data: 2019-04-26 10:57:43
    Temat: Min. odległość śmietników od budynku?
    Od: "Ewa" <.@.>

    Szukam przepisów regulujących minimalną odleglość
    wolnostojących śmietników lub samych kontenerów
    na śmieci od budynku mieszkalnego/okien mieszkanców.
    Jest coś takiego?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2019-04-26 11:02:12
    Temat: Re: Min. odległość śmietników od budynku?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 26 Apr 2019 10:57:43 +0200, Ewa napisał(a):

    > Szukam przepisów regulujących minimalną odleglość
    > wolnostojących śmietników lub samych kontenerów
    > na śmieci od budynku mieszkalnego/okien mieszkanców.

    https://www.arslege.pl/usytuowanie-miejsc-do-gromadz
    enia-odpadow-stalych/k218/a23170/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2019-04-26 12:47:25
    Od: "Ewa" <.@.>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości

    > https://www.arslege.pl/usytuowanie-miejsc-do-gromadz
    enia-odpadow-stalych/k218/a23170/

    Bardzo dziękuję.
    Do kogo należy się zwrócić gdy kontenery na śmieci (domowe)
    są umieszczane w odległości od okien w budynku mieszkalnym
    mniejszej niż podana w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
    odleglość 10 m?

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2019-04-26 13:19:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.04.2019 o 12:47, Ewa pisze:

    > Do kogo należy się zwrócić gdy kontenery na śmieci (domowe)
    > są umieszczane w odległości od okien w budynku mieszkalnym
    > mniejszej niż podana w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
    > odleglość 10 m?

    do samorządu:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 5. Data: 2019-04-26 13:27:38
    Od: ń <k...@t...sie>

    Zacząłbym od straży miejskiej z wnioskiem o ustalenie sprawcy i nałożenie nań
    mandatu.
    Ciekawe, czy SM odpowie "to teren prywatny" ;-)

    -----

  • 6. Data: 2019-04-26 19:27:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > są umieszczane w odległości od okien w budynku mieszkalnym
    > mniejszej niż podana w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury

    Oczywiście zaczął bym od administratora / właściciela, ale jak się nie
    da, albo nie wiadomo, kto to jest, to Powiatowy Inspektor Nadzoru
    Budowlanego.

  • 7. Data: 2019-04-26 19:27:51
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > są umieszczane w odległości od okien w budynku mieszkalnym
    > mniejszej niż podana w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury

    W zwartej zabudowie śródmiejskiej osiągnięcie takiej odległości jest
    często niemożliwe.

    MJ

  • 8. Data: 2019-04-26 19:42:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.04.2019 o 19:27, Michal Jankowski pisze:

    > W zwartej zabudowie śródmiejskiej osiągnięcie takiej odległości jest
    > często niemożliwe.

    Ustawodawca to przewidział. Przeczytaj całość.

  • 9. Data: 2019-04-26 20:21:18
    Od: "Ewa" <.@.>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:5cc342fc$0$531$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ustawodawca to przewidział. Przeczytaj całość.

    W sytuacji, która spowodowała moje pytanie, jest to jak najbardziej
    możliwe.

    Pozdrawiam
    Ewa