  • 11. Data: 2014-05-03 01:01:12
    Temat: Re: Metalowa lina w poprzek drogi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:lk0le8$147$1@node1.news.atman.pl...
    > Dzięki,
    >
    > Zgłosiłem SM i policji. W obu przypadkach usłyszałem, że skontaktują się
    > z właścicielem / sprawdzą miejsce.

    Bo należało zgłasza wypadek z miejsca zdarzenia, to by przyjechali
    natychmiast.

  • 12. Data: 2014-05-03 02:00:17
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-02 19:42, Mateusz Bogusz pisze:
    > Dzięki,
    >
    > Zgłosiłem SM i policji. W obu przypadkach usłyszałem, że skontaktują się
    > z właścicielem / sprawdzą miejsce.

    Trzeba było iść na oddział ratunkowy. Zastrzyk przeciwtężcowy by Ci zrobili.
    Jeden mój kolega też woadł na drut (w nocy) i wyrwało mu kawał mięsa na
    łydce, potem dwie operacje - przeszczep skóry...brr.

    --
    animka

  • 13. Data: 2014-05-03 02:01:02
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-02 23:20, Przemek Lipski pisze:

    > Dowiaduj sie jak zalatwili sprawe i daj znac. Na takie cos powinni natychmiast
    zareagowac.

    Zgłaszaj wniosek o zapłatę z polisy.

    --
    animka

  • 14. Data: 2014-05-05 13:07:32
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 1 May 2014 09:00:10 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > zastanawiam sie nad motywacją

    uwierz mi że są momenty, kiedy ma sie ochotę podobne pułapki zastawić, skoro się
    zastanawiasz, to znaczy że nigdy w takiej sytuacji nie zostałeś postawiony przez
    debili na 2 i 4 kółkach

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 15. Data: 2014-05-05 19:15:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > uwierz mi że są momenty, kiedy ma sie ochotę podobne pułapki zastawić,
    > skoro się zastanawiasz, to znaczy że nigdy w takiej sytuacji nie
    > zostałeś postawiony przez debili na 2 i 4 kółkach

    No to moze mnie oswiecisz?
    Jaka motywacja moze przyswiecac próbie zabojstwa?

  • 16. Data: 2014-05-05 19:27:21
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 19:15, Budzik wrote:
    > Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > No to moze mnie oswiecisz?
    > Jaka motywacja moze przyswiecac próbie zabojstwa?

    zemsta, chec wzbogacenia sie, takie tam to co od tysiecy lat...

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 17. Data: 2014-05-05 20:57:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > zemsta, chec wzbogacenia sie, takie tam to co od tysiecy lat...

    Chyba nie czytałes o czym jest wątek...

  • 18. Data: 2014-05-06 14:28:00
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 5 May 2014 17:15:55 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Jaka motywacja moze przyswiecac próbie zabojstwa?

    totalne manie w d... innych ludzi, już nie pisze o zwierzętach, jazda po drodze
    gruntowej w otulinie parku krajobrazowego z prędkościami w okoicach przynajmniej 80
    km/h, oczywiście wszystko na przelotowych tłumikach, po drodze wzdłuż której
    oczywiście są bramy i z powodu roślinności rosnącej wzdłuż posesji raczej nie ma
    szans dostrzeżenia człowieka czy też zwierzęcia wychodzącego na drogę, jazda na tak
    zwanej pełnej kur.... po kilka, a bywało że kilkanaście maszyn i po wielokroć w ciągu
    dnia, potem oczywiście wjazd do lasu, bo droga mimo wszystko to za mało itd, itp,
    rejestracji oczywiście brak, no bo po co

    uwierz mi że bezsilność z jednej strony i bezkarność z drugiej strony może powodować
    różne niezdrowe myśli

    i aby nie było, sam mam obie kategorie, też lubie czasem przycisnąć, ale są pewne
    granice

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 19. Data: 2014-05-06 20:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > uwierz mi że bezsilność z jednej strony i bezkarność z drugiej strony
    > może powodować różne niezdrowe myśli

    Nieźle.
    Chęć zabójstwa za hałas. Rozumiem ze to przeszkadza, ale zabójstwo? W
    ramach ostrzeżenia?

  • 20. Data: 2014-05-06 20:41:49
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    wiadomości news:XnsA325C5F1AC2B2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Nieźle.
    > Chęć zabójstwa za hałas. Rozumiem ze to przeszkadza, ale zabójstwo? W
    > ramach ostrzeżenia?

    Hałas akurat należy do takich czynników, które potrafią
    całkowicie rozłożyć człowiekowi życie. Wszystko zależy
    od okoliczności i to podwójnie: poziom hałasu, który dla
    jednego będzie tylko dokuczliwy, dla drugiego może oznaczać
    dosłownie piekło na ziemi. Nie lekceważ hałasu oraz możliwych
    ludzkich reakcji - to raz.

    Drugi problem jest taki, że opisane aspołeczne, bezczelne
    zachowanie motocyklistów/quadowców nie powinno pozostawać
    bezkarne. Skoro tak jest, to państwo zawodzi, co z dużym
    prawdopodobieństwem będzie prowokować akcje ocierające sie
    o samosądy. Przypomnij sobie faceta, który terroryzował wieś,
    zaś "organy" nie były zdolne do skutecznej reakcji. Efekt:
    po iluś latach narastanie frustracji i desperacji, wieś dokonała
    samosądu.