  • 1. Data: 2006-08-30 06:52:34
    Temat: Mieszkanie kwaterunkowe a własnościowe
    Od: "Suzifox" <s...@i...net.pl>

    Witam Szanownych grupowiczów, bardzo mi zależy na Państwa podpowiedzi
    odnośnie nurtującego mnie pytania.
    Co powinniśmy z mężem zrobic aby zatrzymać mieszkanie???
    A sytuacja wygląda tak:
    Chcemy zamienic sie z teściowa na mieszkania. To znaczy kupilismy z mężem
    kawlarke dla niej, a sami chcemy przenieść sie do jej jej mieszkania
    kwaterunkowego, którym głownym najemca jest tesciowa, a zameldowany jest
    tez mąż. Wałsnie złozyliśmy wniosek o wykupienie owego mieszkania na 10-cio
    letnie raty , ale na tesciowa (czy moze powinniśmy na męża?) Czyli akt
    własności bedziemy mieli po 10 latach ? A w razie ( nie daj Boze) smierci
    tesciowej co sie dzieje z mieszkaniem i czy mąż staje sie jego włascicielem
    jeżeli ma juz mieszkanie własnosciowe?? Bardzo prosze o podpowiedz w tej
    kwestii- pozdrawiam serdecznie Suzifox

  • 2. Data: 2006-08-30 08:40:37
    Temat: Re: Mieszkanie kwaterunkowe a własnościowe
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    1, Zmieńcie głownego najemcę z teściowej na męża- kwestia przepisania umowy
    z gminą
    2. Kawalerka jest męża lub wasza- zameldujcie tam teściową. Mąż nawet jeżeli
    jest właścicielem kawalerki nie musi być w niej zameldowany.
    3. Wykupcie mieszkanie już na męża. W razie śmierci teściowej nie będziecie
    mieli jazdy z bankiem, sądem, ze spadkiem i całą resztą....
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2006-08-30 12:06:08
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ed3inm$28r$1@news.interia.pl>,
    "Jackare" <j...@i...pl> wrote:

    > 1, Zmieńcie głownego najemcę z teściowej na męża- kwestia przepisania umowy
    > z gminą

    Chyba żeby nie. W niektórych gminach (podejrzewam, że w większości)
    mieszkania komunalnego nie dostanie osoba, która ma prawo do innego
    lokum.

    > 2. Kawalerka jest męża lub wasza- zameldujcie tam teściową.

    A po co? Żeby jakiś złośliwy/cwany sąsiad teściowej miał "dowód", że
    najemca lokalu komunalnego w nim nie mieszka?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 4. Data: 2006-09-01 13:05:25
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > A po co? Żeby jakiś złośliwy/cwany sąsiad teściowej miał "dowód", że
    > najemca lokalu komunalnego w nim nie mieszka?
    ale dopiero po załatwieniu spraw z przeniesieniem własności miekszania
    komunalnego, gdy przydział już będzie przeniesiony