  • 81. Data: 2014-05-19 11:57:26
    Temat: Re: Metalowa lina w poprzek drogi
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 16 May 2014 18:00:43 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Tak, ty! Niewyraźnie pisze.

    Piszesz wyraźnie, tylko się z Tobą nie zgadzam.

    > Sam widzisz. Usprawiedliwiasz.

    Nie, jestem po prostu realistą, a nie idealistą.

    > A na nic sam nie wpadniesz?

    Widzisz, jakbym wpadł, to pewnie i wielu innych by wpadło, wtedy nie byłoby problemu.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 82. Data: 2014-05-19 11:59:52
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 17 May 2014 09:00:39 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Trzeba być upierdliwym.

    I co Ci to da?

    > Zainstalowac kamerke np.

    No i co da Ci to nagranie, będziesz je sobie oglądał w ramach rozrywki czy jak, bo
    nie kumam?

    > Ale przynajmniej zaczeli od czegos innego.

    A skąd pewność, że ten co tą linkę rozwiesił też nie próbował, skąd założenie że to
    nie jest jego akt rozpaczy?

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 83. Data: 2014-05-19 20:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > I co Ci to da?

    Kropla drąży skałę

    > No i co da Ci to nagranie, będziesz je sobie oglądał w ramach rozrywki
    > czy jak, bo nie kumam?

    Masz dowód dla "władz"

    > A skąd pewność, że ten co tą linkę rozwiesił też nie próbował, skąd
    > założenie że to nie jest jego akt rozpaczy?

    Z braku danych.
    Opieram sie na tym, co napisane.

  • 84. Data: 2014-05-19 20:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Piszesz wyraźnie, tylko się z Tobą nie zgadzam.

    To nie pytaj! :)

    > Nie, jestem po prostu realistą, a nie idealistą.

    Jedno nie przeczy drugiemu!

    > Widzisz, jakbym wpadł, to pewnie i wielu innych by wpadło, wtedy nie
    > byłoby problemu.

    Nie znam realiów konkretnego miejsca wiec:
    - policja
    - straz miejska
    - gmina i jakies wyłączenie drogi z uzytku
    - upierdliwosc
    - dyskusja
    - monitoring
    - upierdliwosc
    - pomoc w budowie toru dla quadów!?!? :)

    To tak ogólnie

  • 85. Data: 2014-05-20 12:02:07
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 19 May 2014 18:00:48 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Masz dowód dla "władz"

    Jaki dowód? Rejestracji nie mają, na głowach kaski.
    Jakieś inne równie dobre pomysły?

    > Z braku danych.
    > Opieram sie na tym, co napisane.

    Z braku danych, wszystkie cywilizowane systemy prawne zakładają niewinność, a Ty
    wręcz przeciwnie.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 86. Data: 2014-05-20 12:06:59
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 19 May 2014 18:00:49 +0000 (UTC)
> [...]

    > - monitoring
    > - upierdliwosc
    > - pomoc w budowie toru dla quadów!?!? :)

    Tak ogólnie, to chyba jednak naprawde żyjesz w jakimś wymyślonym świecie ;)

    Policja i straż miejska może jak będziesz upierdliwy to w końcu przyjedzie, ale ich
    już tam dawno nie będzie, a nawet jak będa przejeżdzać, to tamci zatrzymają się jak
    będą chcieli.

    Jak chcesz wyłączyć z użytku drogę, która jest jedyną dojazdową do posesji przy niej
    istniejących?

    Dyskusja, z kim?
    Z gminą, policja, czy może winowajcami?
    Nawet zakłądając że zatrzymają się aby z Tobą pogadac, uważasz, że zrezygnują ze
    swojej "pasji" bo Tobie za głośno?

    Monitoring jak napisałem wyżej, to możesz sobie w buty wsadzić, tyle samo będzie z
    niego pożytku.

    Przy ostatnim to dobrze, że sam emota postawiłeś ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 88. Data: 2014-05-20 15:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Jaki dowód? Rejestracji nie mają, na głowach kaski.
    > Jakieś inne równie dobre pomysły?

    Dowód ze źle się dzieje, a nie dowów na osobę.
    Ale jakbys bardzo chciał: pojechac za nimi, pogadac, zobaczyc do jakiego
    samochodu wsiadaja, zrobic zdjecie rejestracji.

    To juz jest manipulacja.

  • 87. Data: 2014-05-20 15:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Tak ogólnie, to chyba jednak naprawde żyjesz w jakimś wymyślonym
    > świecie ;)

    Dziekuje. Uwielbiam swiat w ktorym nie linek metalowych na drodze...

    > Policja i straż miejska może jak będziesz upierdliwy to w końcu
    > przyjedzie, ale ich już tam dawno nie będzie, a nawet jak będa
    > przejeżdzać, to tamci zatrzymają się jak będą chcieli.

    Przed chwila pisałes o braku dowodu. Jak przyjada i zobacza na własne oczy
    to bedzie dowód.

    > Jak chcesz wyłączyć z użytku drogę, która jest jedyną dojazdową do
    > posesji przy niej istniejących?

    Pisałem ze nie znam konkretnego miejsca wiec to pomysły ogólne...

    > Dyskusja, z kim?
    > Z gminą, policja, czy może winowajcami?
    > Nawet zakłądając że zatrzymają się aby z Tobą pogadac, uważasz, że
    > zrezygnują ze swojej "pasji" bo Tobie za głośno?

    Zdziwiłbys sie.
    Okaze sie, ze nie ma dla nich problemu przejechac Twoja lice spokojnie i
    bawic sie dalej.
    Ostatnio widziałem ciekawe oznakowanie drogi - znak ograniczenia do 5km, a
    pod spodem, dopisek: UWAGA KURZ, Prosimy o jazde z predkoscią 5km na
    godzine.
    Podoba mi sie, proste, odwołujace sie do pozytywnego nastawienia etc.

    > Monitoring jak napisałem wyżej, to możesz sobie w buty wsadzić, tyle
    > samo będzie z niego pożytku.
    >
    > Przy ostatnim to dobrze, że sam emota postawiłeś ;)

    Bo ostatnie najtrudniejsze. :)

  • 89. Data: 2014-05-21 01:15:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 May 2014, Budzik wrote:

    > Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    [...]
    > Ale jakbys bardzo chciał: pojechac za nimi,

    Za quadem?
    Że tak spytam: CZYM?

    pzdr, Gotfryd

  • 90. Data: 2014-05-21 08:04:49
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 20 May 2014 13:00:45 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Dowód ze źle się dzieje, a nie dowów na osobę.

    No i co mi to da, aby ich zatrzymać, zakłądając ich złą wolę, musieliby tam rozstawić
    kilkugodzinną blokadę z kolczatkami, jak myslisz, zrobią to, tylko po to, aby
    zatrzymać hałasujące i szybko poruszające się pojazdy?

    To jest tylko wykroczenie, a nie przestępstwo.

    > Ale jakbys bardzo chciał: pojechac za nimi, pogadac, zobaczyc do jakiego
    > samochodu wsiadaja, zrobic zdjecie rejestracji.

    Aby to zrobić, sam musiałbym mieć podobny sprzęt, poza tym mam się za nimi snuć kilka
    godzin po lesie?

    > To juz jest manipulacja.

    Nie, to wyciąganie faktów z tego co piszesz.

    --
    pozdrawiam
    szerszen