  • 1. Data: 2002-08-25 10:32:00
    Temat: Mieszkanie komunalne
    Od: "slipko krzysztof" <s...@w...pl>

    Mam pilne pytanie, czy najmujacy mieszkanie komunalne, posiadajac ksiazeczke
    mieszkaniowa, w razie jego wykupu, otrzyma prawo do premii
    gwarancyjnej? Slyszalem taka opinie ze w mysl najnowszych przepisow- tak.
    Gdzie moge znalezc wiarygodna informacje?
    Z gory pieknie dziekuje za odpowiedz- Krzysztof

  • 2. Data: 2002-08-25 12:53:48
    Temat: Re: Mieszkanie komunalne
    Od: "Radzisz" <m...@F...onet.pl>

    slipko krzysztof kliknął:

    > gwarancyjnej? Slyszalem taka opinie ze w mysl najnowszych przepisow-
    > tak. Gdzie moge znalezc wiarygodna informacje?
    w banku PKO BP ?
    wydaje mi się, że ten bank zajmuje się "obsługą" książeczek mieszkaniowych.

    Radzisz
    Pisząc do mnie usuń SPAMFUJ z adresu !