  • 31. Data: 2011-08-08 09:37:05
    Temat: Re: Re: Mieszkanie z rodzicami i tymczasowy wyjazd - czy będę mógł wrócić?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 6 Aug 2011, Cavallino wrote:

    > Skoro mieszka za darmo to jest.

    W kwestii formalnej: zależy od definicji "garnuszka".
    Na mój gust to wyrażenie kojarzy się z wyżywieniem, niekoniecznie
    jest tożsame z *wszelkimi* formami utrzymania.

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2011-08-08 10:19:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W kwestii formalnej: zależy od definicji "garnuszka".

    Oczywiście.
    Moja jest właśnie taka.

  • 33. Data: 2011-08-08 11:35:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Aug 2011, Cavallino wrote:

    > Oczywiście.

    No to jesteśmy zgodni :)

    > Moja jest właśnie taka.

    Właśnie nie napisałeś jaka, i stąd reszta zbędnego flejmu (nie z mojej
    strony)

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2011-08-08 11:52:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Właśnie nie napisałeś jaka,

    Rodzice dopłacają w ten czy w inny sposób do życia osobnika.

  • 35. Data: 2011-08-08 13:56:54
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Oczywiście.
    > Moja jest właśnie taka.

    Puknij się w głowę

  • 36. Data: 2011-08-08 14:00:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Rodzice dopłacają w ten czy w inny sposób do życia osobnika.

    To on dopłaca w ten czy inny sposób. Już nawet nie wiesz o czym piszesz.

  • 37. Data: 2011-08-19 10:47:25
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 8 Aug 2011 15:56:54 +0200,
    niusy.pl <d...@n...pl.invalid> screamed:

    > Puknij się w głowę

    Czapki z głów. Ciężkością swoich argumentów przekonałes nas wszystkich.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 12:46:49 user up 12899 days, 0:41, 1 user, load average: 0.05, 0.04, 0.15 ]

    Sex is not the answer. Sex is the question. "Yes" is the answer.

  • 38. Data: 2011-08-19 15:53:49
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-19 12:47, Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Mon, 8 Aug 2011 15:56:54 +0200,
    > niusy.pl<d...@n...pl.invalid> screamed:

    > Czapki z głów. Ciężkością swoich argumentów przekonałes nas wszystkich.

    Obojnak, czy PZPR-owiec?

    --
    animka

  • 39. Data: 2011-08-29 11:55:16
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 19 Aug 2011 17:53:49 +0200,
    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> screamed:

    > Obojnak, czy PZPR-owiec?

    Dlaczego, Twoim zdaniem, miałbym go o to pytać?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 13:54:50 user up 12909 days, 1:49, 1 user, load average: 0.99, 0.61, 0.95 ]

    The real trouble with women is that they have *all* the pussy.