  • 21. Data: 2005-07-01 19:34:43
    Temat: Re: Miejsce publiczne a słuchanie różnego rodzaju audycji
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ofensywne

    > A co to jest "zachowanie ofensywne" - bez urazy pytam, bo nie rozumiem,
    > więc trudno mi się jest odnieść do tego.

    Matarczywe zachowanie z pogarda dla innych osob.

  • 22. Data: 2005-07-01 19:49:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Matarczywe zachowanie z pogarda dla innych osob.

    Pewnie miało być "Natarczywe". Bo ja wiem? Podejrzewam, ze w autobusie
    było włączone radio. A, ze akurat tam msza szła? jakby to odtwarzał z
    kasety, bym Ci przyznał rację.

  • 23. Data: 2005-07-01 20:09:23
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie miało być "Natarczywe". Bo ja wiem? Podejrzewam, ze w autobusie
    > było włączone radio.

    Na wszystkie glosnik9. Jak by nie mozna bylo wlaczyc oddzielnie
    tylkowlasnego w kabinie kierowcy.

    > A, ze akurat tam msza szła? jakby to odtwarzał z
    > kasety, bym Ci przyznał rację.

    Msza wymaga skupienia. Zatem jezeli kierowca byl religijny to narazal
    bezpiecznestwo pasazerow.

    Mozna mu jeszcze dowalic rozdzial kosciola od panstwa, jezeli to MZK ;-)

  • 24. Data: 2005-07-01 20:40:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Na wszystkie glosnik9. Jak by nie mozna bylo wlaczyc oddzielnie
    > tylkowlasnego w kabinie kierowcy.

    A jesteś pewien, że można? No i pozostałym podróżnym mogło akurat
    pasować.

    > Msza wymaga skupienia. Zatem jezeli kierowca byl religijny to narazal
    > bezpiecznestwo pasażerów.

    Ale zakładam, że kierujący tej mszy osobiście nie odprawiał. W sumie nie
    musiał się aż tak wczuwać. Jak będzie w niedzielę w kościele to
    przyjrzyj się wiernym i policz sobie statystyczne prawdopodobieństwo, że
    kierujący się wczuwał. Będzie mniejsze od prawdopodobieństwa, ze
    przypadkowo wybrana osoba spośród wiernych kontempluje mszę. Nigdy tego
    nie liczyłem, ale postaram się w niedzielę zwrócić uwagę. Myślę, że
    przyjęcie na poziomie 25% będzie bliskie prawdy. Reszta przyszła, bo
    przyszła, ogląda panienki (mężczyźni, bo ładnie, kobiety, bo rewia
    mody), rozmawia (zawsze okazja do spotkania znajomego), zajmuje się
    dziećmi (własnymi, albo patrzy na cudze) itd.

    > Mozna mu jeszcze dowalic rozdzial kosciola od panstwa, jezeli to MZK
    ;-)

    MZK z reguły jest spółką prawa handlowego.

  • 25. Data: 2005-07-01 20:57:27
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jesteś pewien, że można?

    Jezeli nie mozna to sie nie zmusza innych do sluchania. Proste?

    > No i pozostałym podróżnym mogło akurat
    > pasować.

    Jezeli bylo 4 pasazerow, to mozliwe. Jezeli bylo 20, to nigdy.

> [...]
    > musiał się aż tak wczuwać. Jak będzie w niedzielę w kościele to
    > przyjrzyj się wiernym i policz sobie statystyczne prawdopodobieństwo, że

    Ale jest roznica pomiedzy klepiacymi zdrowaski w kosciele, a wynoszacymi
    religie poza kosciol. Treba miec naprawde odchyl zeby sluchac mszy
    kierujac pojazd a w dodatku zmuszac innych do sluchania.

> [...]
    > mody), rozmawia (zawsze okazja do spotkania znajomego), zajmuje się
    > dziećmi (własnymi, albo patrzy na cudze) itd.

    Tego statystycznie nie mozna porownywac, bo motywacje kierowcy mamy
    tylko jedna. Przeciez nie sluchal tego przypadkowo.

    > ;-)
    >
    > MZK z reguły jest spółką prawa handlowego.

    Czyja? Kto ma kontrole nad MZK? Biskup?

  • 26. Data: 2005-07-01 21:32:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jezeli bylo 4 pasazerow, to mozliwe. Jezeli bylo 20, to nigdy.

    Nigdy nie mów nigdy! Kiedyś czytałem, że jeden matematyk założył się z
    kumplem o to, że wśród 20 osób kolejno przechodzących przed oknem knajpy
    w której pili piwo ZAWSZE będzie co najmniej jedna kobieta. Po chwili
    przeszła wojskowa orkiestra :-).

