  • 141. Data: 2007-12-06 11:08:52
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jolanta Pers napisał(a):

    > Właśnie się zastanawiam, czy ludzie tak sobie wypisują bzdury, bo lubią, czy
    > to społeczeństwo już tak zubożało, że uważa, że osobie dorosłej na ubranie
    > się bez grzebania po śmietnikach wystarczy 600 zł rocznie, zapewne wliczając
    > w to obuwie i bieliznę.

    a ile twoim zdaniem potrzeba? I jak czesto sie je wymienia?

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 142. Data: 2007-12-06 11:09:29
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jolanta Pers napisał(a):

    > Dzięki, ale nie lubię szajsu, który po dwóch praniach nadaje się tylko na
    > szmatę do podłogi.

    gowno prawda

    > Przywiązuję się do ubrań.

    jak watkotworczyni, a powinna pomyslec o dziecku :)

  • 143. Data: 2007-12-06 11:10:14
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:fj8kv8$q0l$4@inews.gazeta.pl...

    > Po za tym dziecko moze zamieszkac z ojciem warunki sie wtedy nie pogorsza.

    Może, tylko większość tatusiów wcale tego nie chce. Za dużo zachodu, za duże
    uwiązanie, za dużo obowiązków.... Biedaczki, zupełnie nie potrafią sobie z
    tym nawałem zajęć poradzić.
    Anka

  • 144. Data: 2007-12-06 11:14:10
    Od: " Madzia" <c...@N...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > Po za tym dziecko moze zamieszkac z ojciem warunki sie wtedy nie pogorsza.

    Niestety ojciec z dzieckiem nie będzie mieszkał, poniewaz on spędza w pracy
    całe dnie i nie miałby czasu aby zając się dzieckiem. I ustaliliśmy ze ja
    będę z dzieckiem (również dla jego wygody)

  • 145. Data: 2007-12-06 11:15:47
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    wrote in message news:fj8ksv$q0l$3@inews.gazeta.pl...

    > zycie

    No życie. Ale ty nie możesz pracować (powód obojętny) i masz na utrzymaniu
    dziecko Nie pójdziesz do sądu o alimenty od żony? Mając pełną świadomość, że
    na jej obecną sytuację materialną, swego czasu ty w jakiś sposób
    zapracowałeś?

    Moja z tym problemu
    > nie miala.

    Ja pracowałam w domu nawet jak dziecko jeszcze do przedszkola nie chodziło.
    I bardzo dobrze zarabiałam. A jednak wiem, że bez męża nie dałabym sobie
    rady.
    Anka

  • 146. Data: 2007-12-06 11:22:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    miranka wrote:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
    >
    > I tu się właśnie mylisz...

    To poproszę o wskazanie zapisu ustawowego, który masz na myśli...

  • 147. Data: 2007-12-06 11:24:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jolanta Pers wrote:

    > Między ubieraniem się we wdzianka od projektantów mody a koniecznością
    > grzebania po śmietnikach, żeby mieć co na grzbiet włożyć, jest jeszcze całe
    > spektrum stanów pośrednich.

    Np. właśnie różne tanie źródła całkiem przyzwoitych ubrań, nazywane
    powszechnie "lumpeksami".

  • 148. Data: 2007-12-06 11:26:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jolanta Pers wrote:

    > Dzięki, ale nie lubię szajsu, który po dwóch praniach nadaje się tylko na
    > szmatę do podłogi. Przywiązuję się do ubrań.

    Wydając setki złotych na podkoszulek - nic dziwnego ;->

  • 149. Data: 2007-12-06 11:30:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sowiecki Agent pisze:

    > ustosunkowalem sie glownie do wysokosci jej
    > zadan.

    No i właśnie tam źle policzyłeś.

    --
    @2007 Johnson