  • 471. Data: 2007-12-09 16:10:38
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sun, 09 Dec 2007 09:53:51 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

    > piszemy o zadaniu 2 tys. Ty piszesz o ptzertrwaniu od 1 do 1 i o
    > alimentowach w wysokosci 500 zl(wyzej), albo badz konksekwetna albo
    > dziekuje za rozmowe.

    500zl to starczy na przedszkole i zajecia dodatkowe.

    Koszty utrzymania dziecka nie sa male
    300zl - przedszkole
    80zl - zajecia dodatkowe
    500zl - opiekunka
    200zl - jedzenie
    60zl - srednio na ubrania
    20zl - srednio jakies leki i witaminki

    To juz 1200zl, a prania i prasowania jest 2x wiecej niz w przypadku
    doroslego, wypadaloby tez kupic jakies ksiazki, kredki, farby, zabawke.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 472. Data: 2007-12-09 18:05:37
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Sowiecki Agent napisał
    > nie, rozmawiamy o ubraniach dziecka, i nagle ktos kto nie za bardzo
    > mial argumentow zaczal podawac przyklad chodzenia w tanich
    > koszulkach do pracy do biura.

    Skoro podales przyklad _swoich_ podkoszulek za 3-7 zl...

    pozdrawiam
    Gosia

  • 473. Data: 2007-12-09 18:25:40
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 5 Gru, 12:14, Any User <u...@a...pl> wrote:

    > Wynajem sensownego mieszkania to 500 zł opłatami, pracę można niestety
    > znaleźć od ręki, przedszkole to góra 200 zł. Żarcie dla Ciebie to 300
    > zł, dla dziecka powiedzmy nawet 450 zł.
    >
    > 500+200+300+450 = 1450
    >
    > Nawet dołóżmy do tego jakieś ubrania, niech to będzie dla Ciebie średnio
    > 50 zł miesięcznie. Pozostałe potrzeby dziecka, to 200 zł - luksusów mu
    > nie potrzeba, a taka kasa daje przyzwoity poziom. Tak więc mamy 1700 zł.

> [...]

    Prosto jest doradzać komuś kto nigdy tego nie przeżywał.
    Kobieta jest na skraju wytrzymałości a tutaj wszyscy ją dołuja
    Sprawa jest prosta powód odejścia jest - musi jakis byc...... to nie
    tylko wina tego gościa , cos zostało sierdzielone w któryms momencie.
    Co do alimentów przy kwocie 500zł powinna byc szczęśliwa choc to tez
    nie jest powód do radości bo jak nie będzie chciał to nie bedzie
    płacił - taki kraj i takie sadownictwo. Co do reszty to proponuje sąd
    i to jedyna słuszna droga- rozwód z winy meża bo nie jest
    inaczej...... i trzeba teraz stanąc realnie na ziemi i znizyc loty.
    Wiem że to boli bo przerabiałem to na własnej skórze .... niestety nie
    ma na to lekarstwa rozwody są były i bedą......

  • 474. Data: 2007-12-10 00:24:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > A za opieke nad dziecmi sie nie nalezy? To ciezka praca.

    Dwa pytania:

    1) ta kobieta to jest opiekunka, czy matka?

    2) czy jak ojciec weźmie dziecko na parę dni, to będzie mu te parę dni
    opieki nad dzieckiem zrefundowane?

  • 475. Data: 2007-12-10 00:27:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jolanta Pers pisze:

    > Wiem, że Bolanda to biedny kraj, ale uwierz mi na słowo: istnieją ludzie,
    > których stać i na fajne wakacje, i duży samochód, i t-shirty z 100 zł bez
    > przeceny, ba, w dodatku mają jeszcze mieszkania i chodzą do knajp, nie
    > poprzestając na jednym piwie. Serio-serio.

    Są też tacy, co mają własną ochronę, kierowców i samolot. I co z tego
    wynika?

  • 476. Data: 2007-12-10 00:29:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent pisze:

    > generalnie nie przepadam za nim ale on sie nazwiskiem podpisuje, a Ty co ?

