  • 21. Data: 2014-05-07 09:35:12
    Temat: Re: Metalowa lina w poprzek drogi
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 6 May 2014 18:00:43 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Chęć zabójstwa za hałas.

    nie, nie zabójstwa, ukarania, zlikwidowania źródła problemu, skoro inaczej się nie
    da, ludzie mogą się chwytać różnych sposobów, dobrze zdawać sobie z tego sprawę,
    każdy ma inny prób tolerancji

    > Rozumiem ze to przeszkadza

    przeszkadza ;)
    jak jedziesz do lasu, to przeszkadzać Ci mogą komary, gzy, kiepska pogoda, ale non
    stop latające w te i spowrotem crossy i quady z wyprutymi tłumiami są daleko dalej
    niż przeszkadza, szczególnie jeśli jedziesz do lasu po to, aby sobie odpocząć po
    całym tygodniu pracy

    to zapewne jedna z iwlu motywacje jakie mogą kierować ludźmi zastawiającymi takie
    pułaki

    i abyśmy się dobrze zrozumieli, nie pochwalam takich rozwiązań, ale pytałeś o
    motywacje, bezsilność w takich wypadkach jest zapewne jedną z motywacji popychających
    ludzi do takich działań

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 22. Data: 2014-05-08 09:45:24
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-06 20:00, Budzik wrote:
    > Nieźle.
    > Chęć zabójstwa za hałas. Rozumiem ze to przeszkadza, ale zabójstwo? W
    > ramach ostrzeżenia?

    Trochę za szybko skończyłeś cytować.

    > z prędkościami w okoicach przynajmniej 80 km/h, [...] po drodze wzdłuż której
    oczywiście są bramy i z powodu roślinności rosnącej wzdłuż posesji raczej nie ma
    szans dostrzeżenia człowieka czy też zwierzęcia wychodzącego na drogę

    Piotrek

  • 23. Data: 2014-05-08 10:26:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek p...@p...na.berdyczow.info ...

    > Trochę za szybko skończyłeś cytować.

    To znaczy?
    Duzo tam było tych smiertelnych wypadków?

  • 24. Data: 2014-05-08 10:50:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-08 10:26, Budzik wrote:
    > To znaczy?

    To znaczy, że umiejętnym wycięciem cytatu IMHO nieco zmanipulowałeś
    wypowiedź szerszenia.

    > Duzo tam było tych smiertelnych wypadków?

    A tego nie wiadomo. Ale czy to ma jakieś znaczenie dla oceny zachowania
    debili na motocyklach?

    Piotrek

  • 25. Data: 2014-05-08 11:48:05
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 8 May 2014 08:26:48 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Duzo tam było tych smiertelnych wypadków?

    Tam nie, co bynajmniej nie było zasługą tych w kaskach, jednak jak wszyscy dobrze
    wiemy, takie zachowania były przyczynami przynajmniej kilku śmiertelnych wypadków w
    Polsce.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 26. Data: 2014-05-08 12:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek p...@p...na.berdyczow.info ...

    > A tego nie wiadomo. Ale czy to ma jakieś znaczenie dla oceny zachowania
    > debili na motocyklach?

    Ktos chce kogoś zabić bo pisze o zachowaniu motocyklistów, ktore jest
    smiertelnym zagrożeniem, wiec pytam, jak wielkie i na ile realne jest to
    smiertelne zagrożenie.

  • 27. Data: 2014-05-08 16:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Tam nie, co bynajmniej nie było zasługą tych w kaskach, jednak jak
    > wszyscy dobrze wiemy, takie zachowania były przyczynami przynajmniej
    > kilku śmiertelnych wypadków w Polsce.

    Rozumiem.
    Skoro wszystkie inne metody zawiodły i pzostały tylko prewencyjne
    morderstwa...

  • 28. Data: 2014-05-08 16:17:06
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 8 May 2014 14:00:35 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Skoro wszystkie inne metody zawiodły i pzostały tylko prewencyjne
    > morderstwa...

    Chciałeś motywacji, to Ci ją przedstawiam, dyskutować nad sensem i zasadnościa
    powinieneś z tymi, którzy się decydują na takie kroki ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 29. Data: 2014-05-08 17:09:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tam nie, co bynajmniej nie było zasługą tych w kaskach, jednak jak
    > wszyscy dobrze wiemy, takie zachowania były przyczynami przynajmniej
    > kilku śmiertelnych wypadków w Polsce.

    Znany mi jest przypadek, gdy gość rozpiął linę stalową mającą zabezpieczyć
    pływający pomost na jeziorze. W zimie po zamarzniętym jeziorze dziczeli
    goście na quadach i w szarówce jeden z nich wjechał w linę - doszło do
    dekapitacji. Dla pomysłodawcy zabezpieczenia liną z tego co wiem skończyło
    się to bez kary, bo sąd uznał, że trudno oczekiwać od właściciela pomostu,
    że ktoś bęzie po wodzie na quadzie jeździł w szarówce. Ale generalnie
    inicjator wątku ma racje. Takie pułapki bywają bardzo niebezpieczne. Nie
    trzeba roweru. Wystarczy, że w taką pułapkę wbiegnie się uprawiając joging.

  • 30. Data: 2014-05-08 18:46:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Chciałeś motywacji, to Ci ją przedstawiam, dyskutować nad sensem i
    > zasadnościa powinieneś z tymi, którzy się decydują na takie kroki ;)

    Pytałem o motywację, ponieważ podejrzewałem, że jest zwyczajnie głupia.