-
21. Data: 2006-06-18 22:08:31
Temat: Re: Media Markt
Od: "Mariusz Hajduk" <l...@o...pl>
> Zgodnie z Twoją prośbą nie napiszzę ci, ze jesteś idiotą.
> Jesteś chamem i debilem.
>
> PS. Gdybyś przeczytał ZE ZROZUMIENIEM ten post, za który dziękujesz, okazałoby
> się, że jest w nim dokładnie to samo, co i w innych: wszystko zależy wyłacznie
> od dobrej woli MM, czy raczą zechcieć ci cokolwiek zwrócić. Ale to wymaga
> znacznie wiekszej inteligencji, niz napisanie komuś, aby sp...ł.
>
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Radzę przeczytać (lub poprosić o to kogoś kto tę sztukę opanował) główny wątek ,
zwrócić uwagę na jego treść i formę. Następnie , należe zwrócić uwagę na treść i
formę 'repostów'. Wnioski - pozostawiam niejakiemu Bondowi.
On się chyba przedstawiał zawsze : 'My name is Bond , James Bond'
Ja bym mu odpowiedział : 'My name is Off , Fuck Off'
MH
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
22. Data: 2006-06-18 22:10:48
Temat: Re: Media Markt
Od: Jasek <j...@p...onet.pl>
Mariusz Hajduk wrote:
>
> Jeżeli tak , to proszę o KULTURANE porady dot. obsługi w/w urządzenia.
1. Bardzo prosze. Naciskasz guzik <FAX>
2. Wkladasz kartki do podajnika tekstem do spodu
3. Wpiszujesz numer.
4. Naciskasz START
Jezeli nie dziala, to znaczy ze masz cos nie podlaczone, zle
skonfigurowane (malo prawdopodobne), lub zepsute. Mam model blizniaczy.
Jacek
-
23. Data: 2006-06-18 22:28:30
Temat: Re: Media Markt
Od: "Paweł" <r...@n...wp.pl>
> No cóż. To jest grupa dyskusyjna, więc jak sama nazwa wskazuje służy do
> dyskusji.
> A swoją wypowiedzią ustaliłeś poziom swojej kultury.
A czego się spodziewać od kogoś kto nie potrafi przemyśleć zakupów, nie
czyta instrukcji i w dodatku nie potrafi telefonować:)
-
24. Data: 2006-06-19 07:43:26
Temat: Re: Media Markt
Od: k...@i...pl
> A czy przypadkiem MM nie ma wywieszki że sprzęt można zwrócić w ciągu
> kilku dni od zakupu?. Dawno nie byłem, ale wydaje mi się że widziałem
> coś takiego.....
Też tak mi się wydaje. Dokładniej było jakoś tak, że można
zwrócić do iluś tam dni (ok. 3 chyba) ale nie oddadzą kasy, tylko
trzeba za to kupić coś innego. Tak, że inny model możesz kupić
(np. ciutkę trochę droższy ale funkcjonalny).
Generalnie nie polecam MM - w mojej opini drogo, reklama m.in. przez
burdy i awantury przy promocjach (szczycą się jak to ludzie demolkę
robią). Taki drogi hipermarket.
Pozdr
krzychu
-
25. Data: 2006-06-19 07:53:15
Temat: Re: Media Markt
Od: gonzo_102 <g...@W...TO.o2.WYTNIJ.pl>
Dnia 18 Jun 2006 20:27:37 +0200, Mariusz Hajduk napisał(a):
> Jeżeli nasze prawo daje taką możliwość , mam zamiar odzyskać swoje (kasę)
> bez zamiaru okradania kogokolwiek (MM)
hm.... nie wiem jak jest aktualnie w MM ale jakis rok temu kupowałem w MM
skaner (HP) - miał ładnie skanować slajdy przez przystawkę, jednak jakość
skanów była delikatnie mówiąc okropna. MM oczywiście przyjął sprzęt
spowrotem i dostałem możliwość wyboru innego modelu w podobnej cenie,
niestety w sklepie nie było nic sensownego czym dałoby się skanować slajdy
i po około 30 minutowej dyskusji ze sprzedawcą oraz próbie znalezienia
czegoś w zamian za poprzedni sprzęt dostałem zwrot pieniędzy ponieważ
poprzedni skaner nie potrafił zeskanować slajdów/negatywów tak jak było to
opisane na opakowaniu/zaprazentowane przez sprzedawce a w sklepie nie było
nic innego na co możnaby wymienić zakupiony produkt - jednak MM zwraca
pieniądze niechętnie, dużo łatwiej jest wymienić zakupiony produkt na inny,
który będzie nam odpowiadał - przy takim sposobie rozwiązania problemu nie
spotkałem się z jakimiś problemami z ich strony.
--
pozdr.
gonzo_102
-
26. Data: 2006-06-19 21:25:08
Temat: Re: Media Markt
Od: castrol <j...@w...wp.pl>
Mariusz Hajduk napisał(a):
> 2 godziny temy zakupiłem w MM tel/fax marki HP ( Product of China )
No i co z tego :) Dzis wszystko jest produkowane w Chinach - pewnie
klawiatura z ktorej piszesz tez :P
> Być może urządzenie jest sprawne , ale skoro nie umiem 'od strzału'
> zadzwonić do kogoś bądź wysłać/odebrac fax - oznacza to , iż urządzenie
> jest wyjątkowo nieprzyjazne dla użytkownika.
