  • 11. Data: 2008-03-16 08:22:29
    Temat: Re: Miejsce publiczne czy prywatne?
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 16 Mar 2008 02:49:18 +0100, Andrzej Guziak napisał(a):

    > To akurat prawda. Dokładnie to prawie prawda ponieważ użytkowanie
    > wieczyste to ograniczone prawo rzeczowe, inaczej ułomna własność. Jednym
    > z ograniczeń jest czas trwania prawa.

    Dla mnie prawie prawda to nieprawda ;-)
    Ale rozumiem o co Ci chodzi i się zgadzam :-)
    EOT

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 12. Data: 2008-03-16 23:25:29
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On Mar 16, 2:49 am, a...@p...pl (Andrzej Guziak) wrote:

    > To akurat prawda. Dokładnie to prawie prawda ponieważ użytkowanie wieczyste
    > to ograniczone prawo rzeczowe, inaczej ułomna własność.

    Wg KC użytkowanie wieczyste nie jest ograniczonym prawem rzeczowym.

  • 13. Data: 2008-03-17 21:10:18

    > Wg KC użytkowanie wieczyste nie jest ograniczonym prawem rzeczowym.

    Ano nie jest.
    Jest użytkowaniem wieczystym.

    Księga druga Własność i inne prawa rzeczowe
    Tytuł I Własność
    Tytuł II Użytkowanie wieczyste
    Tytuł III Prawa rzeczowe ograniczone
    Tytuł IV Posiadanie