  • 351. Data: 2007-12-07 12:16:46
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > heh, kolejny ktory o dzieciach wie tyle ze sa ;)
    > ostatnio znajoma zony sie zorientowala ze jej corka w wieku podstawowki
    > nie zaprasza kolezanek do domu, bo dlugich rozmowach i dyskusjach
    > okazalo sie ze dlatego ze sie wstydzi
    > a wstydzi sie tego ze nie ma playstation
    > nawet nie masz pojecia jak potrafia alineowac takie dzieciaki

    a to chyba problem ma z wychowaniem tego dziecka czyz nie?
    Mi wystarczyla jedna rozmowa z Martynka (tak sie nazywa ta mala co sie
    nia zajmowalem) by zrozumiala ze nie nalezy sie smiac z biedniejszych.

    P.
    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 352. Data: 2007-12-07 12:17:56
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jolanta Pers napisał(a):

    > Przypuszczam, że prawdziwy Hero zarabia jednak tyle, że nie musi kupować t-
    > shirtów po 3 zł, nadających się wyłącznie pod bluzę.

    nie ma znaczenia ile zarabia, i tak i tak wolalby kupic np ksiazke niz
    tshist pod bluzke za kilkadziesiat zlotych, jest to po prostu czyste
    debilstwo.

    P.

  • 353. Data: 2007-12-07 12:18:34
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 07 Dec 2007 12:55:00 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ile setek facetów musi zaliczyć kobieta
    ^^^^^^^
    Więc sprawa jest jasna i oczywista - ty nie masz najmniejszych szans.
    Zakumałes czaczę?

  • 354. Data: 2007-12-07 12:21:47
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    KsZZysiek pisze:

    > Jak maz ma 8000 netto, to moze i tak.

    nie, w przypadku pierwszej mąz podał 3000

  • 355. Data: 2007-12-07 12:22:10
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 07.12.2007, o godzinie 12.34.11, na pl.soc.prawo, Sowiecki Agent
    napisał(a):

    > no to pora polubic (z musu) , nie sugerujesz mi ze Ci co pracuja robia
    > to bo lubia?

    Nie muszą lubić. Mogą móc po prostu.
    Spróbuj spojrzeć z innej perspektywy a nie tylko swojej matki ("jak ona
    mogła, to może każda kobieta"). Weź pod uwagę, że dzieci różne są a i
    rodzice też. Jedne dzieci będą potrafiły się same bawić godzinami, inne nie
    dadzą się odciągnąć od drugiej osoby nawet na 10min. Jednym rodzicom nie
    przeszkadza zostawienie dziecka na kilka godzin przed TV, inni tego by nie
    potrafili. Po prostu "ja mogę, to ty też" jest idiotycznym spojrzeniem na
    świat.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 356. Data: 2007-12-07 12:23:33
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@____tlen.pl> napisał w wiadomości

    > nie przecze, ale opieram sie na posiadanych informacjach, wszelkie inne
    > dywagacje nie maja sensu

    tak tak, prywatne przedszkole, prywatna sluzba zdrowia itd itd, badz
    moze konsekwentny

    P.

  • 357. Data: 2007-12-07 12:24:14
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    .pl> napisał w wiadomościnews:fjausj$ddq$2@inews.gazeta.pl...

    > zrozum gosciu ze to nie ma znaczenia, najpierw jest sad, alimenty itd, pozniej
    > szara rzeczywistosc, zawsze to ojcu latwiej wystapic o zmniejszenie alimentow
    > niz matce z dzieckiem przymierac pol roku z glodu w oczekiwaniu na rozprawe o
    > podwyzszenie alimentow

    > dlatego ze panstwowa opieka medyczna jest do dupy, oczekiwanie w kolejkce na
    > badania nie wplywa pozytywnie na dlugotrwale leczenie, nie wplywa pozytywnie
    > nawet na leczenie dorazne, jestem ciekaw czy jakby ciebie napiernical zab to
    > czekalbys spokojnie 3 tygodnie w kolejce do panstwowego dentysty :)

    Dlatego lepiej od razu przysolic bylemu mezowi nakaz oddawania 50%
    zarobkow? Na wszelki wypadek? Byc moze alimenty sie naleza. Ale na
    dziecko. Niech przedstawi w sadzie recepty z ostatniego polrocza tak
    zeby ojciec w alimentach partycypowal w takim samym stopniu jak jest
    ojcem w tych wydatkach.

  • 358. Data: 2007-12-07 12:24:28
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    Any User pisze:

    > Wynajem sensownego mieszkania to 500 zł opłatami, pracę można niestety
    > znaleźć od ręki, przedszkole to góra 200 zł. Żarcie dla Ciebie to 300
    > zł, dla dziecka powiedzmy nawet 450 zł.
    >
    > 500+200+300+450 = 1450
    >
    > Nawet dołóżmy do tego jakieś ubrania, niech to będzie dla Ciebie średnio
    > 50 zł miesięcznie. Pozostałe potrzeby dziecka, to 200 zł - luksusów mu
    > nie potrzeba, a taka kasa daje przyzwoity poziom. Tak więc mamy 1700 zł.
    >
    > Na co chcesz wydać pozostałe 1300 zł ?

    a Ty o Polsce piszesz?

  • 359. Data: 2007-12-07 12:26:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 07 grudzień 2007 13:05
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fjbd0c$jcm$1@news2.task.gda.pl>):

> [...]
    > sie ze dlatego ze sie wstydzi
    > a wstydzi sie tego ze nie ma playstation

    No przecie o tym piszę.

    > nawet nie masz pojecia jak potrafia alineowac takie dzieciaki

    Wiem, np. brakiem ipoda i iphona. Dlatego napisałem co napisałem. Tyle, że
    niestety rozwiązaniem na straszną siarę dla dzieciaka to nie jest kupić mu
    iphona ipoda playstation i wyścigowe ferrari.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 360. Data: 2007-12-07 12:27:28
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Habeck Colibretto napisał(a):

> [...]
    > potrafili. Po prostu "ja mogę, to ty też" jest idiotycznym spojrzeniem na

    wiem ile czasu wymaga opieka i wcale nie jest to 24 na dobe nonstop.
    Praca zdalna ma dto do siebie ze sameu sie ustala czas pracy i nie musi
    byc ciagly i periodyczny. Moze to byc 20-22 jednogeo dnia drugiego
    11,12, itd itd.

    tak swoja droga piszesz ze spojrzenie 'ja moge to ty tez' jest
    idiotycznym to co powiesz o opiniach sadu odnosnie zarabiania przze
    alimenciaza, jest pan w stanie zarobic to tyle ma Pan placic alimentow
    nie wazne czy faktycznie tyle zarabia czy nie. Jakos w takich
    przypadkach nie krzyczyccie ze cos jest nie na miejscu!