Byc moze masz problemy z obsluga - niektorzy tak maja. A moze nie
przeczytales instrukcji obslugi ktora musi byc dolaczona, i musi byc
napisana w jezyku polskim. Strzelam ze to drugie.
Ale moze jeszcze zachodzic prawdopodobienstwo ze nie rozumiesz co w tej
instrukcji jest napisane a to juz duzo powazniejsza sprawa.
> Konkretnie chodzi o HP Office Jet 4255.
Nie ma to znaczenia.
> Być może znajdą się fani owego urządzenia.
NTG
> Jeżeli tak , to proszę o KULTURANE porady dot. obsługi w/w urządzenia.
NTG
> 1) 20 minut zabrało pracownikom MM na bezskuteczne faxowanie
I co z tego
> 2) Pracownicy MM stwierdzili , iż wszystko jest napisane w instrukcji obsługi
>
> (TAK JEST !!! Faxowanie - 40 stron !!!!! )
Zapewne jest, nalezy z instrukcja sie zapoznac.
> 3) Odmówiono mi zwrotu kasy za w/w sprzęt i poinformowano mnie , iż jeżeli MM
> stwierdzi , iż faktycznie jest on niesprawny , to dadzą mi coś innego , ale będę
> musiał zabulić za tusz z tego badźewia!! Myślałem , że mnie qrwa szlah trafi !
Bo to tylko i wylacznie dobra wola sprzedawcy. Towar kupiles swiadomie,
jak domniemywam zostal Ci on nawet zaprezentowany w sklepie - na
podstawie tego dokonales zakupu - nie widze zadnych nieprawidlowosci.
> Nie chodzi mi o nic innego , jak tylko o poradę prawną.
>
> Co mam zrobić ??
Przeczytac instrukcje.
> Jeżeli nasze prawo daje taką możliwość , mam zamiar odzyskać swoje (kasę)
> bez zamiaru okradania kogokolwiek (MM)
Tak, nasze prawo dopuszcza taka mozliwosc - sprzedaj towar
> Niepozwolę sobie jednak , aby robić mnie w trąbę. Proszę Was o porady :
W trabe sie mogles zrobic jedynie sam. Bo kto Cie niby w ta trabe zrobil?
> 2) Wszelkie dokumenty zakupu owego badźewia posiadam ( DZISIEJSZY ZAKUP )
I trzymaj na wypadek gdybys musial urzadzenie reklamowac.
--
Pozdrawiam
Jacek
-
27. Data: 2006-06-19 21:26:21
Temat: Re: Media Markt
Od: castrol <j...@w...wp.pl>
mvoicem napisał(a):
> A czy przypadkiem MM nie ma wywieszki że sprzęt można zwrócić w ciągu
> kilku dni od zakupu?. Dawno nie byłem, ale wydaje mi się że widziałem
> coś takiego.....
Taki napis moze sobie wisiec, ale to nadal jest tylko i wylacznie dobra
wola sprzedawcy.
--
Pozdrawiam
Jacek
-
28. Data: 2006-06-19 21:27:48
Temat: Re: Media Markt
Od: castrol <j...@w...wp.pl>
Jasek napisał(a):
> Jezeli nie dziala, to znaczy ze masz cos nie podlaczone, zle
> skonfigurowane (malo prawdopodobne), lub zepsute. Mam model blizniaczy.
Tez mi sie cos nie chce wierzyc aby byly z tym jakies problemy.
Praktycznie kazdy taki fax dziala na podonej zasadzie.
IMO autor tego watka to zwykly trol.
--
Pozdrawiam
Jacek
-
29. Data: 2006-06-20 00:49:40
Temat: Re: Media Markt
Od: mvoicem <m...@g...com>
castrol napisał(a):
> mvoicem napisał(a):
>
>> A czy przypadkiem MM nie ma wywieszki że sprzęt można zwrócić w ciągu
>> kilku dni od zakupu?. Dawno nie byłem, ale wydaje mi się że widziałem
>> coś takiego.....
>
> Taki napis moze sobie wisiec, ale to nadal jest tylko i wylacznie dobra
> wola sprzedawcy.
>
Skoro sprzedawca ma dobrą wolę się do czegoś zobowiązać poprzez
wywieszenie takiego napisu, to IMHO musi się do tego stosować później,
niezależnie od zmian dobroci swojej woli.
p. m.
-
30. Data: 2006-06-20 21:27:17
Temat: Re: Media Markt
Od: castrol <j...@w...wp.pl>
mvoicem napisał(a):
> Skoro sprzedawca ma dobrą wolę się do czegoś zobowiązać poprzez
> wywieszenie takiego napisu, to IMHO musi się do tego stosować później,
> niezależnie od zmian dobroci swojej woli.
Ja nie bylbym taki pewny. Dokladnie tak samo wyglada sprawa ze
"reklamacji, po odejsciu od kasy, nie uwzglednia sie". Wedlug Ciebie
sprzedawca tez musi sie do tego stosowac?
--
Pozdrawiam
Jacek