    Po prostu w wypadku 20 osób jest to mniej prawdopodobne na pierwszy rzut
    oka - bo przecież te pozostałe 20 osób może być głęboko wierzące. Mamy
    99% katolików podobno. Prawdopodobieństwo, że wśród 20 osób będzie co
    najmniej jeden niekatolik wynosi zaledwie około 18% (1-0,99^20). A więc
    średnio 4 na 5 razy wszyscy powinni być zadowoleni z wyboru tej audycji.
    A to sporo :-)

> [...]
    > religie poza kosciol. Treba miec naprawde odchyl zeby sluchac mszy
    > kierujac pojazd a w dodatku zmuszac innych do sluchania.

    No pewnie, że jest i tu trudno odmówić Ci rację. Ja jedynie odparłem
    zarzut ewentualnego zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego
    spowodowanego kontemplacją kierującego autobusem.

    > Tego statystycznie nie mozna porownywac, bo motywacje kierowcy mamy
    > tylko jedna. Przeciez nie sluchal tego przypadkowo.

    Bez przesady. Sugerujesz, ze osoby przychodzące do kościoła w niedzielę
    trafiają tam przypadkowo? Chciał iść na piwo i przez przypadek został na
    mszy :-)

    > Czyja? Kto ma kontrole nad MZK? Biskup?

    Pewnie nie biskup. Zresztą, nawet gdyby, to wcale nie upoważniało by go
    to do odtwarzania mszy w autobusie. Ale chciałem Ci wykazać, że autobusy
    z Państwem mają niewiele wspólnego bezpośrednio. Jakiś tam pośredni
    związek bym ewentualnie wykazał.

  • 27. Data: 2005-07-01 21:45:09
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > najmniej jeden niekatolik wynosi zaledwie około 18% (1-0,99^20). A więc
    > średnio 4 na 5 razy wszyscy powinni być zadowoleni z wyboru tej audycji.

    Zle obliczenia. Sa to dane KRK. Propaganda sukcesu. Zalezy jak
    przyjmiemy definicje. Spokojnie mozna zalozyc ze jest bue wuecj niz 30%

> [...]
    > zarzut ewentualnego zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego
    > spowodowanego kontemplacją kierującego autobusem.

    Znaczy byl zly katolik ;-)

    > Bez przesady. Sugerujesz, ze osoby przychodzące do kościoła w niedzielę
    > trafiają tam przypadkowo? Chciał iść na piwo i przez przypadek został na
    > mszy :-)

    Presja spoleczna, rodziny itp.

  • 28. Data: 2005-07-01 21:55:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zle obliczenia. Sa to dane KRK. Propaganda sukcesu. Zalezy jak
    > przyjmiemy definicje. Spokojnie mozna zalozyc ze jest bue wuecj niz
    30%

    Trudno mi powiedzieć, ile jest naprawdę. Zresztą sporej części nawet
    niekatolików będzie problem zwisał i wysiądą nawet nei zauwazywszy,
    czego kierowca słuchał.

    > Znaczy byl zly katolik ;-)

    Czemu zły? Tarz chłop krzewi wiarę wśród innych. A że sam nei moze
    słuchać uważnie? Taki los.

    > Presja spoleczna, rodziny itp.

    A to pewnie sporo racji. Ale to wcale nie zmienia zasadności moich
    obliczeń.

  • 29. Data: 2005-07-02 21:29:23
    Temat: Re: Re: Miejsce publiczne a s?uchanie ró?nego rodzaju audycji
    Od: poreba <d...@p...com>

    "qwerty" <q...@p...fm> niebacznie popelnil

    > I muzyka poważna. :P Ja już po 3 piosenkach śpię. :]
    Taaa, szczególnie V Symfonia Es-dur op 82 Sibelisa,
    usypiająca...

    --
    pozdro
    poreba

  • 30. Data: 2005-07-02 21:46:07
    Od: poreba <d...@p...com>

    "fart" <a...@w...pl> niebacznie popelnil

    > A swoją drogą to masz prawo, wyznawca innej wiary .....
    > np. Fallusa Wielkiego ...
    > w końcu ja wierzę właśnie w FW i jak na razie
    > nie zawiodłem się jeszcze na nim

    Taaa, ludziska zazwyczaj przypisują istotom boskich cechy
    _nadprzyrodzone_ -i m niedostępne i nieosiągalne.
    Z takimi wyznaniami to na p.s.psychologia.

    --
    pozdro
    poreba