  • 11. Data: 2007-08-11 08:11:15
    Temat: Re: Mieszkanie za symboliczną złotówkę
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Maluch napisał(a) :

    > A co chcesz wykupić za 25 zł

    Jak to co chce? Mieszkanie chce wykupić.

    BTW zapomniałeś dodać pytajnik na końcu zdania. (Pytajnik to taki
    zawijas z kropką)

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 12. Data: 2007-08-11 09:33:32
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f9jqv5$aof$1@opal.futuro.pl...

    > Jak to co chce? Mieszkanie chce wykupić.
    >
    > BTW zapomniałeś dodać pytajnik na końcu zdania. (Pytajnik to taki zawijas
> [...]

    Pytajnik na końcu zdania winien być bez wątpienia, jednak brakuje tam też
    przecinka. Z przecinkiem sens zdania zmeinia się straszliwie :-)

    "A co chcesz wykupić za 25 zł?"

    lub

    "A co, chcesz wykupić za 25 zł?"

  • 13. Data: 2007-08-11 09:38:23
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Pytajnik na końcu zdania winien być bez wątpienia, jednak brakuje tam też
    > przecinka. Z przecinkiem sens zdania zmeinia się straszliwie :-)

    Jak ktoś lubi dwa razy płcić za to samo, to nic dziwnego, że czepia się byle
    czego ;-)
    --
    Maluch

  • 14. Data: 2007-08-11 21:51:14
    Temat: Re: Mieszkanie za symboliczn
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Rajmund Wrotek napisał(a) :
> [...]
    >>

    > Pytajnik na końcu zdania winien być bez wątpienia, jednak brakuje tam też
    > przecinka. Z przecinkiem sens zdania zmeinia się straszliwie :-)

    Doskonale wiem :-D Tak napisałem z przekory dając prztyczka w nos
    tym, którzy nie uważają, że brak przecinka może bardzo zmienić
    znaczenie zdania.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 15. Data: 2007-08-12 13:50:06
    Od: "Rajmund Wrotek" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:f9lb0g$ars$2@opal.futuro.pl...

    > Doskonale wiem :-D Tak napisałem z przekory dając prztyczka w nos tym,
    > którzy nie uważają, że brak przecinka może bardzo zmienić znaczenie
> [...]

    Przpomnaiłą mi się stara opowieść z czasów carskiej rosji. Wojsko carskie
    pojmało jakiegoś buntownika. Dowódca postanowił wysłać zapytanie do "sztabu"
    co ma z nim zrobić.

    Po kilku dniach przyszło pismo z odpowiedzią. Odpowiedź był krótka
    "Powiesić nie wolno, puścić"

    Puścili więc pojmanego. Po pewnym czasie okazało się, że treść tego pisma
    powinna brzmieć:
    "Powiesić, nie wolno puścić" :-)

    Trzeba pamiętać, że przecinek postawiony w złym miejscu może pzresądzić o
    życiu :-)