  • 71. Data: 2014-05-15 10:27:31
    Temat: Re: Metalowa lina w poprzek drogi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Ale pytałeś o motywacje ;)
    > Więc zdecyduj się czego chcesz, jeśli Cię to uspokoi, to ja się takim
    > działaniom sprzeciwiam, tak samo jak sprzeciwiam się ryczeniu komuś
    > pod domem wypatroszonym wydechem.

    I tym samym, stawiajac na równi przewinienia, pomimo sprzeciwu przeciw
    lince, jednak delikatnie te linke relatywizujesz.
    Martwi mnie to.

  • 72. Data: 2014-05-15 13:14:58
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 15 May 2014 08:27:31 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > jednak delikatnie te linke relatywizujesz.
    > Martwi mnie to.

    Niepotrzebnie, bo mimo iż co roku w wakacje jestem wielokrotnie stawiany w takiej
    sytuacji, że mam ochotę wyjść z bejzbolem na drogę i pędzącego wariata strącić z
    siodełka, nie robię tego, tym bardziej nie rozwieszam linki.

    A delikatnie relatywizuję, bo znam problem z autopsji i zdaję sobie sprawę z
    konsekwencji jakie może nieść tak bezwzględne spełnianie swojej pasji, jak to ładnie
    argumentują miłosnicy offroudu, relatywizując zwykłe chamstwo i głupotę swoją.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 73. Data: 2014-05-15 13:15:25
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 15 May 2014 08:27:30 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Trzepot skrzydeł motyla w azji...

    o to to ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 74. Data: 2014-05-15 15:42:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

> [...]
    > stawiany w takiej sytuacji, że mam ochotę wyjść z bejzbolem na drogę i
    > pędzącego wariata strącić z siodełka, nie robię tego, tym bardziej nie

    Robią to inni. Ty im dajesz poniekąd pole do popisu.

    Ale są inne sposoby przeciwdziałania.

  • 75. Data: 2014-05-16 09:22:12
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 15 May 2014 13:42:28 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Robią to inni. Ty im dajesz poniekąd pole do popisu.

    Ja?
    Nie, pole do popisu dają im wariaci na 2oo i 4oo.

    Ja tylko napisałem Ci co może nimi powodować.

    > Ale są inne sposoby przeciwdziałania.

    O, tak?
    A jakie, słucham, może na coś nie wpadłem i będę mógł w wakacje zastosować.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 76. Data: 2014-05-16 20:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Ja?

    Tak, ty! Niewyraźnie pisze.

    > Nie, pole do popisu dają im wariaci na 2oo i 4oo.

    Sam widzisz. Usprawiedliwiasz.

    > Ja tylko napisałem Ci co może nimi powodować.

    > O, tak?
    > A jakie, słucham, może na coś nie wpadłem i będę mógł w wakacje
    > zastosować.

    A na nic sam nie wpadniesz?

  • 77. Data: 2014-05-16 21:56:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 May 2014, Budzik wrote:

    > Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Ale są inne sposoby przeciwdziałania.

    Obawiam się, że szerszenia nie interesują wszystkie istniejące
    sposoby przeciwdziałania, a wyłącznie sposoby SKUTECZNE.
    No i tu zaczyna się problem.

    pzdr, Gotfryd

  • 78. Data: 2014-05-17 01:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Obawiam się, że szerszenia nie interesują wszystkie istniejące
    > sposoby przeciwdziałania, a wyłącznie sposoby SKUTECZNE.
    > No i tu zaczyna się problem.

    i jedynym skutecznym jest linka...? Dramat...

  • 79. Data: 2014-05-17 09:02:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 16 May 2014, Budzik wrote:

    > i jedynym skutecznym jest linka...?

    Tłumaczy Ci, że widocznie dla wielu - jest.
    Albo się godzą na immisję, albo... linka.
    Wsparcie państwa w takiej "walce" jest nikłe albo ujemne.
    "pan pokaże dowody i przyniesie sprawcę" :>
    Z drugiej strony, jak ZEBRAĆ dowody?

    > Dramat...

    Dramat.
    Jeszcze uściślij czy komedia czy tragedia.
    Przypomnę, że parę lat temu mieszkańcy wsi "wzięli sprawę w swoje
    ręce" i zatłukli własnopalczaście wypuszczonego z kryminału, właśnie
    z powodu wyżej. Bezsilności, o której "szerszeń" pisał.

    pzdr, Gotfryd

  • 80. Data: 2014-05-17 11:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Tłumaczy Ci, że widocznie dla wielu - jest.
    > Albo się godzą na immisję, albo... linka.
    > Wsparcie państwa w takiej "walce" jest nikłe albo ujemne.

    Zapewne.
    Trzeba być upierdliwym.

    > "pan pokaże dowody i przyniesie sprawcę" :>
    > Z drugiej strony, jak ZEBRAĆ dowody?

    Zainstalowac kamerke np.
    Koszt niewielki, przy okazji posesje sie zabezpieczy.
    A jezeli sytuacje sa czestsze to po prostu wyjsc z kamerą.

> [...]
    > ręce" i zatłukli własnopalczaście wypuszczonego z kryminału, właśnie
    > z powodu wyżej. Bezsilności, o której "szerszeń" pisał.

    Ale przynajmniej zaczeli od czegos innego.
    A nie "linka" i po sprawie.