  • 71. Data: 2007-12-06 07:05:27
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fj7g4m$ks2$1@news.onet.pl...
    Madzia pisze:

    >jak chcecie sprzedać mieszkanie z kredytem hipotecznym?

    a w czym widzisz problem, cala masa ludzi nie dosc ze sprzedaje mieszkania z
    kredytami hipotecznymi, to jeszcze na takiej transakcji zarabia po 20-30%, no
    moze teraz juz troche mniej, ale zarabia

    > tzn ty chcesz żyć na przyzwoitym poziomie?, czy zapewnić dziecku przyzwoity
    > poziom?

    a jak widzisz sobie odseparowanie tych dwu spraw?
    maja mieszkac oddzielnie?

    > Może należy poszukać lepszej pracy?

    a dlaczego to ona ma szukac, to maz ja robi w trabe, jak ma takie wybujale
    libido niech idzie do lekarza, jednak on woli rozwod, wiec niech sie martwi o
    jej utrzymanie

    > Albo iść do seksuologa

    ale to chyba nie ona sama powinna isc

    > Albo zostawić dziecko ojcu

    jak znam statystyki to tatus jest daleki od takich pomyslo, przeszkadzalo by mu
    w przezywaniu drugiej mlodosci

    > Albo zdać sobie sprawę z realiów.

    na szczescie sobie zdaje, i mam nadzieje ze go wydoi do ostatniej zlotowki

  • 72. Data: 2007-12-06 07:08:27
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Johnson pisze:

    > Dlaczego?

    jak napisal johnson, chocby dlatego ze zamiast szykac porady u specjalistow,
    woli zostawic ja i dziecko, co jasno pokazuje, ze jest glupim gnojem, a nie
    odpowiedzialnym ojcem

    > życie seksualne jest jednym z istotniejszych elementów życia rodzinnego

    a i owszem, ale po pierwsze nie jedynym, po drugie seks ma, tylko jak dla niego
    za malo, potrzecie, oznacza to tylko i wylacznie, ze palant nie mial zielonego
    pojecia o ciazy i maciezynstwie i o konsekwencjach jakie moze to niesc na ta
    sfere zycia

  • 73. Data: 2007-12-06 07:09:38
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Par. 1 dotyczy u Ciebie, gdyby nie było orzekania winy, par. 2 z orzeczeniem
    > winy.

    dlatego bezwzglednie powinna o takie orzeczenie zabiegac :)

  • 74. Data: 2007-12-06 07:10:18
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Czy wyście wszyscy rozum postradali?

    nareszcie kolejny glos rozsadku :)

  • 75. Data: 2007-12-06 07:22:02
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > okolo. jezlei nawet zarabia 5 000 to trudno by ponad polowe oddawal,

    mozna mu zabrac i 60% nie widze problemu, 1500 na dziecko 1500 na nia, tylko
    orzeczenie o winie musi wywalczyc

  • 76. Data: 2007-12-06 07:31:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > umowy zlecenia maja to do siebie ze nie zawsze sa,

    A alimenty nalicza się od tego co jest, czy od tego co może być?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 77. Data: 2007-12-06 07:59:38
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > a i owszem, ale po pierwsze nie jedynym, po drugie seks ma, tylko jak dla
    > niego za malo,

    Zauwaz, ze ona pieniadze tez ma, tylko jak dla niej za malo.

    veri

  • 78. Data: 2007-12-06 08:38:32
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Any User <u...@a...pl> napisał(a):

    > 1. W lumpeksach.
    > 2. W tanich sklepach.
    > 3. Na giełdach (np. na Bema w Poznaniu).

    Znaczy, uważasz, że ta pani jest skazana na totalną pauperyzację?

    --
    JoP

  • 79. Data: 2007-12-06 08:39:31
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 05 grudzień 2007 22:00
    (autor miranka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj73hm$qv2$1@inews.gazeta.pl>):

    > Czy wyście wszyscy rozum postradali? To facet rozwala małżeństwo, a żona
    > dziecko mają mieć zapewniony tak sam poziom życia jak przed rozwodem.

    Albowiem? Przecież to on dawał kasiurę...

    > ON
    > odchodzi (jego wolna wola), ale rodzina zostaje.

    No i? Odchodzi i złota kura przestała znosić złote jaja. Trzeba zacząć jeść
    jajecznicę.

    > Absolutnie nie gódź się na rozwód bez orzekania o winie i walcz o każdy
    > grosz.

    To prawda.... Walcz.... Inaczej spotkasz się z prawdziwym życiem i lajtowy
    luzik królewny na ziarnku grochu się skończy. Więc jak masz szansę wydoić
    gościa z powodu chorego prawa, to działaj. Potem możesz już nie mieć takiej
    okazji.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 80. Data: 2007-12-06 08:41:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 05 grudzień 2007 23:26
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj78ib$ii5$1@inews.gazeta.pl>):

    > Zgodnie z tą samą logiką: to dlaczego ma się jej poprawiać sytuacja
    > majątkowa po ślubie?

    Bo majątkodawca tak lubi, a teraz mu się znudziło.
    Jak się jej nie podoba, to niech odda mu dziecko i niech ona płaci alimenty
    na dziecko. A nie żeruje na tym, że polskie prawo jest konstruowane przez
    kobiety i facet zawsze po dupie dostanie.
    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl