  • 551. Data: 2007-12-10 18:26:56
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:1opne2haxv71g.1tat9soxh6l4j.dlg@40tude.net...

    > Zjadasz kurze kupy?

    diabli go wiedza, dostal po lbie od ochroniarzy w jankach i nie wiadomo jak to
    na niego wplynelo

  • 552. Data: 2007-12-10 18:58:34
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał

    > Zjadasz kurze kupy?

    Pierwszy raz w tym flejmie ubawila mnie do lez czyjas inteligencja, a
    nie glupota :)

    pozdrawiam
    Gosia

  • 553. Data: 2007-12-11 06:51:34
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Nudny sie robisz. Wiem, ile kosztuje szczepionka, i wiem, jak wyglądają
    > reakcje niektórych .

    ty sie robisz nudna, bo omawiamy konretna ilosc alimentow a Ty
    wyjezdzasz ze wszystkimi chorobami podcas gdy nie znamy faktow.

    > No i? A opieka nad dzieckiem oczywiście ma należeć wyłącznie do niej.
    > Niech wie, ile straci, nie?

    nie bede sie powatarzac odpisalem juz szerzszeniowi jak by bylo srawidliwie

    > Schlebiasz sobie.

    nie , nazywam rzecz po imieniu, skoro przez okolo 50 postow pisze ze TE
    CZESC ALIMENTOW KTORA EST PRZEZNACZONA NA UBRANIA NALEZY ODLOZYC NA INNY
    MIESIAC (czyli jak ktos napisal przy 500 zl 50 zl odkalda, tak by bylo
    za 2 meisiace 100, a za 4 - 200) JEZLEI NIE KUPUJEMY AKURAT UBRAN , a ty
    w odpowiedzi na czyjs post szydzac ze mnie piszesz ze twoerdze iz calosc
    nalezy odkladac a dziecko nie bedzie mialo za co chleba kupic i nap. tak
    przez kilkadzisiat postow udowadniaja ze ni e mam racji to twoj poziom
    raczej moza tylko w jeden pososb ocenic.

    > Nie dodatkowe, tylko należne dziecku.

    nalezne od obu rodzicow.

    Bo nie ma powodu, żeby matka się
    > zarzynała, a ojciec łaskawie płacił, albo nie.

    a gdzie zalzoenie ze ojciec nie placi, zalzoenie jest takie ze placi
    cal0osc, a jak dziecko podrasta i zaczyna chodzic do przedszkola, szkoly
    wowczas koszty finansowe sa rozkladane na oboje bo matka w tym okresie
    bez zadnych przeszkod moze pracowac, a skoro moze to powinna (wedlug
    krio) ty na sile udowdaniasz ze w dalszym ciagu tak samo ciezko pracuje
    i dalej ojciec ma placic calosc. To ze matka sie opiekuje w pierwszych
    latach rekomensuje fakt ze ojciec wtedy plkaci calosc JEGO utrzymania,
    dalej juz mieskzanie z wlasnym dzieckiem to raczej nie meczarnia (w
    cudzyslowie) a przyjemnosc bo to nie jest juz wtdy obciazenie (rowneiz w
    cudzyslowei) a towarzystwo.

    > ty
    >
    > Pokaż konkretnie, że tak twierdzę. Najlepiej podlinkuj.

    nap. o chorobach przze 40 postow, a te dluugie galezie zaczely sie od
    udowadnaiani nam ze 1500-2000 to usparwiddlwione potrzeby dziecka. Wez
    sie chociaz nie osmieszaj z tym linkowaniem, ja rozmowe skonczylem nie
    odpisuj mi.

    > J.w. To tylko Twoje interpretacje z sufitu.

    nie, to Twoje ( i dwoch innych panien) fakty lansowane w calym watku.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 554. Data: 2007-12-11 06:56:50
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Piękna samokrytyka.

    jezlei ojciec odchodzi od matki (nie z jego winy) i po czasie poznaje
    kobiete (tak bylo w tej sytuacji, bo juz poszla z wtojej strony
    insynuacja ze sobie na szacunek zapracowal) jest faktem OCZYWISTYM ze
    dziecko staje po stronie matki i jest nastawine na anty do ojca, chyba
    ze ktos ma jeden zwoj na mozgu to moze jednak nie ..

    > Ja przynajmniej wiem, o czym mówię, nie na podstawie "przerabiania
    > dzieci"

    achh, czyli przypiedalamy sie do sformulwoania, jakbym napisal
    wychowywawlem przez 2 lata to bys napiala ze gowno wiem bo zeby wiedziec
    wychowac trzeba przez 3, i tak w kolko ..

    > Dla Ciebie albo wszystko czarne, albo wszystko białe. Nie chce mi się
    > tłumaczyć Ci, że szare też istnieje.

    to o czym mowie jest faktem oczywistym, rozpieszczanie dziecka jesczze
    ngdy nic dobrego nie przynioslo i jako matka (skoro sie tak nazywasz)
    powinnas taka oczywostosc popierac

  • 555. Data: 2007-12-11 06:58:28
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > ekwiwalent za opieke.

    zgoda, ale jezlei jest zmuszona przez sad do opieki, a nie sama sie na
    to godzi.

