  • 171. Data: 2007-12-06 13:38:01
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości
    news:fj8k9u$l0n$9@inews.gazeta.pl...

    > wedle jej opinii, juz raz byla podobna rozmowa, gdy watek urusl wpadl maz na
    > grupe i nieco sie sprawa wyjasnila...

    narazie mamy takie fakty i poki co nie ma podstaw aby twierdzic inaczej

  • 172. Data: 2007-12-06 13:38:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 10:41
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj8g2a$78b$1@inews.gazeta.pl>):

    > A nie żeruje na tym, że polskie prawo jest
    >
    > Że co? Ja wiem, że Kopernik też była kobietą, tylko nie rozumiem, po
    > kiego grzyba te laski w Sejmie siedzą w garniturach pod krawatem,
    > zamiast w kieckach. To pewnie dla niepoznaki, nie?

    Bo te laski są sprytniejsze i siedzą z tyłu :D Już w starożytności kierowały
    światem.

    A teraz np. sądzą w sądach rodzinnych. Ilu masz mężczyzn jako sędziów w
    rozprawach rozwodowych i o przyznanie opieki nad dzieckami?

    A osły w ławach sejmowych.... Oni tylko mają naciskać przyciski tak, jak im
    partia nakazała.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 173. Data: 2007-12-06 13:39:09
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "zly" <b...@p...fm> wrote in message

    > Kobietki jak widac tez, skoro musza sepic kase, ne?

    Facet ma zostać z kasą, a ona z nawałem zajęć, ne?
    Bardzo wygodne.
    Anka

  • 174. Data: 2007-12-06 13:39:31
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    miranka napisał(a):
    > "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>

    > No życie. Ale ty nie możesz pracować (powód obojętny) i masz na utrzymaniu
    > dziecko Nie pójdziesz do sądu o alimenty od żony? Mając pełną świadomość, że
    > na jej obecną sytuację materialną, swego czasu ty w jakiś sposób
    > zapracowałeś?

    w jaki? wykaz zwiazek przyczynowo skutkowy. Ja widzialbym jezeli ona by
    mu te prace znalazla.

    > Moja z tym problemu
    >
    > Ja pracowałam w domu nawet jak dziecko jeszcze do przedszkola nie chodziło.
    > I bardzo dobrze zarabiałam. A jednak wiem, że bez męża nie dałabym sobie
    > rady.

    a moja mama jakos daje , ma 2 synow. tera zmozliwosci sa wieksze bo
    mozna niezle zarabiac pracujac zdalnie.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 175. Data: 2007-12-06 13:40:49
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > moj standardowy przykladzik na ktory nigdy odpowiedzi nie uzyskalem. Ojciec
    > zarabia (wersja lajtowa) 250 tys miesiecznie, Wykaz mi ze chocby 5 tys bylo by
    > usprawiedliwiona potrzeba dziecka , chociaz te 5 tysiecy.

    a prosze cie bardzo, gdyby dziecko mialo pelny dom, chodzilo by do najlepszego
    prywatnego zlobka/pzedszkola/szkoly, mialo by najlepsze ciuchy, przynajmniej
    wlasny pokoj, najlepsza opieke medyczna, o drobiazgach w postaci komputerow,
    rtv, itd, itp nie wspominam

  • 176. Data: 2007-12-06 13:40:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 10:50
    (autor miranka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fj8gkc$b2m$1@inews.gazeta.pl>):

    > jeść
    > No. Rozumiem, że w Twoim domu ty jesteś tą złotą kurą?

    Nie, w moim jest żona. :D

    > Płacisz za gosposię 7/24, a żona leży i pachnie, a Twoją krwawicę wydaje
    wyłącznie na własne
    > przyjemności? :)))
    > Po coś się żenił? Samemu byłoby Ci wygodniej.

    No nie, bo w moim domu ja jestem ten sęp :D Ale w opisywanym przypadku
    wyraźnie widać, że facet nosił sporą kasiurkę, a laska teraz go chce
    obsępić.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 177. Data: 2007-12-06 13:41:39
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 6 Dec 2007 11:03:12 +0000 (UTC), Jolanta Pers napisał(a):

    > Właśnie się zastanawiam, czy ludzie tak sobie wypisują bzdury, bo lubią, czy
    > to społeczeństwo już tak zubożało, że uważa, że osobie dorosłej na ubranie
    > się bez grzebania po śmietnikach wystarczy 600 zł rocznie, zapewne wliczając
    > w to obuwie i bieliznę.

    Z butami to 800. A społeczeństwo jest ubogie. Moja żona ciągle coś kupuje
    dzieciom swoich sióstr czy braci, żeby im pomóc. Już nie mówiąc o
    przekazywaniu ubranek dzieci, które z nich wyrosły kolejnym, które do nich
    właśnie dorastają.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 178. Data: 2007-12-06 13:42:31
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > oboje rodzice na to loza, zapominasz wziac pod uwage mozliwosci zarobokowe
    > matki. To ze biora rozwodnie oznacza ze ten standard (finansowo) ma zapewnic w
    > calosci osoba nie opiekujaca sie dzieckiem.

    dokladnie wlasnie to oznacza, jesli matka nie zarabiala, bo "opiekowala sie
    domem" albo jesli zarabia znacznie mniej, to finansowy ciezar pozostaje na ojcu,
    jak jest odwrotnie to na mace i tyle

  • 179. Data: 2007-12-06 13:43:05
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    > Dodatkowo: jaki przepis zabraniałby ojcu przepuścić wszystkie swoje
    > pieniądze na panienki? A gdyby przepuścił - na jakim poziomie byłoby
    > utrzymanie tego dziecka?

    To jest dokładnie w Waszym stylu. Wyprzedać wszystko przed rozwodem, rozdać
    forsę po znajomych, udawać, że nic nie ma do podziału, bo dziecko i kobieta,
    która Wam to dziecko urodziła po prostu NIC nie znaczą. Obcy ludzie i tyle.
    Smutne.
    Anka

  • 180. Data: 2007-12-06 13:44:20
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    > To poproszę o wskazanie zapisu ustawowego, który masz na myśli...

    Było wyżej/niżej w tym wątku. poszukaj.