  • 201. Data: 2007-12-06 15:58:22
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Habeck Colibretto napisał(a):

    > Kim jest Twoja mama?

    pracuje w banku, pracowala w sekretariacie, w kredytach , w 'prawie' w
    kasie, jezdila tez z gotowka bankowozem, za miesiac na emeryture idzie.
    (przerobila NBP, PBI, PBI cos tam, teraz kredyt bank) wiec troche
    pracowala wychowujac dwoch synow, prob lemu jakos nie miala.

    Jest czlowiekiem :)
    i nie pasozytem.

    P.
    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 202. Data: 2007-12-06 16:01:10
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sebcio napisał(a):

    > A czytać umiesz ? Napisała "chorowite" - więc dolicz koszty jakiegoś
    > tam leczenia.

    aspiryna? wrozka nie jestem, jest choroba ktorej leczenie wymaga 2 tys
    miesiecznie jest tez zwykle przeziebienie.
    Chyab nei chcesz sugerowac ze faszeruje je miesiecznie lekami za 500
    -1000 zl przy zwyklych przziebieniach?

    > Dlaczego na tym forum najdłuższe wątki opierając się na
    > domniemaniach, stronniczych wybiegach i osądach, zamiast precyzyjnej
    > odpowiedzi na pytanie ?

    jak ktos pisze bez podania szczegolow ujawniajac swe pasozytnicze
    zamiary ktore mozna wyczytac miedzywierszami nie moze sie niczego innego
    spodziewac.Chyba ze trafi na ziobroklona ktory z zasady 'staje po
    stronie ofiar'

  • 203. Data: 2007-12-06 16:03:29
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jolanta Pers napisał(a):
    > Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Przemek, Ty miałeś kiedyś dziecko? Bo wiesz, one rosną. Takie kilkuletnie
    > potrafi wyrosnąć z ciucha w parę miesięcy.

    zdaje sie ze te jest w przedskzkolu, nawet jak urosnie znaczaca w jednym
    roku to nie znaczy ze bedzie roslo tak samo co rok. Inaczej mialy by po
    kilka metrow , nie kupujesz kurtki na styk, nie wmowisz mi ze trzeba co
    5 miesiecy nowa kupowac.

    Przerabialem dziecko jako opiekunka.
    P.

  • 204. Data: 2007-12-06 16:04:15
    Od: " Madzia" <c...@N...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > sa kredyty 0 procent, wynosza od 100 do 200 zl rata , ma za to laptopa.
    > , mzoe wziac z netem zaplaci okolo 200 rata i ma internet mobilny z
    > laptopem. Przy zarobkach 1300 netto to nie boli a co do piero gdy dojda
    > alimenty. I nei bylo by wazniejszego wydatku bo to inwestycja po to
    > azeby zarabiac wiecej

    Oczywiście, że tak. Mogę zarabiać zdalnie. Zapomniałeś jeszcze wspomnieć o
    kamerce, która jest do zarabiania w ten sposób potrzebna .
    OJ, jakie to proste. Że też ja na to nie wpadłam.
    Mogę codziennie jeść suchy chleb i pić wodę z kranu, wtedy nieźle zaoszczędzę.

    A tak swoją drogą to dbaliśmy o nasze dziecko. Nie oszczędzaliśmy na nim.
    Chodził poza przedszkolem na zajęcia dodatkowe, czasami do kina, basen, cyrku.
    W ten sposób inwestowaliśmy w niego aby aby wyrósł na mądrego i dobrego
    człowieka.

    I jeszcze jedno. Nie żyjemy w luksusach. Wynajmujemy mieszkanie, spłacamy
    kredyt hipoteczny itd.

    Więc nie opowiadajcie, że żyłam w luksusach. Nawet na wczasy nie było nas stać :(

  • 205. Data: 2007-12-06 16:04:20
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Viking napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl>

    > nie nie, poelmika z toba nie ma najmniejszego sensu, ty wogole nie jestes w
    > stanie ogranac tego rozumem, moze jeszcze to dziecko ma 5lat wtej kurtce
    > chodzic?

    kupuje wtedy gdy jest potrzeba a nei wtedy gdy mi sie spodoba.

  • 206. Data: 2007-12-06 16:07:41
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jolanta Pers napisał(a):
    > Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>

    > Taaaa. Świstak siedzi i sprzedaje.

    bylas kiedykolwiek na jakims rynku?

    > Pod bluzą? W lecie nie mam zwyczaju noszenia czegokolwiek na t-shircie.

    to sie kupuje kilka lepszych koszulek na lato i sie je pierze co kilka
    dni anie kupuje 60 koszulek na 60 dni. I lato jest 2 miesiace w roku.
    Koszty rozklada sie na caly rok.

    P.

  • 207. Data: 2007-12-06 16:10:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Madzia napisał(a):
    > Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>

> [...]
    > OJ, jakie to proste. Że też ja na to nie wpadłam.
    > Mogę codziennie jeść suchy chleb i pić wodę z kranu, wtedy nieźle zaoszczędzę.

    mowisz o kamerce ktora jest w standarzie w accerze (najntaszym dobrym
    notebooku) czy o takiej za 30 zl ? po pierwsze a po drugie kamera jest
    niepotrzebna. JA jakos bez niej sobie radze i bez mikrofonu. Moj kontakt
    z klientem ogranicza sie do gadu, maila i wyslania poczta zwykla umowy.
    Nie zre suchego chleba , wode pijam, z kranu..bo lubie

> [...]
    > W ten sposób inwestowaliśmy w niego aby aby wyrósł na mądrego i dobrego

    i bardzo dobrze, i pewnie bedzie czesc tych rzezy pokrywac dalej bo to
    usprawiedliwone potrzeby.

    P.

  • 208. Data: 2007-12-06 16:19:48
    Od: " Madzia" <c...@N...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

> [...]
    > niepotrzebna. JA jakos bez niej sobie radze i bez mikrofonu. Moj kontakt
    > z klientem ogranicza sie do gadu, maila i wyslania poczta zwykla umowy.

    Bardzo Cię proszę w takim układzie, skoro zarabianie w ten sposób jest takie
    proste załatw mi taką pracę. Będę Ci niezmiernie wdzięczna. Mam wykształcenie
    wyższe

  • 209. Data: 2007-12-06 16:20:19
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sebcio napisał(a):

    > Jasne - "teleposprząta" biuro, "teleugotuje" obiad w szpitalu.

    lub tele sie pierdolnij w ten glupi leb.

    > Człowieku, kontaktujesz ?? Myślisz że wszystko można robić w domu, bez
    > względu na kwalifikacje ?

    do zdobycia niektorych kwalifikacji wystraczy kilka ksiazek trzeba
    chciec i myslec ciut przyszlosciowo, niech szuka na grupie
    praca.oferowana, jest duzo ofert, sa prace polegajace na dzwonieniu do
    klietow itp itp,, chyba ze ktos ma jeden zwoj na mozgu to jedyna prace
    jaka jest w stanie sobie wyobrazic przze net to kucharka i sprzataczka.

  • 210. Data: 2007-12-06 16:22:01
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Sowiecki Agent napisał
    > to sie kupuje kilka lepszych koszulek na lato i sie je pierze co
    > kilka dni

    To juz jest wprawdzie mocno OT, ale prosze wytlumasz mi, bo nie wiem,
    czy dobrze rozumiem: sugerujesz, ze w lecie mozna kilka dni chodzic w
    jednym podkoszlku? Do pracy? Np takiej, gdzie masz do czynienia z
    petentami? Ze juz nie wspomne o takiej, gdzie preferowany przez Ciebie
    styl sportowy jest w ogole niedopuszczalny? I nie mam tu na mysli
    asystentek prezesa, a chocby zwykly budzetowkowy sad?
    A.. tak, zapomnialam, telepracownik nie musi wychodzic z domu.

    pozdrawiam
    Gosia