  • 21. Data: 2009-09-04 13:29:53
    Temat: Re: Meldunek przy niepelnej wlasnosci mieszkania...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
    > w Poznaniu - niet. Aby sie zameldowac - trzeba miec zgode pozostalych
    > wspolwlascicieli. Nawet jezeli samemu jest sie jednym z nich ;)
    >
    > (na ile to zgodne z prawem - nie wnikam)

    Ano niezgodne. Jest na to prosta rada - poprosić o odmowę na piśmie.
    I jak się dostanie, to się odwołać.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2009-09-04 13:30:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
    > w Poznaniu - niet. Aby sie zameldowac - trzeba miec zgode pozostalych
    > wspolwlascicieli. Nawet jezeli samemu jest sie jednym z nich ;)
    >
    > (na ile to zgodne z prawem - nie wnikam)

    Już się boję spytać, czy taki najemca z tytułem prawnym do lokalu
    może się zameldować w Poznaniu :)

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2009-09-04 20:10:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    NaTHaNiEL666 wrote:

    > Nie jestem tak do konca tego pewny i az na takie udry isc nie chce.
    > Ojciec moze przestawic papier i tak tez zrobi ze jest w 45% wlascicielem
    > mieszkania, ma w ni meldunek i nie posiada innego miejsca zamieszkania.

    To, że jest właścicielem jest bez znaczenia. Nie mieszka tam i nie włada
    mieszkaniem
    Złóż wniosek o wymeldowanie go.

  • 24. Data: 2009-09-04 20:11:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
    > w Poznaniu - niet. Aby sie zameldowac - trzeba miec zgode pozostalych
    > wspolwlascicieli. Nawet jezeli samemu jest sie jednym z nich ;)

    Tylko wg panienki z okienka.
    Wyślij wniosek o zameldowanie listem poleconym i zobaczysz co się
    stanie, jak będą musili odmowy udzielić na pismie.

  • 25. Data: 2009-09-04 21:05:32
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej 'The Undefined' Dopierała" <u...@p...org> napisał
    w wiadomości news:slrnha255b.2d0.undefine@uc.aramin.one.pl...

    > w Poznaniu - niet. Aby sie zameldowac - trzeba miec zgode pozostalych
    > wspolwlascicieli. Nawet jezeli samemu jest sie jednym z nich ;)

    A jak to jest praktycznie robione? Urzędnik każe przyprowadzić właściciela i się
    go pyta, czy on zgadza się obowiązywanie w jego domu ustawy o dowodach
    osobistych i ewidencji ludności? Czy może jedzie do mieszkania właściciela i tam
    go o to pyta?
    Ciekawi mnie to, bo o ile wiem, to w formularzu meldunkowym nie ma nigdzie
    miejsca, gdzie właściciel wyraża jakąś zgodę.

    --
    andreas

  • 26. Data: 2009-09-06 13:44:51
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 04.09.2009 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Ano niezgodne. Jest na to prosta rada - poprosić o odmowę na piśmie.
    > I jak się dostanie, to się odwołać.
    coz - mi prosciej bylo "zalatwic" zgode. i tyle. Ale to kilka lat temu
    ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator