  • 21. Data: 2007-12-05 10:55:43
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Klara Bemol pisze:

    > nieprawda
    > moja jedna koleżanka ma 800, druga 950, trzecia 350

    Nie na co mieszać dziewczynie w głowie. Jak dostanie 500 to i tak będzie
    dobrze. (tak mi wyszło z przeglądu okolicznych alimentów - na 10
    przypadków tylko 2 przekraczały 500)

  • 22. Data: 2007-12-05 11:02:36
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Dec 5, 10:34 am, Any User <u...@a...pl> wrote:

    > niech sobie na to zarobi. Dlaczego były mąż ma płacić za zachcianki
    > obcej już kobiety? Zadaniem alimentów jest wyrównanie komuś sytuacji
    > majątkowej do poziomu umożliwiającego bezpieczne przeżycie. Ale
    > bezpieczne nie oznacza luksusowe.

    najwidoczniej nie zapoznales sie jeszcze z chorymi psychicznie babami
    z polskich sadow rodzinnych.

    tzw. "sad", ktory one reprezentuja, na zadanie malzonka niewinnego
    moze orzec i czyni to z nieopisana wprost ochota, zeby malzonek
    wylacznie winny obowiazany byl przyczyniac sie w odpowiednim zakresie
    do zaspokajania usprawiedliwionych potrzeb malzonka niewinnego,
    chociazby ten nie znajdowal sie w niedostatku. Nie daje to wprawdzie
    malzonkowi niewinnemu prawa do rownej stopy zyciowej z malzonkiem
    zobowiazanym, lecz malzonek niewinny ma prawo do bardziej dostatniego
    poziomu zycia niz tylko zaspokajanie usprawiedliwionych potrzeb. Stad
    mowa o blyszczykach i innych "usprawiedliwionych" potrzebach. Byc moze
    bedzie to dla ciebie dziwne, ale tamten chlopina wkrotce moze skonczyc
    w wiezieniu. Taki kraj, coz poradzisz..

  • 23. Data: 2007-12-05 11:06:53
    Od: " Madzia" <c...@N...gazeta.pl>

    szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > oszolomow tutaj piszacych ze ci sie w glowie przewraca od dobrobytu nawet
    nie
    > czytaj :)
    > takie masz prawa i mimo ze jestem facetem uwazam ze ci sie nalezy,
    oczywiscie
    > biorac od uwage ze fakty ktore predstawilas sa prawdziwe i wzglednie
    obiektywne

    Dziękuję za zrozumienie.
    Ja wcale nie potrzebuję życia w luksusie i nie chcę zarobić na rozwodzie.
    Przecież nawet jak będę miała w sumie na utzrymanie siebie i dziecka 3000
    zł/ m-c biorąc pod uwage to że być może w obecnej sytuacji będę musiała
    wynając mieszkanie , zmienić pracę (przez pewien okres w ogóle mogę nie
    pracować), opłacić przedszkole. To wcale nie zostaje mi na luksusy. Nie
    przesadzajmy.
    Luksus to będzie mial mój mąż: zostanie mu na życie ok 3000zł i świety
    spokój. A mnie pozostanie dziecko, którego utzrymanie jest niestety wyższe
    niż dorosłego

  • 24. Data: 2007-12-05 11:10:39
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 05 Dec 2007 10:52:31 +0100, Any User napisał(a):

    > Generalnie, jak już ktoś napisał, najpierw należy spróbować ratować
    > małżeństwo, a nie od razu po jednostronnej wypowiedzi męża zaczynać
    > planować wielkość alimentów.

    To grupa o prawie a nie poradnik małżeński.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://Money.pl poleca ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 25. Data: 2007-12-05 11:14:26
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > wynając mieszkanie , zmienić pracę (przez pewien okres w ogóle mogę nie
    > pracować), opłacić przedszkole. To wcale nie zostaje mi na luksusy. Nie

    Wynajem sensownego mieszkania to 500 zł opłatami, pracę można niestety
    znaleźć od ręki, przedszkole to góra 200 zł. Żarcie dla Ciebie to 300
    zł, dla dziecka powiedzmy nawet 450 zł.

    500+200+300+450 = 1450

    Nawet dołóżmy do tego jakieś ubrania, niech to będzie dla Ciebie średnio
    50 zł miesięcznie. Pozostałe potrzeby dziecka, to 200 zł - luksusów mu
    nie potrzeba, a taka kasa daje przyzwoity poziom. Tak więc mamy 1700 zł.

    Na co chcesz wydać pozostałe 1300 zł ?

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 26. Data: 2007-12-05 11:18:23
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Madzia pisze:
    Twierdzi, że nie ma kochanki a powodem jest to, że ja
    > za mam mniejsze potrzeby seksualne.

    Może warto się zastanowić nad tym. Jakiś seksuolog?
    Właściwie od tego wypadałoby zacząc

    > Mąż głównie zarabiał, wynajmowaliśmy mieszkanie, czekamy na własne
    > mieszkanie kupione na kredyt.
    na kogo kredyt, kto splaca, kto zostaje w mieszkaniu

    > Ja zarabiam 1300 netto.
    Są tacy co zarabiają mniej i też mają dzieci na utrzymaniu. Przykre ale
    prawdziwa. Taki kraj

    > * proszę napiszcie na jakie alimenty mogę liczyć biorąc pod uwagę to muszę
    > przeprowadzić się w takiej sytuacji z dzieckiem do innego miasta bo tu nie
    > jestem zupełnie w stanie sie utrzymać.
    Nie rozumiem - najpierw chcesz 2000 alimentów (czyli z pensją ok 3300) i
    mówisz, że nie możesz się utrzymać..

    Dziecko jest w wieku przedszkolnym i bardzo chorowite.
    Tzn szpitale czy przeziębienia?

    > * mąż chce rozwodu bez orzekania o winie bo nie chce płacić alimentów na
    > mnie.
    Przecież zarabiasz, dlaczego miałabyś dostawać alimenty?

    Moze powinnam wziąc sobie prawnika?

    Jeżeli cię stać to powinnaś.
    Ale seksuolog też nie zaszkodzi.

  • 27. Data: 2007-12-05 11:22:15
    Od: " Madzia" <c...@N...gazeta.pl>

    Any User <u...@a...pl> napisał(a):

    > Wynajem sensownego mieszkania to 500 zł opłatami,

    Człowieku! Chyba nie masz pojęcia o życiu. Wynajęcie sensownego mieszkania
    za 500 zł??? Z opłatami?
    Chyba zatrzymałeś się gdzieś 10 lat wstecz.
    Sam czynsz to ok 300zł plus prąd 50zł, telefon 50zł., woda 50zł., gaz 20zł
    tj około 500zł plus oczywiście odstępne za mieszkanie

  • 28. Data: 2007-12-05 11:29:41
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > Sam czynsz to ok 300zł plus prąd 50zł, telefon 50zł., woda 50zł., gaz 20zł
    > tj około 500zł plus oczywiście odstępne za mieszkanie

    Ale Ty ponoć chcesz wyjechać z obecnego miasta, gdyż Cię ponoć nie
    będzie stać na utrzymanie się tam.

    Powtarzam: na zadupiu (=w mieście do 200 tys. mieszkańców) mieszkanie,
    jak się pochodzi i dobrze poszuka, można znaleźć za 500 zł z opłatami
    włącznie. Dzisiaj.

    Acha, po co Ci telefon? Do tego aż za 50 zł?

    Kup sobie komórkę pre-paid. Będzie to kosztować realnie ok. 50 zł za 3
    miesiące, zakładając oczywiście, że nie będziesz przez niego wygadywać
    pierdół, tylko dzwonić wg staropolskiej metody "3-9-15". A stary aparat
    kupisz za grosze lub nawet wydębisz za friko od kogoś, kto kupił sobie
    nowy model. Ja tak jechałem przez kilka lat, dobijając kilkanaście
    starych aparatów.

  • 29. Data: 2007-12-05 11:29:48
    Od: " Madzia" <c...@N...gazeta.pl>

    MAc <m...@t...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > na kogo kredyt, kto splaca, kto zostaje w mieszkaniu

    W mieszkaniu nikt nie zostanie. Jeszcze go nie mamy. Spłacamy kredyt.
    Zostanie ono sprzedane

    > Dziecko jest w wieku przedszkolnym i bardzo chorowite.
    > Tzn szpitale czy przezi=EAbienia?

    I przeziębienia, i szpitale oraz choroby przewlekłe :(

    > Przecie=BF zarabiasz, dlaczego mia=B3aby=B6 dostawa=E6 alimenty?

    Nie tyle chodzi o alimenty na mnie ale na utrzymanie dziecka. W końcu z
    dzieckiem pod mostem mieszkać nie mogę. Chę żyć na przyzwoitym poziomie i
    tyle

  • 30. Data: 2007-12-05 11:29:52
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.12.2007 Madzia <c...@W...gazeta.pl> napisał/a:
> [...]
    > jestem zupełnie w stanie sie utrzymać. Dziecko jest w wieku przedszkolnym i
    > bardzo chorowite. Chciałabym dostać 1500-2000zł miesięcznie

    A ja chciałbym, żeby ludzie powszechnie mieszkali na Księżycu.
    --
    Samotnik