  • 1. Data: 2004-09-07 15:26:32
    Temat: Matura
    Od: "Paul4" <p...@g...pl>

    Witam!

    Mam pytanie związane z maturą. Za jakieś pół roku mam zdawać maturę z
    historii. Jakiego autora możecie mi polecić? Chodzi mi o to, aby książka
    była napisana przystępnie i żeby zawierała dużo faktów.

    -------------
    Pozdrawiam
    Paweł
    -------------

  • 2. Data: 2004-09-07 15:48:30
    Temat: Re: Matura
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Paul4 napisał:

> [...]
    > historii. Jakiego autora możecie mi polecić? Chodzi mi o to, aby książka
    > była napisana przystępnie i żeby zawierała dużo faktów.

    chyba ci sie cos pomylilo

    --
    Pozdr.Richat

  • 3. Data: 2004-09-07 16:06:23
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mam pytanie związane z maturą. Za jakieś pół roku mam zdawać maturę z
    > historii. Jakiego autora możecie mi polecić? Chodzi mi o to, aby książka
    > była napisana przystępnie i żeby zawierała dużo faktów.

    polecam "Teletubisie"

    P.

  • 4. Data: 2004-09-07 17:39:44
    Od: "pawelek 220v" <p...@f...invalid>

    > polecam "Teletubisie"

    a teletubisie mowia papa :)

  • 5. Data: 2004-09-07 19:02:56
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

    > Mam pytanie zwi?zane z matur?. Za jakie? pó? roku mam zdawa? matur? z
    > historii. Jakiego autora mo?ecie mi poleci?? Chodzi mi o to, aby ksi??ka
    > by?a napisana przyst?pnie i ?eby zawiera?a du?o faktów.

    A wiesz po co sa grupy tematyczne???
    Mature lepiej odpusc z takim IQ nie masz szans...
    Poza tym wszedzie cie oleja, bo masz zle skonfigurowany czytnik...
    Narta teletubisiu... :)

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/