    On jest tak głupi, że rzuca oszczerstwa zupełnie losowo, nie zważając na
    to, czy mają choćby cień sensu ;->

  • 477. Data: 2007-12-10 00:38:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen pisze:

    > w wiadomości news:gprq25-bq9.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > i to pisze gosci ktory wstydz sie wlasnego nazwiska

    I teraz mam dylemat: jesteś ślepy, niedorozwinięty czy tylko kompletnie
    pijany?

    > jak bys sie nie krecul to i tak na odleglosc widac, ze blizej ci do
    > taboretu niz do wulkanu

    'krecul'? Weź wytrzeźwiej, pijaku...

    > a czy ty myslisz ze kazda kobieta moze uzywac hormonow?

    Jak odpowiednio dobrać - zasadniczo tak. Kwestia znalezienia
    kompetentnego ginekologa.

    No i nie na hormonach kończy się świat - są jeszcze wkładki i parę
    innych metod, z których mogą skorzystać te kobiety w granicach błędu
    statystycznego, które z jakiegoś powodu z antykoncepcją hormonalną będą
    mieć problem. A w ostateczności zawsze zostaje podwiązanie jajowodów.

    > a po co, mozna po dobroci

    Przed chwilą twierdziłeś, że kobieta nie ma nic do gadania... Zdecyduj się.

    > najwyrazniej w tej kwestii wiem wiecej od ciebie

    ROTFL

  • 478. Data: 2007-12-10 07:06:23
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 01:24:13 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dwa pytania:
    >
    > 1) ta kobieta to jest opiekunka, czy matka?

    A ktora z nich ma wiecej roboty przy dzieciach?
    Skoro ojciec odchodzi, to oprocz kasy na wyzywienie i ubranie dzieci
    powinien zapewnic rowniez za opieke.

    > 2) czy jak ojciec weźmie dziecko na parę dni, to będzie mu te parę dni
    > opieki nad dzieckiem zrefundowane?

    A skad mam wiedziec?

  • 479. Data: 2007-12-10 07:28:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:mreu25-lbf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > I teraz mam dylemat: jesteś ślepy, niedorozwinięty czy tylko kompletnie
    > pijany?

    nie cwoku, to tobie zabraklo ogonka w nazwisku, i normalnie wisi mi to, ale
    ogonkow uzywasz, wiec to dzialanie celowe

    > 'krecul'? Weź wytrzeźwiej, pijaku...

    i co jeszcze, moze zlodzieju :)
    oj zalosny jestes

    > Jak odpowiednio dobrać - zasadniczo tak. Kwestia znalezienia
    > kompetentnego ginekologa.

    zasadniczo nie, chyba ze ginekolog bedzie sam sobie te hormony w probowkach
    mieszal, bo z gotowych dostepnych na rynku nie zawsze dobierzesz, pomijam juz
    fakt tolerowania przez ograznim kobiety podawanych hormonow, ale co ty mozesz o
    tym wiedziec, jak jedyna kobieta z ktora masz blizszy kontakt to twoja matka

    > No i nie na hormonach kończy się świat - są jeszcze wkładki

    wkladki zasadniczo moga uzywac matki, kobietom ktore nie mialy dzieci nie poleca
    sie ich i nie zaklada, ale jak wyzej, co taki trep moze o tym wiedziec

    > mieć problem. A w ostateczności zawsze zostaje podwiązanie jajowodów.

    w polsce nielegalne, ale jak wyzej cepie, nic o tym nie wiesz

    > Przed chwilą twierdziłeś, że kobieta nie ma nic do gadania... Zdecyduj się.

    bo nie ma, malzenstwo opiera sie na zaufaniu, ale jak wyzej, nie wiesz ani co to
    jedno ani co to drugie

    w dodatku brak ci wyobrazni

  • 480. Data: 2007-12-10 07:29:17
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:nbeu25-saf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > On jest tak głupi, że rzuca oszczerstwa zupełnie losowo

    coz taborecie, to chamie zbuntowany zaczales, wiec miej pretensje do siebie,
    kloszardzie :)