  • 556. Data: 2007-12-11 07:00:58
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Nieprawda. Albo decydują oboje, albo zaliczają wpadkę, albo się nawzajem
    > robią w konia.

    jezlei ona robi w onia to powinna raz odpowiziec za oszustwo (i zaplacic
    zadosc uczynienei 18 lat * 12 miesiecy * conajmniej 300 zl ) i byc z
    jego strony pozbawina alimentow.

  • 557. Data: 2007-12-11 07:02:35
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Czyli praca 30 km od domu odpada.

    czyli szukamy onnej parcy albo podnosimy tylek 30 minut wczesniej by
    odwiezc dziecko, tworzysz sztuczne problemy by na sile udowodnic swe
    urojenia

  • 558. Data: 2007-12-11 11:03:12
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > ty sie robisz nudna, bo omawiamy konretna ilosc alimentow a Ty
    > wyjezdzasz ze wszystkimi chorobami podcas gdy nie znamy faktow.

    No sorry, szczepionki ty wymyśliłeś. A choroby to normalka przy
    dzieciach. A akurat to z wątku ma jakiś problem zdrowotny oprócz tego.

    > nie bede sie powatarzac odpisalem juz szerzszeniowi jak by bylo
    > srawidliwie

    No, srawidliwie to by może i było. Ja,niestety dla ciebie, jednak
    podzielam poczucie sprawiedliwości szerszenia.

    > nie , nazywam rzecz po imieniu, skoro przez okolo 50 postow pisze ze
    > TE CZESC ALIMENTOW KTORA EST PRZEZNACZONA NA UBRANIA NALEZY ODLOZYC NA
    > INNY MIESIAC

    Nie drzyj się, tylko wróć do podstawówki na lekcje czytania ze
    zrozumieniem. Bo stanowczo sobie za dużo dopisujesz tego, co poeta miał
    rzekomo na myśli. A z Twoimi wyobrażeniami o tym, co ja niby napisałam,
    dyskutować nie mam zamiaru.

    > nalezne od obu rodzicow.

    Podobnie, jak opieka.

> [...]
    > cal0osc, a jak dziecko podrasta i zaczyna chodzic do przedszkola,
    > szkoly wowczas koszty finansowe sa rozkladane na oboje

    Twoje założenie.

    > bo matka w tym
    > okresie bez zadnych przeszkod moze pracowac, a skoro moze to powinna
    > (wedlug krio) ty na sile udowdaniasz ze w dalszym ciagu tak samo
    > ciezko pracuje i dalej ojciec ma placic calosc.

    Zacytuj, gdzie tak napisałam.

    > To ze matka sie
    > opiekuje w pierwszych latach rekomensuje fakt ze ojciec wtedy plkaci
    >calosc JEGO utrzymania,

    Nieprawda.

    > dalej juz mieskzanie z wlasnym dzieckiem to
    > raczej nie meczarnia (w cudzyslowie) a przyjemnosc bo to nie jest juz
    > wtdy obciazenie (rowneiz w cudzyslowei) a towarzystwo.

    Tego nie możesz wiedzieć. Chyba, że masz kule.

> [...]
    > udowadnaiani nam ze 1500-2000 to usparwiddlwione potrzeby dziecka. Wez
    > sie chociaz nie osmieszaj z tym linkowaniem, ja rozmowe skonczylem nie

    Ja tylko oczekuję KONKRETÓW, a ty mi wyjeżdżasz z własnymi
    interpretacjami.

    > nie, to Twoje ( i dwoch innych panien) fakty lansowane w calym watku.

    Doprawdy? Cytat poproszę.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 559. Data: 2007-12-11 11:08:00
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

> [...]
    > dziecko staje po stronie matki i jest nastawine na anty do ojca, chyba
    > ze ktos ma jeden zwoj na mozgu to moze jednak nie ..

    Nie jest faktem oczywistym. To wyłacznie zasługa rodziców. Mądrzy
    rodzice potrafią się rozstać bez uszczerbku dla dziecka. A jeśli
    traktuja je jako kartę przetargową, to trudno - nie zasługują na
    szacunek dziecka i nie zapracują na niego.

    > achh, czyli przypiedalamy sie do sformulwoania, jakbym napisal
    > wychowywawlem przez 2 lata to bys napiala ze gowno wiem bo zeby
    > wiedziec wychowac trzeba przez 3, i tak w kolko ..

    Jakbyś wychowywał chociaż przez dwa lata, wiedziałbyś, o czym piszesz.
    Opiekunka po zainkasowaniu zapłaty zamyka drzwi za sobą i ma w nosie,
    czy dzieciak ma co jeść i co na tyłek założyć, bo to problem rodziców.

    > to o czym mowie jest faktem oczywistym, rozpieszczanie dziecka jesczze
    > ngdy nic dobrego nie przynioslo i jako matka (skoro sie tak nazywasz)
    > powinnas taka oczywostosc popierac

    Ja nic nie powinnam. Rozpieszczanie dziecka nie ma nic wspólnego
    z "dawaniem wszystkiego". A nierozpieszczanie z "nie dawaniem niczego",
    żeby się gówniarz nauczył.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 560. Data: 2007-12-11 11:08:41
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > jezlei ona robi w onia to powinna raz odpowiziec za oszustwo (i
    > zaplacic
    > zadosc uczynienei 18 lat * 12 miesiecy * conajmniej 300 zl ) i byc z
    > jego strony pozbawina alimentow.

    Zapomniałeś napisać, co, jeśli to on robi w konia.

    --
    pozdrawiam
    Justyna