  • 1. Data: 2005-03-03 09:28:52
    Temat: Melex
    Od: "m...@o...pl" <m...@o...pl>

    Czesc!
    Ostatnio czytając politykę (numer luty) natknąłem się na artykuł o fałszowaniu
    dokumentów.
    Różne rzeczy tam opisują, m.in. sytuację człowieka, który studiował mając
    fałszywe świadectwo.
    Zastanawiam się nad jedną rzeczą. Jak wygląda sprawa takiego człowieka?
    Dokładnie chodzi mi o opisywaną sytuację i nie tylko. Np. człowiek posłużył
    się fałyszym świadectwem w szkole wyższej w 1995 roku,skończył magistra i
    załóżmy doktorat - rzeczywiście "chodząc". Minęło ponad 10 lat. Czy
    przedawniło mu się przestępstwo czy też nikt już nie może zakwestionować
    takiego dyplomu ???
    Melex

  • 2. Data: 2005-03-03 09:32:32
    Temat: fałszerstwa
    Od: "Melex" <m...@o...pl>

    Przepraszam za brak prawidłowego tematu w poprzednim liście.

  • 3. Data: 2005-03-03 10:14:33
    Temat: Re: Melex
    Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl>

    Użytkownik "m...@o...pl" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc!
    > Ostatnio czytając politykę (numer luty) natknąłem się na artykuł o
    fałszowaniu
    > dokumentów.

    Hahaha, a ja myslałam,ze chcesz zapytać jakie dokumenty potrzebne sa do
    kierowania Melex-em:)

    pozdr

    cherokee

  • 4. Data: 2005-03-03 10:51:52
    Od: "Melex" <m...@o...pl>

    > Hahaha, a ja myslałam,ze chcesz zapytać jakie dokumenty potrzebne sa do
    > kierowania Melex-em:)

    Przepraszam, ale dopiero raczkuje w internecie i niusach :)
    Prawidłowy temat dałem w następnym wątku, jeszcze raz sorry za zaśmiecanie :(
    Melex